dratsiox Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 04:29 μμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 04:29 μμ @ilias έχεις δίκιο για την επιφάνεια φόρτισης @palex προσεξε το θέμα της κόπωσης.Τα φορτία είναι πιο κοντά στα φορτία λειτουργικότητας, λογικό αυτό, και όχι στα φορτία αστοχίας.
acnt Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 05:03 μμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 05:03 μμ Προφανώς κ είναι σημειακό φορτίο. Ναι, όταν σταματήσει...Όσο κινείται όμως;;
jackson Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 05:30 μμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 05:30 μμ Ναι, όταν σταματήσει...Όσο κινείται όμως;; Τότε θα έπρεπε να πάρουμε κατανεμημένο παντού.... Με πεπερασμένα θα έβαζα τα σημειακά στις δυσμενέστερες θέσεις κ θα έπερνα περιβάλλουσα οπλισμών. Σε "κτηριακό" πρόγραμμα όμως...Γι αυτό θα το έδινα σε κάποιον που έχει πεπερασμένα ή θα το έκανα στο χέρι.
stpetrid Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 06:50 μμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 06:50 μμ Εχω μια απορία. Αντε και βάζει κανεις συγκεντρωμένο φορτίο, η διάτρηση της πλάκας πως θα ελεγθεί? Προφανώς εδω το 40x40 (η ότι άλλο προτείνεται) έχει σημασία!
mkalliou Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 08:48 μμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 08:48 μμ Ο έλεγχος σε διάτμηση και διάτρηση της πλάκας θα γίνει κανονικά με φορτίο κατανεμημένο στην επιφάνεια του ελαστικού. Είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει πρόβλημα σε αυτό το σημείο.
palex Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 09:31 μμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2009 at 09:31 μμ Εγώ παλι διασθητικά πιστέυω οτι ειναι δύσκολο ενα φουσκωμενο λάστιχο με πεπιεσμενο αερα συγκεκριμμενης πίεσης να διατρήσει τοπικά την πλακα.Λαστιχο ειναι ποσο να αντεξει εναντι της πλάκας ,δεν ειναι πολιορκιτικός κρυός. Φανταστείται αλλίως τι θα παθαιναν τα οδοστρώματα!
acnt Δημοσιεύτηκε September 28, 2009 at 02:46 πμ Δημοσιεύτηκε September 28, 2009 at 02:46 πμ Τότε θα έπρεπε να πάρουμε κατανεμημένο παντού....Με πεπερασμένα θα έβαζα τα σημειακά στις δυσμενέστερες θέσεις κ θα έπερνα περιβάλλουσα οπλισμών. Σε "κτηριακό" πρόγραμμα όμως...Γι αυτό θα το έδινα σε κάποιον που έχει πεπερασμένα ή θα το έκανα στο χέρι. Ε, όχι και παντού! Δηλ αν δεν είναι σημειακό είναι udl? Γιατί να μην είναι strip load? (Μην γελάτε!!!) Η άμεση φόρτιση περιορίζεται σε 2 λωρίδες! Όπως λες, σε κτηριακό πρόγραμμα αυτές τις δίνεις σαν δικούς και τέλος! Και γλυτώνεις από αναζητήσεις διάτρησης κτλ.
Σπυριδούλα Δημοσιεύτηκε September 28, 2009 at 07:33 πμ Δημοσιεύτηκε September 28, 2009 at 07:33 πμ με fem, τα φορτία σημειακά,επίλυση των 4 πιθανων σεναρίων και έλεγχος πλάκας σε κάμψη/διάτμηση.
Άκης Δημοσιεύτηκε September 29, 2009 at 05:03 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε September 29, 2009 at 05:03 πμ Ευχάριστώ για κάθε απάντηση θεωρώ πως αξίζει το κόπο να πω όμως δυο τρια πραγματα παραπάνω για την εν λόγω μελέτη καθώς έχω προβληματιστεί ιδιαίτερα. Στην αρχή σκεφτόμουν να βάλω πλάκα τσελερ με κενά 50Χ50εκ με τη λογική που λέει ο συνάδελφος ότι δε μπορεί όπου και να πέσει η ρόδα του φορτηγού θα είναι κοντά σε διαδοκιδα. Εν συνεχεία καταλαβα ότι μαλλον προκείται για άσκοπο μπετόν καθώς αυξάνω ιδιαίτερα το βάρος των πλακών και χωρίς λόγο. Οπότε κατέληξα να σπάσω τις πλάκες τις 7χ7 σε 6 μικροτερες με δοκούς. Όσο για το πάχος των πλακών προσανατολίζομαι σε 25εκ. Τα περιμετρικά δοκάρια από κολόνα σε κολόνα 40/100 για να πιάσω και τις αγγυρώσεις οι κολόνες σε 90/90 και οι ενδιάμεσοι δοκοί 30/70. Όσο για το φορτίο τελικά λέω για ομοιόμορφο 25ΚΝ/μ2 το οποίο έχει προκύψει από μια αύξηση του 80/(7*7) έτσι ώστε να καλύψω ότι το πρόγραμμα δεν κάνει έλεγχο σε διάτρηση.
sdim Δημοσιεύτηκε September 29, 2009 at 07:43 πμ Δημοσιεύτηκε September 29, 2009 at 07:43 πμ Μην ξεχάσεις να υπολογίσεις την οριζόντια καταπόνηση αν φρενάρει η επιβραδύνει το φορτηγό. Χρησιμοποίησε το θεώρημα ώθησης ορμής: Έστω ότι φρενάρει από τα 5KM/h στα 0 σε 2 δευτερόλεπτα mv=Ft 40.000Kgr * (5.000/3600)m/sec = F * 2 sec F = 40.000 *2 *5000 /3600 Nt F= 11111 Nt = 11,1 KNt Την δύναμη αυτή την μοιράζεις στις ρόδες με τον ίδιο τρόπο που θα μοιράσεις και την δύναμη του βάρους στον κατακόρυφο άξονα. Οι τιμές που είπα (5KM/h, 2sec) είναι καθαρά ενδεικτικές. Εσύ ξέρεις τον χώρο και μπορείς να εκτιμήσεις καλύτερα τις πραγματικές συνθήκες.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα