Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι γεια σας, σε νεα ισόγεια οικοδομή με υπόγειο λόγο κλίσεις του εδάφους το μισό υπόγειο απο τη μέση και μπροστά θα γίνει γκαράζ με συμβολαιγραφική πράξη και από τη μέση και πίσω υπόγειο με ανεξάρτητη είσοδο, ηθελα να ρωτήσω λογο οτι το μισό υπόγειο θα έχει χρήση γκαραζ και δεν θα εμπίπτει στους κανόνες +0,80 απο το διαμορφωμένο ή υπάρχον έδαφος θα μετράει σαν όροφος κανονικά δηλ ισόγειο ή όχι? το κτιριο βρισκεται σε οικισμό<2000 κατοικών που σημαίνει 2 οροφους το μέγιστο

Δημοσιεύτηκε

Κάτσε ρε highlander με το προσφατό νομο του Σουφλία δεν αλλαξέ από 1,50 μ σε 0,80 μ?

 

ίσως να μην το έθεσα κι εγω σωστά το μισό υπογειο που θα γίνει γκαράζ θα εξέχει πάνω από το 0,80 τοτε σε αυτή την πριπτωσή το τμήμα αυτό θα μετρήσει ως όροφος οπότε θα χάσω έναν όροφο η θα μετρήσει απλα στον συντελεστή δόμησης?

Δημοσιεύτηκε

μπορείς να βάλεις ένα σκίτσο για να σου απαντήσουμε με ακρίβεια

Δημοσιεύτηκε

Νομιζω οτι καταλαβα τι εννοεις.

Έχεις κλίση στο έδαφος και δεν θες να κάνεις τεχνιτές στάθμες. Συνεπώς το μισό κτήριο θα είναι υπόγειο + ισόγειο και το άλλο μισό θα είναι ισόγειο (γκαράζ) + όροφος εξαιτίας της κλίσης του εδάφους.

 

Το υπόγειο (αυτό που η οροφή του έιναι μεχρι 80cm πανω απο την τελικη σταθμη του εδάφους) δεν μετραει στο Σ. Δόμησης. Το γκαράζ παρόλο που δεν είναι υπόγειο αλλα ισόγειο, αν γίνει συμβολαιογραφική πράξη δε μετράει στο Σ.Δ.

Μια παρτήρηση όμως: Με το νέο νόμο Σουφλιά το ισόγειο γκαράζ δε θα μετρήσει στο Σ.Δ. εφόσον είναι ανοικτό. Αν είναι κλειστό θα μετρήσει. Για να γίνει κλειστό και να μη μετρήσει πρεπει απαραίτητα να είναι υπόγειο, δηλαδή να κάνεις διαμόρφωση του εδάφους ώστε τελικά όλος ο κατω όροφος να είναι υπόγειος.

 

Υ.Γ. Εφόσον δε γίνει τεχνιτή στάθμη και το γκαράζ είναι ισόγειο, τότε δε μετράει μεν στο Σ.Δόμησης αλλα μετράει στον αριθμό των ορόφων. Δηλαδή αν είσαι σε οικισμό με μέγιστο ύψος 7,5 μέτρα και μεχρι 2 ορόφους τότε δεν μπορεις να κάνεις ισόγειο γκαράζ και απο πάνω 2 ορόφους, γιατί συνολικά θα έχεις τελικά 3 ορόφους και κατα πάσα πιθανότητα ύψος μεγαλύτερο απο 7,5 μέτρα.Στην περίπτωση δηλαδή που θές πάνω απο το γκαράζ 2 ορόφους θα πας οπωσδήποτε σε τεχνιτή στάθμη και υπόγειο γκαράζ.

Δημοσιεύτηκε

αν το γκαράζ σου εξέχει πάνω απο 80 εκ θα μετρήσει κανονικά σαν ισόγειος όροφος.

Οντως εκρεμούν διευκρινήσεις σχετικά με το αν μετράει στην δόμηση αν είναι ανοικτό ή κλειστό. Πρόσεξε όμως επίσης γιατί οι κατα τόπου ΕΠΑΕ μπορεί να έχουν αντίθετη γνώμη για κάτι που εσύ θα θές να δείξεις ως ανοικτό.

Επίσης κατατόπους η δευτεροβάθμια έχει ψηφίσει διαφορετικά ύψη για τους κατα τόπους οικισμούς οπότε μια ερώτηση στην πολεοδομία θα σου έλυνε τα χέρια και θα σε γλίτωνε μεταγενέστερα προβλήματα.

Η γνώμη μου τώρα,

αν το μετρήσεις στην δόμηση θα μετρήσει κανονικά ώς όροφος οπότε θα σου επιτραπεί η προσθήκη ενός ορόφου ακόμα με την αντίστοιχη μείωση στα μέτρα κατοικίας πχ που θα ήθελες να κάνεις.

Οπότε η γνώμη μου, δείξε το γκαράζ υπόγειο φροντίζοντας να μην υπερβείς τους 80 με το αντίστοιχο μπαλαμούτι αν χρειάζεται. Ρώτα και την πολεοδομία μην τυχόν και ισχύει τίπτα άλλο και προχώρα στην κατασκευή δυό υπέργειων ορόφων, όπου θα μετρούν στην δόμηση.

Δημοσιεύτηκε

Διαβασα χθες στις εφημεριδες οτι η νεα κυβερνηση θα καταργησει το νόμο της τακτοποίησης. Δεν ξερω ποτε θα γινει αυτο αλλα πιθανον να αλλαξουν και τα των γκαραζ, υπογειων κτλ. Επειδη είναι στον ίδιο νόμο με την τακτοποιηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.