GEORGE KARA Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2009 Συνάδελφοι γεια σας, σε νεα ισόγεια οικοδομή με υπόγειο λόγο κλίσεις του εδάφους το μισό υπόγειο απο τη μέση και μπροστά θα γίνει γκαράζ με συμβολαιγραφική πράξη και από τη μέση και πίσω υπόγειο με ανεξάρτητη είσοδο, ηθελα να ρωτήσω λογο οτι το μισό υπόγειο θα έχει χρήση γκαραζ και δεν θα εμπίπτει στους κανόνες +0,80 απο το διαμορφωμένο ή υπάρχον έδαφος θα μετράει σαν όροφος κανονικά δηλ ισόγειο ή όχι? το κτιριο βρισκεται σε οικισμό<2000 κατοικών που σημαίνει 2 οροφους το μέγιστο
Highlander Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2009 Ποιός σου λέει ότι επιτρέπεται να εξέχει άνω των 80 εκ? Για ψάξ τους κανονισμούς καλύτερα ?
GEORGE KARA Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2009 Κάτσε ρε highlander με το προσφατό νομο του Σουφλία δεν αλλαξέ από 1,50 μ σε 0,80 μ? ίσως να μην το έθεσα κι εγω σωστά το μισό υπογειο που θα γίνει γκαράζ θα εξέχει πάνω από το 0,80 τοτε σε αυτή την πριπτωσή το τμήμα αυτό θα μετρήσει ως όροφος οπότε θα χάσω έναν όροφο η θα μετρήσει απλα στον συντελεστή δόμησης?
myri Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2009 μπορείς να βάλεις ένα σκίτσο για να σου απαντήσουμε με ακρίβεια
sakistsalikis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2009 Νομιζω οτι καταλαβα τι εννοεις. Έχεις κλίση στο έδαφος και δεν θες να κάνεις τεχνιτές στάθμες. Συνεπώς το μισό κτήριο θα είναι υπόγειο + ισόγειο και το άλλο μισό θα είναι ισόγειο (γκαράζ) + όροφος εξαιτίας της κλίσης του εδάφους. Το υπόγειο (αυτό που η οροφή του έιναι μεχρι 80cm πανω απο την τελικη σταθμη του εδάφους) δεν μετραει στο Σ. Δόμησης. Το γκαράζ παρόλο που δεν είναι υπόγειο αλλα ισόγειο, αν γίνει συμβολαιογραφική πράξη δε μετράει στο Σ.Δ. Μια παρτήρηση όμως: Με το νέο νόμο Σουφλιά το ισόγειο γκαράζ δε θα μετρήσει στο Σ.Δ. εφόσον είναι ανοικτό. Αν είναι κλειστό θα μετρήσει. Για να γίνει κλειστό και να μη μετρήσει πρεπει απαραίτητα να είναι υπόγειο, δηλαδή να κάνεις διαμόρφωση του εδάφους ώστε τελικά όλος ο κατω όροφος να είναι υπόγειος. Υ.Γ. Εφόσον δε γίνει τεχνιτή στάθμη και το γκαράζ είναι ισόγειο, τότε δε μετράει μεν στο Σ.Δόμησης αλλα μετράει στον αριθμό των ορόφων. Δηλαδή αν είσαι σε οικισμό με μέγιστο ύψος 7,5 μέτρα και μεχρι 2 ορόφους τότε δεν μπορεις να κάνεις ισόγειο γκαράζ και απο πάνω 2 ορόφους, γιατί συνολικά θα έχεις τελικά 3 ορόφους και κατα πάσα πιθανότητα ύψος μεγαλύτερο απο 7,5 μέτρα.Στην περίπτωση δηλαδή που θές πάνω απο το γκαράζ 2 ορόφους θα πας οπωσδήποτε σε τεχνιτή στάθμη και υπόγειο γκαράζ.
Highlander Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2009 αν το γκαράζ σου εξέχει πάνω απο 80 εκ θα μετρήσει κανονικά σαν ισόγειος όροφος. Οντως εκρεμούν διευκρινήσεις σχετικά με το αν μετράει στην δόμηση αν είναι ανοικτό ή κλειστό. Πρόσεξε όμως επίσης γιατί οι κατα τόπου ΕΠΑΕ μπορεί να έχουν αντίθετη γνώμη για κάτι που εσύ θα θές να δείξεις ως ανοικτό. Επίσης κατατόπους η δευτεροβάθμια έχει ψηφίσει διαφορετικά ύψη για τους κατα τόπους οικισμούς οπότε μια ερώτηση στην πολεοδομία θα σου έλυνε τα χέρια και θα σε γλίτωνε μεταγενέστερα προβλήματα. Η γνώμη μου τώρα, αν το μετρήσεις στην δόμηση θα μετρήσει κανονικά ώς όροφος οπότε θα σου επιτραπεί η προσθήκη ενός ορόφου ακόμα με την αντίστοιχη μείωση στα μέτρα κατοικίας πχ που θα ήθελες να κάνεις. Οπότε η γνώμη μου, δείξε το γκαράζ υπόγειο φροντίζοντας να μην υπερβείς τους 80 με το αντίστοιχο μπαλαμούτι αν χρειάζεται. Ρώτα και την πολεοδομία μην τυχόν και ισχύει τίπτα άλλο και προχώρα στην κατασκευή δυό υπέργειων ορόφων, όπου θα μετρούν στην δόμηση.
nikoskourtis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2009 Διαβασα χθες στις εφημεριδες οτι η νεα κυβερνηση θα καταργησει το νόμο της τακτοποίησης. Δεν ξερω ποτε θα γινει αυτο αλλα πιθανον να αλλαξουν και τα των γκαραζ, υπογειων κτλ. Επειδη είναι στον ίδιο νόμο με την τακτοποιηση.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα