Μετάβαση στο περιεχόμενο

Έντονη υψομετρική διαφορά από τον δρόμο και πρόσβαση σε υπόγειο γκαράζ


kostas alex

Recommended Posts

Συνάδελφοι καλημέρα.

Ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση:

Έχω άδεια οικοδομής για υπόγειο, ισόγειο (πυλωτή) και τρεις τυπικούς ορόφους.

Λόγω έντονης κλίσης του εδάφους, από την πλευρά του δρόμου το υπόγειο είναι ισόγειο. (τονίζω ότι δεν έχουμε αφήσει κανένα άνοιγμα και έχουμε σκοπό να το μπαζώσουμε). Αυτήν τη στιγμή έχει ολοκληρωθεί ο φέρων οργανισμός. Το παράδοξο με το οικόπεδο είναι ότι όλη τη φάτσα του (και σε βάθος από 2 έως 5 μέτρα) την έχει προσκυρώσει ο δήμος για μελλοντική διάνοιξη δρόμου, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ, καθώς ο δρόμος υπάρχει και είναι αρκετά φαρδύς για την περιοχή. (κάτι που μου έχουν επισημάνει και από το δήμο). Έχω πάρει έγγραφο από το δήμο που λέει ότι επιτρέπονται μόνο χωματουργικές εργασίες στο προσκυρωμένο κομμάτι για την πρόσβαση στο κτίριο. Επίσης μου έγινε σαφές από την τεχνική υπηρεσία του δήμου ότι σε περίπτωση που κάνω ράμπα για να ανέβω στην πυλωτή, (+4,5 μέτρα από τον δρόμο) θα μου υποβάλλουν μήνυση. Αυτήν τη στιγμή ο χώρος είναι σκαμμένος μπροστά από την οικοδομή. Μπορώ να ανοίξω γκαραζόπορτα στο υπόγειο και να το κάνω γκαράζ για την πρόσβαση με αυτοκίνητο από το δρόμο? Πολεοδομικά μπορώ να δικαιολογήσω την <αποκάλυψη> της μίας πλευράς του υπογείου, με μοναδικό άνοιγμα την γκαραζόπορτα, λόγω αδυναμίας πρόσβασης (με υπαιτιότητα του δήμου) στις υποχρεωτικές θέσεις στάθμευσης?

Ευχαριστώ προκαταβολικά

 

Καμιά ιδέα κανείς??

Link to comment
Share on other sites

Για να πω την αληθεια μου προσπαθω να καταλαβω ακριβως τι παιζει...

1)Το τμημα αυτο που δεσμευει ο δημος για μελλοντικη διανοιξη του δρομου δεν ηταν γνωστο σε σενα πριν την εκδοση της αδειας??? Γιατι αυτο βασιζεται στο σχεδιο πολης..

Αν συμβαινει αυτο (που ειναι το φυσιολογικο) δεν βλεπω την υπαιτιοτητα του δημου)

2)Το +4,5μ πως προεκυψε???

Link to comment
Share on other sites

1) Ήταν γνωστό και πριν την έκδοση της αδείας και για αυτό πήρα τη βεβαίωση από το δήμο για χωματουργικές εργασίες στο κομμάτι αυτό. Η υπσιτιότητα έγκειται στο ότι αυτή τη στιγμή (και μέχρι τη διάνοιξη του δρόμου) το οικόπεδο δεν έχει πρόσωπο σε δρόμο.

2) Το +4,5 είναι το υψόμετρο του φυσικού εδάφους στο οικόπεδο (αμέσως μετά το υπό διάνοιξη κομμάτι).

Link to comment
Share on other sites

Μα για να πάρεις βεβαίωση υψομέτρου από τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου προσκομίζεις τοπογραφικό και σε μερικές περιπτώσεις και διάγραμμα κάλυψης. Τότε (όταν πήρες βεβαίωση υψομέτρου) τι έκανες και το ξεπέρασες και κολλάς σήμερα με τον Δήμο;

Το φυσικό έδαφος φαίνεται στο τοπογραφικό σου όπως είναι και στην πραγματικότητά;

 

Αν έχεις υψομετρική διαφορά +4,5 μ φυσ. έδαφος με δάπεδο ισογείου είναι αδύνατον να κάνεις αυτό που θέλεις γιατί απλά δεν έχεις ισόγειο όπως και να διαμορφώσεις το έδαφος (και ΕΠΑΕ να πας είναι πολλά τα μέτρα!)

 

... Έχω πάρει έγγραφο από το δήμο που λέει ότι επιτρέπονται μόνο χωματουργικές εργασίες στο προσκυρωμένο κομμάτι για την πρόσβαση στο κτίριο. Επίσης μου έγινε σαφές από την τεχνική υπηρεσία του δήμου ότι σε περίπτωση που κάνω ράμπα για να ανέβω στην πυλωτή, (+4,5 μέτρα από τον δρόμο) θα μου υποβάλλουν μήνυση. Αυτήν τη στιγμή ο χώρος είναι σκαμμένος μπροστά από την οικοδομή. ...

 

Εφόσον η προσκύρωση είχε γίνει πριν την έκδοση αδείας αυτό δεν πρέπει να σε απασχολεί.

Οι χωματουργικές εργασίες θα είναι για την πρόσβαση στο οικόπεδο και μόνο (όχι στο κτίριο).

 

Λογικά πάντως αν υψόμετρα στο τοπογραφικό, όρια οικοπέδου και προσκύρωσης είναι σωστά και σύμφωνα με την πραγματικότητα δεν θα πρέπει να έχεις πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Το υψόμετρο ο δήμος μου το έδωσε από τον υφιστάμενο δρόμο και όχι από το υπό διάνοιξη κομμάτι. Αν και το είχα ζητήσει έντονα το αρνήθηκαν κατηγορηματικά. Από ΕΠΑΕ πέρασα με μικρή αλλοίωση υψομέτρων (-0,50) και δείχνοντας το κτίριο στο +4 από τον υφιστάμενο δρόμο, αλλά στο +1,2 από το υπό διάνοιξη κομμάτι. Προφανώς θεώρησαν ότι με μπάζωμα μπορεί να γίνει η είσοδος. Στην πραγματικότητα αυτήν τη στιγμή έχω ένα χώρο περίπου 5 μέτρα που χωρίζει το οικόπεδο από τον δρόμο, και σε αυτό το κομμάτι έχω την άδεια για χωματουργικές εργασίες.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αλλα ισως κατι να μην καταλαβαινω καλα.. Υπαρχει υφισταμενος δρομος, ο οποιος οταν θα διανοιχτει θα ανεβει 4,00-1,20=2,80μ???

 

Μηπως ηταν καλυτερο να μας ανεβασεις καποιο σχεδιο ή κατι που να μας δωσει μια εικονα μπας και βγαλουμε ακρη...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει υφιστάμενος δρόμος, στη μία πλευρά του οποίου κατγαλήγει μία πλαγιά.Στη συνέχεια και σε βάθος 5 μέτρων υπάρχει σταδιακά αυτή η υψομετρική διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια, καπως ετσι το ειχα φανταστει..

Αυτο λοιπον που λεω ειναι οτι αν και οταν ανοιξει ο δρομος, αυτο θα γινει "σκαβωντας" την αρχη της πλαγιας και αφηνοντας ενα "γκρεμο" μπροστα απο το οικοπεδο σου υψους 2,80μ και απο εκει και μεσα θα υπαρχει μια υψομετρικη διαφορα 1,20 ακομα..

Αρα μπορει στα χαρτια να εχεις περιπου 1μ υψομετρικη απο το δρομο αλλα στην πραγματικοτητα δεν ειναι ετσι.. Ετσι οπως το βλεπω εγω, στην πραγματικοτητα δεν εχεις προσβαση απο αυτον τον δρομο στην πυλωτη(σε οτι εχει να κανει με αυτοκινητο)..

 

Εκτος αν προβλεπεται ο δρομος να σηκωθει κατα 2,80μ...

 

Απο τη στιγμη που περασες ΕΠΑΕ (και ισως να ξαναπερασεις) φανταζομαι οτι θα ητνα εφικτο να αποκαλυψεις οχι ολο το υπογειο αλλα ενα τμημα του για προσβαση αυτοκινητων σε υπογειο χωρο σταθμευσης.. Ισως καποιος εμπειροτερος να σου πει αν γινεται κατι τετοιο.. Αλλα το σιγουρο ειναι οτι ακομα και αν γινεται θα χρειαστεις αναθεωρηση της αδειας..

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν ευχαριστώ που ασχολείσαι.

Το θέμα είναι ότι ο δρόμος δεν πρόκειται να ανοίξει ποτέ γιατί αν γίνει κάτι τέτοιο ο δήμος θα πρέπει να καταβάλει αποζημιώσεις στους ιδιώτες.

Αυτός ο δρόμος είναι ο μοναδικός που έχει πρόσβαση το οικόπεδο.

Μάλλον θα πρέπει να ξαναπεράσω ΕΠΑΕ λοιπόν για να δείξω την αποκάλυψη του υπογείου, και τη χρήση του ως κλειστό χώρο στάθμευσης?

Παρεπιπτόντως, ο διπλανός που έχτισε πρόσφατα, έχει αποκαλύψει το υπόγειο, στο οποίο έχει κάνει καταστήματα (μια χαρά τακτοποιούνται με το σουφλονόμο) από πάνω έχει τη pilotis, η οποία είναι μη προσβάσιμη από συμβατικά αυτοκίνητα, λόγω έντονης κλίσης της ράμπας. Ράμπα την οποία εμένα ο δήμος μου δήλωσε ρητά ότι άν την κατασκευάσω θα με καταγγείλει. Και όλα αυτά βέβαια στο αντίστοιχο δικό του ρυμοτομούμενο κομμάτι. Τις εργασίες του φυσικά τις έχει τελειώσει χωρίς να τον ενοχλήσει κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλω.. Ασχολουμαι οπως θα ηθελα να ασχοληθει και καποιος αλλος με καποιο δικο μου προβλημα..

 

Το οτι δεν προκειται να ανοιξει ο δρομος ποτε δεν εχει και πολυ μεγαλη σημασια.. Εκτος αν καποια στιγμη το δηλωση ο δημος επισημα, ή αν το καταφερεις εσυ με αλλους τροπους..

 

Το τι εχει κανει ο διπλανος, και με ποιον τροπο και με ποια προβληματα ειναι μια αλλη ιστορια.. Αν ηθελες θα μπορουσες να κανεις κατι αντιστοιχο. Δεν στο προτεινω αλλα η αποφαση ειναι δικη σου..

 

Η μονη πιθανη λυση που μπορω να δω εγω ειναι η αναθεωρηση της αδειας.. Και προσοχη (προς αποφυγη παρεξηγησεων), δεν προτεινω αποκαλυψη ολου του υπογειου αλλα τμηματος που θα αποτελει ραμπα.. Δεν ξερω αν θα γινει δεκτο, αλλα ειναι η μονη πιθανη λυση που μπορω να δω..

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.