aginor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2009 οσο απαντατε θα σινεχιζω να ροταω. (η περιεργια σκοτωσε την γατα και εκανε τον μηχανικο) τι σεισμος εγινε στο kobe??? τι λες ρε φουστη..... 6 οροφο μεσα σε αλλο κτηριο??? και ολο αυτο για το ριξεις??? και γιατι δεν το καναν σε ανοιχτο χωρο?? και περιμενεις μια στιγμη που δεν φυσαει. τοτε ή εχεις ή δεν εχεις κτιριο απο πανω νομιζω οτι ειναι το ιδιο δεν παιζονται τα γιαπωνια!!!!! (μιας και ειστε εδω ριξτε και μια ματια σε αυτο. κολαει στον δικο σας κλαδο: http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=10060)
mred-akias Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2009 τι σεισμος εγινε στο kobe??? 7.2 για 20 sec με επίκεντρο σε βάθος λιγότερο από 20km και μιλάμε για μετακίνηση μετρήσιμη σε εκατοστά. http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Hanshin_earthquake http://www.vibrationdata.com/earthquakes/kobe.htm
sundance Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2009 στο kobe η επιταχυνση εδαφους αγγιξε το 0,85g. Χαρακτηριστικό είναι πως οι επιταχύνσεις σχεδιασμού ήταν έως και 10 φορές μικρότερες από τις καταγραφείσες! (στον ιδιαίτερα καταστρεπτικό σεισμό του Αιγίου η μέγιστη καταγραφείσα επιτάχυνση ελάχιστα ξεπέρασε τα 0,50 g)
acnt Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2009 Υπάρχουν τα "φύσει" κοντά υποστυλώματα και τα "θέσει". Τα πρώτα είναι αυτά που σου είπαν οι συνάδελφοι, δηλ όσο λόγω των διαστάσεων τους (μηκος-πλάτος-ύψος) φέρονται όπως εξηγήθηκε. Τα "θέσει" κοντά είναι όσα τα κάνουμε εμείς κοντά, επειδή κάνουμε τοίχους σε μικρό ύψος κτλ... Τα θέσει κοντά υποστυλώματα είναο περίπου ότι και η πυλωτή στις οικοδομές. Για κάποιο ύψος έχουν μεγάλη ακαμψία και ξαφνικά...πάπαλα η ακαμψία οπότε εκεί αστοχούν μεγαλοπρεπώς! Υπάρχουν όμως κατασκευαστικές διατάξεις για να τα αποφύγεις. Δες στα downloads των πολιτικών μηχανικών το manual του Ιγνατάκη.
χρήστος κ. Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2009 Στα θέσει κοντά υποστυλώματα πρέπει να λαμβάνονται ειδικά κατασκευαστικά μέτρα για την διαμόρφωση αρμού μεταξύ τοίχων πλήρωσης και υποστυλωμάτων ο οποίος θα σφραγίζεται και θα επιτρέπει την ανάλογη ελεύθερη σχετική μετακίνηση. Αν οι διαμορφώσεις από τους εν επαφή τοίχους πλήρωσης είναι αναπόφευκτοι τότε θα πρέπει να προσδιορισθεί η μείωση της πλαστιμότητας του κοντού υποστυλώματος με προσομοίωση του πρακτικά απαραμόρφωτου τμήματος κατά την ανάλυση και του νέου μετά την αφαίρεση ύψους, έτσι ώστε το πρόγραμμα βλέποντας τις νέες τέμνουσες και ροπές να μας εξασφαλίσει τους δυσμενείς κατασκευαστικούς οπλισμούς
pk10gr Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2009 Φιλε Χρηστο, πολυ ωραια και σωστα αυτα που λες.. Απλα η ερωτηση προερχεται απο μηχανολογο που ισως να μην ειναι πολυ οικιος με τα της δουλειας μας.. Καλο ειναι οσο μπορουμε να εξηγουμε τα θεματα αυτα με απλουστερο τροπο.. Πιστευω ειναι προς οφελος και δικο μας καμια φορα να κανουμε απλα και κατανοητα καποια θεματα που για μας ειναι δεδομενα, αλλα για τους μη σχετικους περιεργα και δυσνοητα.. Φιλικη παρατηρηση και χωρις παρεξηγηση..
demertis Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2010 το πιο απλο να καταλάβεις τι έστι κοντό υπόστυλωμα ειναι ο τύπος: K=12EI/H^3 όπου Ε=ΜΕΤΡΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΥΛΙΚΟΥ όπου Ι=ΡΟΠΉ ΆΔΡΑΝΕΙΑΣ ΔΙΑΤΟΜΗΣ όπου Η^3=ΥΨΟΣ ΥΠΟΣΤΥΛΩΜΑΤΟΣ ΑΡΑ εαν μικρανεις το Η που ειναι στην τριτη δυναμη στον παρονομαστη αυτοματος εχεισ τεραστιο Κ οπου σημεαινει τεραστια ακαμψια=>αρα τεραστιες δυναμεις σ΄αυτο και ............ψαθυρη αστοχια(χωρις προειδοποιηση)!!!!!!
xaniared Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2010 Το video που παρατεθηκε ειναι απο την μεγαλυτερη σεισμικη τραπεζα στον κοσμο στο Hyogo της Ιαπωνιας. Video απο δοκιμές μπορουν να βρεθουν ΕΔΩ για οποιον ενδιαφερεται.
Occultist Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Τα "θέσει κοντά" υποστυλώματα κατά πόσο θα πρέπει να μας απασχολούν αν είναι εσωτερικά στην κάτοψη;
ilias Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Νομίζω ότι θα πρέπει να μας απασχολούν όπως και όταν είναι εξωτερικά στην κάτοψη. Εξάλλου σήμερα παρόλο που η φιλοσοφία σχεδιασμού είναι κυρίως αυτή του μικτού συστήματος, τα υποστυλώματα συμμετέχουν σε πλαίσια, οπότε εάν "χαλάσει" η στατική ισορροπία ενός πλαισίου με το "σπάσιμο" ενός στύλου, είτε αυτό είναι εσωτερικό είτε εξωτερικό, μάλλον θα έχεις πρόβλημα!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα