alexaras Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2010 χρησιμοποιώ την έκδοση 2010 .έχεις δίκιο ξέχασα τα textures.σου τα παραθέτω τώρα αν θες να δεις.θα κάνω τα βήματα που μου έιπες να δω αν διορθωθεί η εικόνα γιατί έτσι όπως έιναι πάω να βάλω ένα υλικό στον τόιχο και δεν το εμφανίζει.ενώ στα επιπλα το εμφανίζει.ευχαριστώ και πάλι. http://ifile.it/hlpw8xm/textures.rar
JTB Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2010 Τί εννοείς δεν το εμφανίζει... Δεν εμφανίζει το texture? Tότε θα πρέπει από τον material editor να ελέγξεις αν έχει πατήσει το κουμπάκι που δείχνει το texture (φαντάζομαι θα το ξέρεις... αφού δείχνει άλλα). Επίσης μπορεί να μη φαίνεται σωστά λόγω UV mapping... Μεγαλύτερο ψέμα από τη συνεργασία ACAD-MAX ή REVIT-MAX που χρησιμοποιώ εγώ δεν υπήρχε, ειδικά για τις παλαιότερες εκδόσεις...
alexaras Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2010 έκανα ότι μου έιπες και βελτιώθηκε κάπως.οκ και στον τόιχο.το εμφανίζει το υλικό.Αυτό που έκανα επίσης ήταν να μεγαλωσω απο render setup τα samples per pixels και βελτιώθηκε πολύ η εικόνα.το final gather δηλαδή τι ακριβώς κάνει
JTB Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2010 Να σου πώ ότι όχι μόνο δεν θεωρούμαι γνώστης του mental ray, ούτε που μου αρέσει... Απλώς αναγκαστικά διδάχθηκα κάποια πράγματα σε σεμινάριο και πήρα και χαρτί της Autodesk... Οπως τα έμαθα έτσι και τα έσβησα από τη μνήμη μου... Πολύ κούραση βρε παιδί μου... για απλά πράγματα πρέπει να φας 2 μέρες δοκιμών... Τέλος πάντων, το final gather βελτιώνει αισθητά τον φωτισμό υπολογίζοντας με αριθμό ακτίνων (final gather points) την επίδραση του φωτός στις επιφάνειες ή με άλλο τρόπο (από διπλανές συναφείς μετρήσεις). Συνεργάζεται με το global illumination για το καλύτερο αποτέλεσμα.
alexaras Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2010 Όπως και να χει σευχαριστώ παρα πολύ.Ξέρω ότι το 3dmax έιναι ένα πολύπλοκο και δύσκολο πρόγραμμα με απίστευτες δυνατότητες που για να τις μάθει κάποιος χριαζεται πολύ χρόνο.αυτά που μου έιπες πάντως με βοήθησαν πάρα πολύ.να σαι καλά που ασχολήθηκες.
JTB Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2010 Δεν θέλω να αποφύγω να απαντώ, ότι θέλεις και μπορώ, στη διάθεσή σου...
alexaras Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2010 θέλω να φαίνεται από τα παράθυρα ο ουρανός έξω να έχει δηλαδή κάποιο χρώμα θαλασσί.ποιο εντολή το κάνει αυτό
JTB Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 Κανονικά, εφόσον έχεις daylight system υπάρχει ο ουρανός έξω... Συνήθως όμως στα interiors λόγω exposure επειδή ο έξω χώρος είναι υπερ-φωτισμένος σε σχέση με το εσωτερικό, φαίνεται απλώς σαν άσπρο φως... Μπορείς να διαλέξεις είτε hdri background, είτε μια άλλη ώρα φωτισμού ώστε να φέρεις πιο κοντά τη διαφορά του μέσα και έξω... Αν το παρατηρήσεις γίνεται αυτό και σε κανονικές φωτογραφίες, πόσο μάλλον στον mental ray που δεν είναι καν unbiased renderer (Δηλαδή χωρίς συμβιβασμούς και απώλειες, όπως maxwell, fryrender, indigo).
alexaras Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 ακριβώς αυτό που λες συμβαίνει έιναι υπερφωτισμένος έξω και φάινεται σαν άσπρο.σευχαρισώ πολύ.
antzoak Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2010 Μα γιατι παιδευεστε ολοι 1. Δεν υπαρχει περιπτωση να μαθει καποιος το max με τιποτα (ολοκληρωτικα και 2. να εχει αποτελεσμα ικανοποιητικο.. προσοχη τα συνδιαζω και τα 2 μαζι και το 1 και το 2 Μονο το autocad τα κανει αυτα και ειμαι απολυτος απλα γιατι γνωριζω α.. εκτος βεβαια αν δεν έχει τίποτα άλλο να κάνει στην ζωή του (άσε που θα του χρειαστούν δυο ζωές) η λύση είμαι μονο autocad 08 + Παρατήρηση: Τα greeklish απαγορεύονται. Αν δεν μπορείτε να τα αποφύγετε, διαβάστε τι μπορείτε να κάνετε ΕΔΩ Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα