Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@ilias

έχεις δίκιο για την επιφάνεια φόρτισης

 

@palex

προσεξε το θέμα της κόπωσης.Τα φορτία είναι πιο κοντά στα φορτία λειτουργικότητας, λογικό αυτό, και όχι στα φορτία αστοχίας.

  • Απαντήσεις 56
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Ναι, όταν σταματήσει...Όσο κινείται όμως;;

 

Τότε θα έπρεπε να πάρουμε κατανεμημένο παντού....

Με πεπερασμένα θα έβαζα τα σημειακά στις δυσμενέστερες θέσεις κ θα έπερνα περιβάλλουσα οπλισμών. Σε "κτηριακό" πρόγραμμα όμως...Γι αυτό θα το έδινα σε κάποιον που έχει πεπερασμένα ή θα το έκανα στο χέρι.

Δημοσιεύτηκε

Εχω μια απορία. Αντε και βάζει κανεις συγκεντρωμένο φορτίο, η διάτρηση της πλάκας πως θα ελεγθεί? Προφανώς εδω το 40x40 (η ότι άλλο προτείνεται) έχει σημασία!

Δημοσιεύτηκε

Ο έλεγχος σε διάτμηση και διάτρηση της πλάκας θα γίνει κανονικά με φορτίο κατανεμημένο στην επιφάνεια του ελαστικού. Είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει πρόβλημα σε αυτό το σημείο.

Δημοσιεύτηκε

Εγώ παλι διασθητικά πιστέυω οτι ειναι δύσκολο ενα φουσκωμενο λάστιχο με πεπιεσμενο αερα συγκεκριμμενης πίεσης να διατρήσει τοπικά την πλακα.Λαστιχο ειναι ποσο να αντεξει εναντι της πλάκας ,δεν ειναι πολιορκιτικός κρυός. Φανταστείται αλλίως τι θα παθαιναν τα οδοστρώματα!

Δημοσιεύτηκε
Τότε θα έπρεπε να πάρουμε κατανεμημένο παντού....

Με πεπερασμένα θα έβαζα τα σημειακά στις δυσμενέστερες θέσεις κ θα έπερνα περιβάλλουσα οπλισμών. Σε "κτηριακό" πρόγραμμα όμως...Γι αυτό θα το έδινα σε κάποιον που έχει πεπερασμένα ή θα το έκανα στο χέρι.

Ε, όχι και παντού! Δηλ αν δεν είναι σημειακό είναι udl? Γιατί να μην είναι strip load? (Μην γελάτε!!!:D)

 

Η άμεση φόρτιση περιορίζεται σε 2 λωρίδες! Όπως λες, σε κτηριακό πρόγραμμα αυτές τις δίνεις σαν δικούς και τέλος! Και γλυτώνεις από αναζητήσεις διάτρησης κτλ.

Δημοσιεύτηκε

Ευχάριστώ για κάθε απάντηση

θεωρώ πως αξίζει το κόπο να πω όμως δυο τρια πραγματα παραπάνω για την εν λόγω μελέτη καθώς έχω προβληματιστεί ιδιαίτερα.

Στην αρχή σκεφτόμουν να βάλω πλάκα τσελερ με κενά 50Χ50εκ με τη λογική που λέει ο συνάδελφος ότι δε μπορεί όπου και να πέσει η ρόδα του φορτηγού θα είναι κοντά σε διαδοκιδα. Εν συνεχεία καταλαβα ότι μαλλον προκείται για άσκοπο μπετόν καθώς αυξάνω ιδιαίτερα το βάρος των πλακών και χωρίς λόγο. Οπότε κατέληξα να σπάσω τις πλάκες τις 7χ7 σε 6 μικροτερες με δοκούς. Όσο για το πάχος των πλακών προσανατολίζομαι σε 25εκ. Τα περιμετρικά δοκάρια από κολόνα σε κολόνα 40/100 για να πιάσω και τις αγγυρώσεις οι κολόνες σε 90/90 και οι ενδιάμεσοι δοκοί 30/70.

Όσο για το φορτίο τελικά λέω για ομοιόμορφο 25ΚΝ/μ2

το οποίο έχει προκύψει από μια αύξηση του 80/(7*7) έτσι ώστε να καλύψω ότι το πρόγραμμα δεν κάνει έλεγχο σε διάτρηση.

Δημοσιεύτηκε

Μην ξεχάσεις να υπολογίσεις την οριζόντια καταπόνηση αν φρενάρει η επιβραδύνει το φορτηγό.

 

Χρησιμοποίησε το θεώρημα ώθησης ορμής: Έστω ότι φρενάρει από τα 5KM/h στα 0 σε 2 δευτερόλεπτα

mv=Ft

40.000Kgr * (5.000/3600)m/sec = F * 2 sec

F = 40.000 *2 *5000 /3600 Nt

F= 11111 Nt = 11,1 KNt

 

Την δύναμη αυτή την μοιράζεις στις ρόδες με τον ίδιο τρόπο που θα μοιράσεις και την δύναμη του βάρους στον κατακόρυφο άξονα.

 

Οι τιμές που είπα (5KM/h, 2sec) είναι καθαρά ενδεικτικές. Εσύ ξέρεις τον χώρο και μπορείς να εκτιμήσεις καλύτερα τις πραγματικές συνθήκες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.