antonis_p Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Καλώς σας βρήκα !!! Θα θέσω ένα ερώτημα - εάν έχει απαντηθεί μη βαράτε - συνεχίζω και το ψάξιμο... Είμαι μηχανικός σε βιομηχανία τροφίμων και είμαστε σε φάση έκδοσης αδειών - εκσυγχρονισμού Η/Μ εξοπλισμού - εγκατάστασης - οικοδομής Αφορούν εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Αττική και τη Κρήτη. Τα αρχιτεκτονικά και τα στατικά θα γίνουν από εξωτερικούς συνεργάτες. Τα Η/Μ θα γίνουν από εμένα και έναν συνάδελφο και θα τα υπογράψω εγώ. Είμαι Μηχανολόγος ΕΜΠ, με μπλοκάκι, αλλά μέχρι εκεί - δεν έχω ξαναπάρει αμοιβή για μελέτες, άρα τα περί ΦΕΜ, ΙΚΑ κ.λ.π. δεν τα γνωρίζω... Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι εάν μπορώ σαν υπάλληλος της εταιρίας να κάνω τις μελέτες και να μην δηλώσω αμοιβές στο ΤΕΕ κ.λ.π. Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkalliou Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Δεν είσαι υπάλληλος της εταιρίας αφού είσαι με μπλοκάκι. Συνεργάτης είσαι... (λέμε τώρα). Αν η εταιρία ήταν μελετητική θα μπορούσε να υπογράψει κάποιος από τους μετόχους. Εδώ όμως δεν είναι αυτή η περίπτωση. Οι αμοιβές πρέπει να πληρωθούν κανονικά όπως και στους υπόλοιπους εξωτερικούς συνεργάτες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis_p Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Είμαι υπάλληλος της εταιρείας. Το μπλοκάκι το έχω γιατί παλαιότερα το χρησιμοποιούσα (κακή διατύπωση στο αρχικό μήνυμα...). Το ερώτημα είναι ότι, αφού είμαι υπάλληλος μπορεί να θεωρηθεί ότι οι μελέτες είναι μέρος του μηνιαίου μισθού μου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chilon Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Αυτό είναι θέμα οικονομικής συμφωνίας. Δεν το είχατε ξεκαθαρίσει εκ των προτέρων; Link to comment Share on other sites More sharing options...