Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Η διαφορα ειναι στο βαρος φορτηγου και αυτοκινητου..

Κοιτωντας απλοικα το θεμα..

Εστω αυτοκινητο που ζυγιζει 2000kg και καταλαμβανει 2Χ4=8m2.. Αρα ασκει ομοιομορφο φορτιο 250Kg/m2..

Οπως ειπες νωριτερα βαζεις ομοιομορφο 500Kg/m2..

Γιατι τοση μεγαλη διαφορα αν θεωρεις το φορτιο ομοιομορφο και μονο???

 

Απο την αλλη αν για κατι που ζυγιζει 2000kg δεχτουμε ομοιομορφο 500Kg/m2,

για κατι που ζυγιζει 40000kg τι θα βαλουμε??? Φανταζομαι οχι αναλογικα...

 

(Συμφωνω με την πρακτικη που ακολουθεις για ΙΧ, απλα εδω εχουμε να κανουμε με ειδικη περιπτωση..)

  • Απαντήσεις 56
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Συμφωνω με τον sundance, αλλα οχι απολυτα για τα σημεια.. Εξαρταται και απο τον τυπο των φορτηγων και μπορει τα σημεια να αυξηθουν και σε 6 ανα φορτηγο..

 

συμφωνω αλλα τα 2 επιπλεον σημεια θα απεχουν απο τα προηγουμενα 2,βαρια 1 μετρο.

δεν νομιζω να επιφερει σημαντικες αλλαγες αυτο.

 

βεβαια δεν ειναι και κοπος να βαλει καποιος 2 επιπλεον σημεια.

Δημοσιεύτηκε
Δηλαδή όταν έχεις μερικές θέσεις στάθμευσης στην πυλωτή, τι κάνεις; Φορτίζεις την πλάκα με σημειακά φορτία;

 

Διαφορετική περίπτωση η μία κ η άλλη. Ο Άκης είπε θα μπουν 2 φορτηγά σε κάθε πλάκα που προφανώς θα είναι συγκεκριμένες οι θέσεις. Το αυτοκίνητο που στην πιλοτή μπορεί κ να παρκάρει όπου να ναι, με πολύ μικρότερες αποστάσεις αξόνων κ πολύ μικρότερο φορτίο (~3κΝ/τροχό), δεν είναι το ίδιο με το φορτηγό των 100κΝ/τροχό ή 67κΝ/τροχό (6 τροχοί)>>>>>>>>3κΝ/τροχό. Δεν συγκρίνονται. Τα σημειακά στην περίπτωση του συμβατικού παρκιν έχουν πολύ μικρή απόκλιση με το κατανεμημένο.

 

Αλήθεια πες μου, θα έβαζες τα 100κΝ/τροχό, κατανεμημένα σε επιφάνεια ~0,60x0,30=0,18 m2??? Δηλ. 555κΝ/μ2 σε μια μικρή περιοχή με την ανάλογη διακριτοποίηση??? Είναι ακριβώς το ίδιο με το να βάλεις σημειακό σε ένα κόμβο.

Δημοσιεύτηκε

το σημειακο συμφωνω κι εγω.

 

ειναι δυσμενεστερο.

 

 

ομως με τετοια θεωρηση (ομοιομορφο 500Kg/m2) νομιζω καλυπτεσαι.

Δημοσιεύτηκε
ομως με τετοια θεωρηση (ομοιομορφο 500KN/m2) νομιζω καλυπτεσαι.

 

Μάλλον εννοείς 5κΝ/μ2. Κ γιατί καλύπτεσαι? Τα 800κΝ σε 49μ2 δίνουν 16κΝ/μ2...

Δημοσιεύτηκε
Εστω αυτοκινητο που ζυγιζει 2000kg και καταλαμβανει 2Χ4=8m2.. Αρα ασκει ομοιομορφο φορτιο 250Kg/m2..

Οπως ειπες νωριτερα βαζεις ομοιομορφο 500Kg/m2..

Γιατι τοση μεγαλη διαφορα αν θεωρεις το φορτιο ομοιομορφο και μονο???

Για δύο λόγους. Πρώτον· γιατί η τιμή των 5KΝ/μ2 δεν προέκυψε από ομοιομορφοποίηση του φορτίου των αυτοκινήτων,

αλλά έχει επιλεγεί έτσι, ώστε να προκαλεί τόση καταπόνηση (κατά παραδοχή), όση το βάρος των αυτοκινήτων.

Δεύτερον· γιατί έτσι λέει ο κανονισμός.

 

Απο την αλλη αν για κατι που ζυγιζει 2000kg δεχτουμε ομοιομορφο 500Kg/m2,

για κατι που ζυγιζει 40000kg τι θα βαλουμε??? Φανταζομαι οχι αναλογικα...

Βεβαίως όχι. Γι' αυτό έγραψα ότι δεν προτείνω κάποια τιμή για την περίπτωση των φορτηγών.

 

Συνάδελφε triumph, πιστεύω ότι με την απάντησή μου στον συνάδελφο pk10gr, ξεκαθαρίζω ότι δεν εννοώ να τεθεί ομοιομορφοποιημένο

το βάρος των φορτηγών ως φορτίο. Αλλά να τεθεί μια άλλη τιμή που θα καταπονεί (κατά παραδοχή) την πλάκα όσο η πραγματική φόρτιση.

Στην τοποθέτησή σου αναφέρεις την λέξη διακριτοποίηση. Εννοείται ότι με χρήση πεπερασμένων λύνεις το πρόβλημα.

 

Όσα έχω γράψει, αναφέρονται στην περίπτωση που δεν χρησιμοποιηθούν πεπερασμένα. Γενικά προτιμώ να αποφεύγω τους ενδιάμεσους κόμβους όταν δεν είναι απαραίτητοι. Στο συγκεκριμένο ζήτημα θα έβαζα κάποιο ομοιόμορφο φορτίο του οποίου -όμως- η τιμή δεν θα ισούται με το πηλίκον του βάρους των φορτηγών δια την συνολική επιφάνεια του χώρου.

Δημοσιεύτηκε

Chilon τη διακριτοποίηση την είπα γιατί στην αρχή είπες ότι το φορτίο από τους τροχούς δεν είναι σημειακό. Δηλαδή εσύ σε πεπερασμένα δεν θα έβαζες επικόμβιο φορτίο? Θα έβαζες κατανεμημένο σε 0,18μ2? Αυτό ρώτησα κ παράληψή μου που δεν το προσδιόρισα.

 

Όσων αφορά τα "κτηριακά" προγράμματα συμφωνούμε, ότι θα ήταν καλό να μπει κάτι μεγαλύτερο από το πηλίκο.

Δημοσιεύτηκε

Ναι, για τα πεπερασμένα είναι όπως τα λες. Φυσικά θα έβαζα επικόμβιο σε αυτήν την περίπτωση.

Δημοσιεύτηκε

Με τα συνήθη προγράμματα που έχουμε σχεδόν όλοι, συμφωνώ με την προσέγγιση του Chilon.

Από κει και πέρα παραθέτω παρακάτω την αντιμετώπιση που κάνουμε στη μελέτη γεφυρών (παρόλο που δεν είναι το ίδιο, μοιάζει με την περίπτωσή μας), με βάση τον DIN-Fachbericht 101, 102 (όσοι ασχολείστε με γέφυρες θα το ξέρετε):

Μοντέλα Φόρτισης (DIN 101, 102)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.