Legbe Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 11:49 πμ Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 11:49 πμ Καλησπερα παιδια. Θα ηθελα να ρωτησω πως μπορω να δωσω στο autocad 3d υλικα για το σχεδιο μου. Εχω φτιαξει το σχεδιο και θελω τωρα στον κυλινδρο που αντιπροσωπευει τον οπλισμο να δωσω ενα material που να μοιαζει με χαλυβας. Δοκιμασα να φτιαξω ενα material και να το κανω apply στα στοιχεια που θελω, αλλα δεν αλλαζει κατι στο σχεδιο. Απλα κανοντας κλικ πανω στα στοιχεια εχουν αποκτησει το material που τους εδωσα σαν ονομα και μονο. Ευχαριστω εκ των προτερων Edit: νομιζω πως βρηκα τον τροπο να περναω τα materials. Θα ήθελα να ρωτησω ομως κατι αλλο αν ξερει κανεις: 1)Υπαρχει κανα καλο material που να προσομοιωνει τον χαλυβα? 2) Θελω να φτιαξω οπλισμους που στις γωνιες να καμπτονται. Να λυγιζουν δηλαδη στα ακρα. Πως μπορω να το κανω αυτο? Γινεται με καποιον τροπο να στριψω τον κυλινδρο?
petsagouris Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 12:38 μμ Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 12:38 μμ Χρησιμοποιείς το λάθος πρόγραμμα για να κάνεις 3D. Κατέβασε το Sketchup.
mixyak790 Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 01:15 μμ Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 01:15 μμ Χρησιμοποιείς το λάθος πρόγραμμα για να κάνεις 3D.Κατέβασε το Sketchup. είναι λιγο μπακάλικο (δεν ξέρω για το pro) παντως εχεις εντυπωσιακο αρχικο αποτελεσμα δες το revit architecture η 3dsmax
Legbe Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 02:08 μμ Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 02:08 μμ ευχαριστω παιδια για τις συμβουλες, απλα δεν εχω χρονο να ψαξω καποιο αλλο προγραμμα τωρα. Χρειαζομαι απλα να τελειωσω ορισμενα σχεδια για τη διπλωματικη μου που πρεπει να παραδωσω συντομα. Το μονο που πραγματικα με προβληματιζει ακομα ειναι πως θα καμφθει ο οπλισμος.
mixyak790 Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 02:25 μμ Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 02:25 μμ Mήπως να το εβρισκες ετοιμο απο καμμία library,αλλιως polyline και arc
petsagouris Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 03:46 μμ Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 03:46 μμ είναι λιγο μπακάλικο (δεν ξέρω για το pro)παντως εχεις εντυπωσιακο αρχικο αποτελεσμα δες το revit architecture η 3dsmax Πάρτο πίσω ότι είναι μπακάλικο,... θα αναγκαστώ να σου δείξω δουλειές.
mixyak790 Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 04:20 μμ Δημοσιεύτηκε February 23, 2011 at 04:20 μμ petsagouris,δείξε δουλειές,μπορεί να είσαι master στο sketchup.... εντάξει ανακαλώ,αλλα δείξε δουλειές.... α,χαιρετισματα στο ομορφο Ρεθυμνο,ειμαι και γω Ρεθυμνιώτης......
stefanos zervos Δημοσιεύτηκε February 24, 2011 at 08:43 πμ Δημοσιεύτηκε February 24, 2011 at 08:43 πμ 1. Καλό το sketchup για κάτι γρήγορο, αλλά όχι για φωτορεαλισμό. 2. petsagouris, πολύ ωραίες οι δουλειές σου. Τώρα Legbe, στις ερωτήσεις σου. Ποιό πρόγραμμα θα επιλέξεις εξαρτάται από το αποτέλεσμα που θέλεις, και από το πόσο είσαι διατεθιμένος α. να διαβάσεις, και β. να δουλέψεις. (πχ το Autocad και το 3ds max, θέλουν πολλές ώρες διάβασμα, αλλά και για να βγάλεις μία καλή δουλειά θα δουλέψεις αρκετά) Αντίθετα υπάρχουν προγράμματα, όπως το (s)ketchup, το Revit και το Archicad, τα οποία θα μάθεις να τα χρησιμοποιείς σχετικά εύκολα, και η δουλειά σου θα γίνεται γρηγορότερα. Αλλά μην περιμένεις τα ίδια αποτελέσματα... Τώρα για το Autocad συγκεκριμένα. Για να εμφανιστούν τα υλικά στο μοντέλο πρέπει να επιλέξεις visual style, conceptual. Για καλύτερα υλικά πρέπει να τα επεξεργαστείς μόνος σου. (Για να βγουν οι αντανακλάσεις, πρέπει να κάνεις render.) Δεν μπορείς να "λυγίσεις" έναν κύλινδρο. Μπορείς όμως με το sweep να δώσεις path και διατομή (κυκλάκι) και να φτιάξεις ότι σχήμα θες.
mixyak790 Δημοσιεύτηκε February 25, 2011 at 09:00 πμ Δημοσιεύτηκε February 25, 2011 at 09:00 πμ lLegbe:Παρεπιμπτόντως στο sketchup line,arc, circle και follow me,δεν ξέρω αν συμφωνεί ο petsagouris,που είναι master ,πάντως σε δυο απογεύματα πετυχαίνεις 3d ,
Legbe Δημοσιεύτηκε March 2, 2011 at 05:17 μμ Δημοσιεύτηκε March 2, 2011 at 05:17 μμ παιδια αφου ευχαριστησω και παλι για τη βοηθεια σας, θα ηθελα να ρωτησω και κατι ακομα. Υπαρχει δυνατοτητα οταν κανω render το σχεδιο μου, να ειναι ασπρο το φοντο και όχι μαυρο οπως μου το βγαζει?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα