Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 52
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

ΟΚ ACNT το πηρα χμμ εχετε δικιο.οποτε καταλειγω οτι θελω δεν θελω ;-( πρεπει τοσο τα τοιχωματα να ικανοποιουν τον λογο τεμνουσων (εχοντας 2.00μετρα στα τοιχεια ) αλλα και ικανοτικο απο οτι προκυπτει. Παιδια ευχαριστω πολυ για την βοηθεια θα το κανω στην πυλωτη με 2 μετρα και θα μεισωσω τις διατομεσ στους παραπανω οροφους

Δημοσιεύτηκε

Αν έχεις nv>0,60 δεν κάνεις ικανοτικό παρά μόνο στα τοιχώματα σύμφωνα με το παράρτημα Β του ΕΑΚ εκτός και αν έχεις q<=1,50 οπότε δεν κάνεις πουθενά.

 

Για τη μείωση των τοιχωμάτων στους υπόλοιπους ορόφους δες τι γράφει η οδηγία του ΟΑΣΠ.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

φίλε μου είναι αναγκαστικό - δυστυχώς αυτη η ανοησία ( και για όσους έχουν κανει ένα μεταπτυχιακό η διδακτωρικό ... στα θέματα της πλαστικότητας ... είναι απολυτα καθαρό ) είναι υποχρεωτική!

Δημοσιεύτηκε

Ποια είναι η ανοησία, η επιβολή της ύπαρξης επαρκούς πλήθους τοιχωμάτων και στις δύο διευθύνσεις όταν έχεις μαλακό όροφο (π.χ. pilotis) ή η επιβολή της ελάχιστης διάστασης αυτών των τοιχωμάτων 1,50μ ή 2,00μ αναλόγως του πλήθους των τοιχωμάτων;

Δημοσιεύτηκε
Εγω πιστευω πως το ην>0,60 καλο ειναι να εφαρμοζεται παντου. Ποσο μαλλον σε κτιρια επι πυλωτης. Εγω ακομα και σε ισογειες κατοικιες με υπογειο το τηρω και ας με κριτικαρει οποιος θελει.

 

Θελω να θεσω ομως εναν αλλο προβληματισμο μου σχετικα με τις πυλωτες και το ην.

Η πυλωτη ειναι επικινδυνη λογω της ασυνεχειας της ακαψιας. Αυξανοντας ομως το ην, αυξανουμε την ακαμψια της και ετσι λεμε πως λυθηκε το προβλημα, σωστα; Ναι αλλα η ασυνεχεια συνεχιζει να υφισταται!!!

Ας μη γελιομαστε, η πυλωτη για το κτιριο ειναι οτι ο φεγγιτης για το πλαισιο. Κανω καπου λαθος;

 

Μηπως εν τελει η μονη λυση ειναι η θωρακιση της πυλωτης με τοιχοποιες περαν toy ην>0.60;

 

Η ασυνέχεια δυσκαμψίας είναι όντως πολύ δυσμενής για κατασκευές οι οποίες πρέπει να λειτουργήσουν ανελαστικά λόγω της μεγάλης συσσώρευσης απαιτήσεων πλαστιμότητας στα εύκαμπτα τμήματά τους. Όπως το βλέπω εγώ το μόνο που κάνει ο κανονισμός είναι να καθιστά υποχρεωτική την ύπαρξη ενός ελάχιστου επιπέδου δυσκαμψίας στον μαλακό όροφο ώστε να μετριάσει κάπως την ασυνέχεια δυσκαμψίας. Το πρόβλημα είναι η διαφορά συνολικής δυσκαμψίας (φέροντος οργανισμού και τοιχοπληρώσεων) των διαφορετικών ορόφων της κατασκευής. Με το να καθίσταται υποχρεωτική η ύπαρξη τοιχωμάτων αμβλύνεται κάπως αυτή η διαφορά. Τώρα οι συγκεκριμένες τιμές (1,5 και 2 μέτρα) είναι σίγουρα παπατζιλίκι καθώς η θεώρηση των διαστάσεων των τοιχωμάτων ανεξαρτήτως της υπόλοιπης κατασκευής δεν λέει και πολλά πράγματα.Από κάπου όμως πρέπει να ξεκινήσουμε.

  • 10 months later...
Δημοσιεύτηκε

Το fespa για τη μείωση των τοιχωμάτων στους υπόλοιπους ορόφους (οδηγία του ΟΑΣΠ) κάνει τον κατάλληλο έλεγχο ?

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, επειδή έχω αντιμετωπίσει το θέμα, κατρχήν να πω ότι κι εγώ θεωρώ ανοησία το 2,0μ όμως ισχύει. Η άλλη μεγαλύτερη ανοησία (που πάντως δίνει μια πρακτική λύση) είναι το ότι τα 2,0μ ισχύουν μόνο για την pilotis. Στους επάνω ορόφους μπορείς να χρησιμοποιήσεις το 1,50 ή και το 1,20! Αυτά τουλάχιστον ισχύουν στην Πάτρα, μετά από απάντηση σε ερώτημα.

Δημοσιεύτηκε

Δεν ισχύει αυτό που λες Louk για τους ορόφους πάνω από την pilotis. Ισχύουν αυτά που αναφέρει ο ΟΑΣΠ και υπάρχουν ανεβασμένα και στο forum.

Ερώτηση σε ποιον έγινε, στην πολεοδομία ή στον ΟΑΣΠ και πότε; Αν έγινε στον ΟΑΣΠ υπάρχει το κείμενο να το δούμε;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.