JTB Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2010 Αγαπητέ antzoak καλως ήλθες... Δεν θα σχολιάσω τα greenglish, τα οποία απαγορεύονται και δεν διαβάζονται εύκολα...να σου πώ όμως ότι δεν είμαι πολύ νέος, γνωρίζω το AutoCAD από τη 2.6 για DOS με μηχάνημα 8088 στα 10Mhz... Τότε που κάναμε hide lines στο Columbia και μέχρι να γίνει πηγαίναμε για καφέ... Πίστεψέ με, έχω ασχοληθεί πολλές ώρες, έχω δουλέψει 3d με το AutoCAD όταν πρωτοξεκινούσε... Εχω γράψει ΠΟΛΛΕΣ (!) γραμμές Αutolisp για διάφορες εφαρμογές και έχω κάνει άπειρα μικρο-customization στα μενού, μέχρι που κατάλαβα ότι εγώ παιδευόμουνα και όχι όλοι οι άλλοι... Ενδεικτικά να σου πώ για μικρο-utilities τοπογραφικά, αρχιτεκτονικά,μέχρι (τρελλό;; και πρόγραμμα αμοιβής μηχανικών σε Autolisp που λάμβανε επιφάνειες από attributes στο σχέδιο και έσωνε τις αμοιβές επίσης σε attributes ενός block στο σχέδιο...(!!!) Σήμερα διαθέτω αρκετή εμπειρία για να καταλάβω τα τότε λάθη μου αλλά δυστυχώς καμιά φορά αναγκαστικά τα επαναλαμβάνω εν μέρει... Για παράδειγμα, θεωρώ μεγάλη επιτυχία που δεν ασχολήθηκα με ADT όταν πρωτοβγήκε και στράφηκα προς το Revit το οποίο χρησιμοποιώ και σήμερα... Επίσης επειδή όπως λες σωστά, δεν θέλω να παιδεύομαι, το AutoCAD το χρησιμοποιώ πια ελάχιστα και από το MAX μόνο texturing, rendering και κανένα πολύ ψιλό animation... Αναγνωρίζω το μεγαλείο αλλά και τη δυσκολία του...Το λάθος μου είναι που έπεσα ολοκληρωτικά στη παγίδα της Autodesk και δεν ασχολήθηκα με MODO ή Rhino ή Cinema4D... και οικονομικά δηλαδή αν το δεις, χαμένος είμαι... Και για το rendering... Αφήνω τον mental ray για άλλους, και δουλεύω με Maxwell. Δεν ξέρω τι γνωρίζεις από αυτά που λέω, πιθανώς όλα, πιθανώς τίποτα... Πρέπει να αναγνωρίσω ότι με τις 2 τελευταίες εκδόσεις το AutoCAD έκανε ΤΕΡΑΣΤΙΑ βήματα... Ως συνδρομητής Autodesk έχω πάντα τα τελευταία... Νομίζω ότι είσαι εντελώς λάθος στην εκτίμησή σου και σε διαψεύδει ένας τεράστιος όγκος εικόνων, video clip και gallery σε χιλιάδες sites που είναι αποτέλεσμα του ΜΑΧ... Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί το AutoCAD να πλησιάσει τη ποιότητα και την ικανότητα του ΜΑΧ στα ζητήματα αυτά... Δεν ξέρω ποιά και πόσα μυστικά γνωρίζεις που αγνοώ και σίγουρα είναι αρκετά, αλλά είμαι και εγώ ΑΠΟΛΥΤΟΣ σε ότι λέω...
stefanos zervos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2010 Θα συμφωνήσω με τον JTB. Εσύ antzoak έχεις ασχοληθεί και πόσο με το MAX? Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα προγράμματα και ευκολότερα από το max. Αλλά δέν μου πήρε 2 ζωές για να το μάθω, και σίγουρα έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από το autocad (ειδικά το 2008 ). Και δεν είναι προσωπικές γνώμες. Είναι χειροπιαστά επιχειρήματα. Δες δουλειές ανθρώπων με το max και δες και με το autocad. Καλή δουλειά κανει και το autocad. Αλλά κατα την γνώμη μου δε φτάνει το max. Επίσης δε νομίζω ότι το post σου βοηθάει καθόλου στην προηγούμενη συζήτηση. Φιλικά, Στέφανος (γνωρίζω, χρησιμοποιώ, διαρκώς μαθαίνω, και διδάσκω το autocad και το max)
DimXyp Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2010 καλησπερα. ανεβασα ενα ρεντερ που εκανα ενος εσωτερικου. σε αυτο το επιπεδο, θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας, και ισως μια τιμη που θα του δινατε. σας ευχαριστω για τον χρονο σας. το ανεβασα σαν grafeio2.
JTB Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2010 Χωρίς καν να το δώ, να σχολιάσω ότι από την εμπειρία μου βλέπω πως τα εσωτερικά δεν πληρώνονται... στην Ελλάδα... διαβάζω για τιμές έξω (βέβαια με πολύ καλύτερη ποιότητα από τα συνήθη δικά μας) που πραγματικά αξίζει να ασχοληθείς.
nik Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2010 Καλησπέρα στους 3dάδες του φόρουμ. Εδώ και κάμποσο καιρό ασχολούμαι και εγώ. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα που αφορούν το πρόγραμμα και δεν μπορώ να βγάλω άκρη. 1) Άκαιρη ερώτηση..αλλά να αρχίσουμε με τα εύκολα! Όταν πατάμε το "M" βγαίνει η παλέτα με τα υλικά. Πως αυξάνουμε τον αριθμό των υλικών που θα χρησιμοποιήσουμε? Η παλέτα αν δεν κάνω λάθος έχει ένα όριο (24 αν ) και εγώ θέλω να βάλω και άλλα. 2) Βασική μου ερώτηση. Φωτορεαλισμός. Στο μενού Rendering στο Enviroment τι επιλογές βάζετε? Εγώ επιλέγω Logarithmic Exposure - Active και στα Parameters βάζω Brightness - 65 , Contrast - 50 , Mid Tones - 1 , Physical scale - 1500. Γενικά αυτές οι παράμετροι επηρεάζουν κατα πολύ την τελική εικόνα του έργου. Είναι σωστές αυτές οι παράμετροι? 3) Στο Render πάλι επιλέγω ένα preset με Mental Ray. Καμιά άλλη πρόταση? 4) Γενικά γιατί άλλα χρώματα βλέπω στο πρόγραμμα και άλλα προκύπτουν από το render ? Δηλαδή στο πρόγραμμα π.χ. βάζω ένα πολύ φωτεινό ανοιχτό κίτρινο και στο render φαίνεται ένα μουντό μπεζ...
JTB Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2010 1. Από υλικά βάζεις όσα θέλεις, τόσα όμως βλέπεις... Δηλαδή αν είσαι σε ένα slot και κάνεις νέο υλικό, δεν χάνεται το άλλο... Πραγματικά θα μπορούσε να είναι εντελώς διαφορετικά αλλά Autodesk... τί να πείς... Τώρα στο 2011 υπάρχει άλλος τρόπος... Φτιάξαν κάτι, χαλάσαν κάτι άλλο, το τρόπο να κάνεις assign ενός υλικού που διορθώνεις... Τί να πω... Για presets και rendering θα σου απαντήσουν άλλοι, εγώ έχω μαλώσει με τον mental ray... Πάντως το help έχει αρκετές συμβουλές...
stefanos zervos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2010 ........ έχω μαλώσει με τον mental ray... . xaxa! JTB: Το max δεν το έφτιαξε η Autodesk. Μπορείς να την "κατηγορήσεις" για τις τελευταίες "αλλαγές" που έχει κάνει (ούτε εγώ συμφωνώ με πολλές), αλλά τα υλικά έτσι τα βρήκε (την παλέτα με τα 24 υλικά λέω). nik: Όπως είπε και ο φίλος μου, στην παλέτα "βλέπεις" μόνο 24 υλικά, αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις όσα θέλεις. Αν και προσωπική μου άποψη (που κι εγώ την πήρα απ το δάσκαλό μου, χεχε) είναι να μην χρησιμοποιείς σε μία σκηνή πάααααρα πολλά υλικά! (24 είναι πολλά, εξάλλου υπάρχουν και τα multisubobject, όχι ότι εγώ δεν το έχω κάνει πολλές φορές). Για να "αυξήσεις" τα υλικά, πριν ξεμείνεις από slots, κάνε "drag" ένα υλικό Α στη θέση κάποιου Β. Έτσι διμηουργείς ένα αντίγραφο του Α, στη θέση του Β, χωρίς όμως να χάνεται το Β. Μετονομάζεις το αντίγραφο σε Γ και συνεχίζεις! (ελπίζω να κατάλαβες) Για τις ρυθμίσεις που αναφέρεις, δεν υπάρχει κάποιο "στανταρ". Κάθε φορά "παίζεις" με τις ρυθμίσεις για να βγάλεις το επιθυμιτό αποτέλεσμα. Άλλες ρυθμίσεις θα βάλεις σε εξωτερικό ημέρας, άλλες εξωτερικό νύχτας, εσωτ. μέρας, εσωτ. νύχτας, κλπ κλπ Πάντος αν χρησιμοποιείς για renderer τον mental ray, καλό θα ήταν (όπως σου προτείνει και το πρόγραμμα) να χρησιμοποιήσεις το photographic exposure! Εκέι "παίζεις" κατά κάποιον τρόπο σαν να χρησιμοποιούσες μία φωτογραφική μηχανή (με manual ρυθμίσεις). Τα χρώμματα που βλέπεις στα υλικά είναι με default φώτα. Εσύ κάνεις render, και υπολογίζονται οι φωτισμοί, οι σκιές, οι αντανακλάσεις, κλπ κλπ κι έτσι "αλλιώνονται" κάπως τα χρώματα. Δυστυχώς ο mental ray αλλιώνει αρκετά τα χρώματα. Εκεί πρέπει να παίξεις με ρυθμίσεις και ίσως και με gamma corection. Ελπίχω να μην έγινα κουραστικός, και να σε βοήθησα.. ps το max θέλει πολυυυυυυυυ δουλειά! συνέχισε τη δουλειά και το ψάξιμο. Στο internet θα βρείς πολλά πλέον tutorials και μάλιστα σε video (youtube κλπ) Στέφανος
JTB Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2010 xaxa! JTB: Το max δεν το έφτιαξε η Autodesk. Μπορείς να την "κατηγορήσεις" για τις τελευταίες "αλλαγές" που έχει κάνει (ούτε εγώ συμφωνώ με πολλές), αλλά τα υλικά έτσι τα βρήκε (την παλέτα με τα 24 υλικά λέω). Στέφανε, καλό χειμώνα! Την κατηγορώ για τις αλλαγές που έκανε αλλά περισσότερο για τις αλλαγές που ΔΕΝ έκανε... αυτό εννοούσα... ΑΣΧΕΤΟ... Αγόρασα licence του Octane Render... Πλάκα έχει, λίγο περίεργο αλλά γρήγορο... Εχεις άποψη από GPU render; Επίσης να σου πώ ότι μέχρι το τέλος του χρόνου και ο Maxwell θα έχει realtime preview και μάλιστα CPU based οχι GPU... Σκέφτεσαι καθόλου για το i-ray (realtime mental ray); Sorry για το off-topic παιδιά, ενδιαφέρει όλους πάντως και αυτό που έγραψα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα