shelby Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Μια και μιλάμε για απόφοιτους εξωτερικού φίλος μου που ο πατέρας του είναι αρχιτέκτονας πέρασε στο ΤΕΙ Λάρισας ηλεκτρολόγος και τελικά σπουδάζει Ιταλία στη Βενετία αρχιτέκτονας. Τελικά όποιος έχει λεφτά ούτε οι εξετάσεις τον εμποδίζουν για να σπουδάσει αυτό που θέλει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Προφανώς οι σπουδές σε μιά επαρχαική πόλη στην Ελλάδα η σχεδόν οπουδήποτε στην Ευρώπη , κοστίζουν από 10000-15000 € το χρόνο . Στο εξωτερικό θα μάθεις μιά γλώσσα τέλεια και πιθανόν να έχεις καλύτερους , ορίζοντες , προοπτικές και γνωριμίες . Η κατάσταση γιά όλες τις επαρχιακές σχολές , μετά την νομιμοποίηση των κολλεγίων θα γίνει δύσκολη και όσες δεν έχουν σοβαρά επαγγελματικά δικαιώματα , απλά θα κλείσουν . Αλλωστε αυτά καθορίζουν και τις βάσεις . Πριν 30 χρόνια οι δάσκαλοι είχαν τις χαμηλότερες βάσεις , σήμερα θέλουν 19άρια , γιά να μην μιλήσω γιά αστυνομικούς και στρατιωτικούς . Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Απ'το να χρησιμοποιειτε σαθρα επιχειρηματα, πειτε καλυτερα οτι σας βολευει η κατασταση που επικρατει. Τουλαχιστον ειναι πιο αντρικειο. Μην υποτιματε τη νοημοσυνη μας με επιχειρηματα της πλακας. Εγώ αντιλαμβάνομαι την κοινωνική αδικία κ την αναγνωρίζω.Να κάνω όμως κ την ερώτησή μου:επειδή όλοι οι κλάδοι χρησιμοποιούν τους ΠΜ ώς εξιλαστήριο θύμα,σε περίπτωση που σαν πρώτη κίνηση καταφέρετε να αποκτήσετε τα επαγγελματικά δικαιώματα που επιθυμείτε,σαν δεύτερη κίνηση θα καταφερθείτε εναντίον όσων ήδη τα έχουν επικαλούμενοι το'' επίπεδο σπουδών'' τους???? Όντως θεωρώ δίκαιο,ένας ΤΕ να μπορεί να υπογράφει ό,τι του αναλογεί.Όμως δεν βρίσκω καθόλου δίκαιο να παίρνουν από εμένα το δικαίωμα αυτής της υπογραφής επικαλούμενοι γελοία επιχειρήματα όπως ''επίπεδο σπουδών''.Αυτά είναι αρμοδιότητες του Υπουργείου........ Κ,επίσης,ο καθένας μας γνωρίζει από μόνος του το επίπεδο σπουδών του.Όπου δεν τον παίρνει,δεν πλησιάζει,ή το μοντάρει αλλιώς. Όποιος πιάνει στο στόμα του τους ΠΜ θα του κόβεται η γλώσσα από εδώ κ στο εξής.Χρησιμοποιήστε άλλα επιχειρήματα,αυτά είναι συμπλεγματισμοί. Κ είμαι σαφώς με το μέρος της κοινωνικής ομάδας που έχει το δίκιο με το μέρος της. Επίσης,έχουμε βαρεθεί πλέον να νευριάζουμε με θρεντς σχετικά με κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων.Το θέμα έχε εξαντληθεί,καθώς δεν υπάρχει κ καμία εξέλιξη να συζητήσουμε.Όλοι μας πλέον είμαστε γραφικοί,ακόμα κ εγώ που σπάζομαι να διαβάζω τα ίδια κ τα ίδια συμπλεγματικά κείμενα.Τί παράλογο πράγμα είναι αυτή η ''ελευθερία του λόγου'' πλεόν ρε συνάδελφοι?Τόσα θρεντς στο τέλος κλειδώθηκαν,οι υπόλοιποι δεν διαβάζετε καθόλου το φόρουμ?Έχουμε πήξει στη σαβούρα,τα ίδια κ τα ίδια.Επειδή κάνω ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσπάθεια να σταματήσω να γίνομαι γραφικός,τα γειώνω όλα κ πάω για καφέ στον ήλιο.Μέχρι να βρεθεί κάποιο άλλο θρεντ στο μέλλον να μου σπάσει τα νεύρα....Τόσα λεφτά ξοδεύω στην ψυχολόγο μου,κάντε κ εσείς το ίδιο κ το φόρουμ θα γίνει καλύτερο.Άμα πια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Aμα δεχθούμε μεταξύ μας , ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα , θα είναι συνδυασμός σπουδών και εμπειρίας και ότι θα προωθούμε την συνεργασία και όχι τις επικαλύψεις , προσπαθώντας ταυτόχρονα να μεγαλώσουμε την εργασιακή πίττα , όλα θα είναι καλύτερα . Αν εσείς οι διπλωματούχοι πάψετε να τσιμπάτε στην προπαγάνδα των αρχόντων του τεε και εμείς βρούμε την μέση οδό , όλα θα είναι καλύτερα . Αν συνεχίσουμε όπως σήμερα , θα τσακωνόμαστε ποιός θα κάνει μεγαλύτερη έκπτωση και ποιός θα βγάλει περισσότερα αυθαίρετα γιά να τον προτιμούν οι κυρα-Κατίνες . Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraafr Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 @zavi κανένας μας δεν αναφέρθηκε στο επίπεδο σπουδών οποιουδήποτε πολυτεχνείου, οποιασδήποτε ειδικότητας, σαν μη επαρκές για την άσκηση του δικαιώματός του. Το παράδειγμα του Π.Μ. είναι το πιο τρανταχτό για να καταλάβουν το στήσιμο της απονομής, γιατί περί απονομής πια μιλάμε. Μιλήσαμε για πρόγραμμα σπουδών και δικαιώματα αντίστοιχα, δεν θέλω να παρερμηνεύουμε τις συζητήσεις μας. Οσο και να σου φαίνεται άσχημο, πρέπει να σου "πάρουν" δικαιώματα που δεν δικαιούσε όχι για να τα απονείμουν σε εμάς αλλά να υπάρξει εξορθολογισμός της κατάστασης. Επαναλαμβάνω ότι τους Π.Μ. τους χρησιμοποιούμε σαν κλασικό παράδειγμα και δεν έχουμε τίποτα μαζί τους, επομένως τα περί "κοψίματος γλώσσας" κλπ είναι τελείως άσχετα, και δεν ταιριάζουν στο προφίλ σου. Τελειώνοντας, όπως είδες, το νήμα το ξεκίνησε κάποιος, που για μένα πάντα, είναι άσχετος, και το μόνο που προκάλεσε είναι γέλιο και περιφρόνηση. Μπορεί να μην θέλω να οξείνω τα πνεύματα, αλλά σε τέτοια θέματα δεν ανέχομαι ψέματα συκοφαντίες, και την απάντηση θα την έχω έτοιμη στον επόμενο που θα προκαλέσει. Οποιος έχει την καλή διάθεση για συζήτηση και ενημέρωση, γιατί πιστεύω ότι σας λείπει η ενημέρωση με την φυλλάδα που διαβάζετε, εμείς σας περιμένουμε με τις καλύτερες προθέσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaspde Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Zavi παρερμηνευσες αυτα που ειπα. Αλλα αν τοσο ποια ενοχλουμε με αυτα που λεμε, ας γινει μια δημοσκοπιση, για το ποσο επιθυμητοι ειμαστε στο michanikos.gr. Αν δεν χωρανε εδω οι συζητησεις μας και κουραζουν, τοτε να αποσυρθουμε στο αλλο site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Αλλα αν τοσο ποια ενοχλουμε με αυτα που λεμε, ας γινει μια δημοσκοπιση, για το ποσο επιθυμητοι ειμαστε στο michanikos.gr. Αν δεν χωρανε εδω οι συζητησεις μας και κουραζουν, τοτε να αποσυρθουμε στο αλλο site. Είμαστε με τα καλά μας?Γιατί προσωποποιείς μία ομάδα δυσαρεστημένων χωρίς λόγο?Όποιοι προσωποποιούν τις ομάδες των δυσαρεστημένων κάνουν μεγάλο λάθος κατά τη γνώμη μου,κ μεγαλώνουν τις έριδες.Εδώ υπάρχει ΠΛΗΘΟΣ κ ΠΛΗΘΟΣ ομάδων που λένε τα ίδια πράγματα με τους ΤΕ,εξ' άλλου ο τίτλος του θρεντ είναι γενικευμένος κ δεν εξειδικεύεται στα προβλήματα των ΤΕ.Γιατί μυγιάζεσαι,έχεις καμία μύγα?Τα ίδια κάνουν κ άλλες ειδικότητες ΠΕ εναντίον των ΠΜ. Κάθε άλλο παρά ανεπιθύμητοι είστε κατά τη γνώμη μου.Το να συνδικαλίζετε την κουβέντα απλά ρίχνει το επίπεδό της,Κ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. Όσο για το κόψιμο της γλώσσας:με τέτοια επιχειρήματα,κάθε φορά να καταφέρονται όλοι εναντίον των ΠΜ,περιμένετε διαφορετική συμπεριφορά από αυτούς?Κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή κ να προσεγγίσει αλλιώς το ζήτημα,διαφορετικά η κατάληξη όλων των συζητήσεων (κ του ακτιβισμού) να καταλήγει σε γραφικότητες. Το γεγονός πάντως είναι ένα:η κοινωνική αδικία εξ'΄αιτίας της αναχρονιστικότητας του θεσμού των επαγγελματικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα.ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ,όχι μόνο στου μηχανικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2009 @zavi κανένας μας δεν αναφέρθηκε στο επίπεδο σπουδών οποιουδήποτε πολυτεχνείου, οποιασδήποτε ειδικότητας, σαν μη επαρκές για την άσκηση του δικαιώματός του.Το παράδειγμα του Π.Μ. είναι το πιο τρανταχτό για να καταλάβουν το στήσιμο της απονομής, γιατί περί απονομής πια μιλάμε. Μιλήσαμε για πρόγραμμα σπουδών και δικαιώματα αντίστοιχα, δεν θέλω να παρερμηνεύουμε τις συζητήσεις μας. Οσο και να σου φαίνεται άσχημο, πρέπει να σου "πάρουν" δικαιώματα που δεν δικαιούσε όχι για να τα απονείμουν σε εμάς αλλά να υπάρξει εξορθολογισμός της κατάστασης. Επαναλαμβάνω ότι τους Π.Μ. τους χρησιμοποιούμε σαν κλασικό παράδειγμα και δεν έχουμε τίποτα μαζί τους, επομένως τα περί "κοψίματος γλώσσας" κλπ είναι τελείως άσχετα, και δεν ταιριάζουν στο προφίλ σου. Τελειώνοντας, όπως είδες, το νήμα το ξεκίνησε κάποιος, που για μένα πάντα, είναι άσχετος, και το μόνο που προκάλεσε είναι γέλιο και περιφρόνηση. Μπορεί να μην θέλω να οξείνω τα πνεύματα, αλλά σε τέτοια θέματα δεν ανέχομαι ψέματα συκοφαντίες, και την απάντηση θα την έχω έτοιμη στον επόμενο που θα προκαλέσει. Οποιος έχει την καλή διάθεση για συζήτηση και ενημέρωση, γιατί πιστεύω ότι σας λείπει η ενημέρωση με την φυλλάδα που διαβάζετε, εμείς σας περιμένουμε με τις καλύτερες προθέσεις. Εγώ θα προσθέσω και το εξής. Μέχρι σήμερα τα ΤΕΙ και οι πτυχιούχοι τους ΟΥΔΕΠΟΤΕ ζήτησαν να αφαιρεθεί το οποιοδήποτε δικαίωμα που καλώς ή κακώς έχουν οι διπλωματούχοι. Το μόνο που ζητάμε είναι να κατοχυρωθούν επιτέλους τα δικά μας επαγγελματικά δικαιώματα. Τα επ. δικαιώματα για τα χιλιάδες παιδιά που σπουδάζουν στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ και τα οποία εκκρεμούν εδώ και 30 χρόνια. Είναι ντροπή για μια χώρα, ένας ολόκληρος θεσμός όπως τα ΤΕΙ να παραμένουν επαγγελματικά ακατοχύρωτα, να απαξιώνονται και να δέχονται ύβρεις και συκοφαντικές επιθέσεις από μια συμμορία. Και όπως πολύ σωστά παρατηρείς φίλε fraafr οι περισσότεροι διπλωματούχοι έχουν άγνοια της πραγματικότητας καθώς η μόνη τους ενημέρωση έρχεται από την γκεμπελίστικη φυλλάδα που παραχαράζει την πραγματικότητα και συκοφαντεί ΜΟΝΟ τα ΤΕΙ (ακόμα να απαντήσουν μερικοί για τους αποφοίτους εξωτερικού) και κατ επέκταση όλους εμάς καλλιεργώντας ταυτόχρονα πολεμικό κλίμα στις τάξεις του τεχνικού κόσμου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mred-akias Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2009 Συγνώμη να ρωτήσω κάτι και εγώ σαν λίγο ξέμπαρκος γτ μου κάνουν εντύπωση όλα αυτά που λέτε περί γεωδαισίας και πμ/ατμ κλπ. Γνωρίζετε πόσες σχολές ασχολούνται με γεωδαισία και σε ποιο βαθμό? Εγώ θα (-γτ είναι μαθήματα μεγαλύτερου εξαμήνου-) ασχολούμαι γτ δεν με παίρνει να θεωρώ την γη επίπεδη (σε μένα το κύριο μάθημα γεωδαισίας -και μάλλον θα αποκτήσω και άλλα με την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών- περιλαμβάνει: Βασικές αρχές, Γη και οι κινήσεις της, σχήµα και µέγεθος της Γης, πεδίο βαρύτητας, χρόνος, µέθοδοι καθορισµού χρόνου, χρονόµετρα, εφαρµογές στις γεωφυσικές διασκοπήσεις, χάρτες, προβολές Mercator, Lambert, Hatt, Ελληνικό Γεωδαιτικό Σύστηµα Αναφοράς 87, γεωδαιτικές µετρήσεις, µέθοδοι καθορισµού θέσης, δορυφορικοί εντοπισµοί µε GPS, σχεδιασµός γεωφυσικών διασκοπήσεων, υπόγειες αποτυπώσεις, σήραγγες, αποτυπώσεις βυθού, ναυσιπλοΐα. Περί γεωδαισίας από ότι ακούω θα ασχολούμαι και σε άλλα μαθήματα και νομίζω ότι στο σύνολο είναι κάπου 3 τα μαθήματα που ασχολούνται με Γεωδαισία σε μεγάλο βαθμό- άσχετα που δεν λέγονται Γεωδαισία Ι,ΙΙ και ΙΙΙ). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι πιστοποιημένες από το δίπλωμα γνώσεις προφανώς και δεν οδηγούν σε αντίστοιχα επ. δικαώματα αυτήν την στιγμή. Εγώ πιστεύω ότι πολύ απλά βασικά (= με περιορισμούς) τοπογραφικά θα μπορούσαν να κάνουν αρκέτες ειδικότητες μηχανικών ανάλογα με τον κύκλο/ροή/κατεύθυνση που διαλέγουν. Αντίστοιχα αρκετές κατηγορίες θα μπορούσαν ίσως να κάνουν βασικά(= με περιορισμούς) στατικά ή υδραυλικά ή γεωτεχνικά κλπ. Είδατε ποτέ να έχουν δικαίωμα εκπόνησης μελετών σχετικά με υδραυλικά έργα οι Μη.Περ. - έστω με περιορισμούς? Όχι φυσικά. Αντίστοιχα εντός τμημάτων, όπως ο πολ. μηχ. με δομοστατική κατεύθυνση δεν είναι δυνατόν να ξέρει τα ίδια με τον πολ.μηχ που τελείωσε με υδραυλικά έτσι και εγώ πχ αν διαλέξω αξιοποίηση ενεργειακών πόρων, δεν θα ξέρω τα ίδια με τον μηχ.ο.π. που διάλεξε επεξεργασία βιομηχανικών ορυκτών και μεταλευμάτων. Αυτός/η θα είναι σε θέση να κάνει διάλεξη για την παρασκευή πορσελάνης όταν εγώ θα μιλάω για εξευγενισμό γαιανθράκων και εκμετάλευση ταμιευτήρων. Και οι δύο θα μπορούμε όμως να μιλάμε για ορυχεία λιγνίτη και δειγματοληπτικές γεωτρήσεις. Και οι δύο θα έχουμε κάνει γεωδαισία και τηλεπισκόπηση, στοιχεία μηχανολογίας, υδρογεωολογία και υδροτεχνικά έργα, εδαφομηχανική, μηχανική πετρωμάτων(=βραχομηχανική), ρευστομηχανική, διάτρηση/ανατίναξη στα υπόγεια έργα και υγιεινή και ασφάλεια σε μεταλευτικά και υπόγεια έργα. Από την στιγμή που τα επ. δικαιώματα δεν αποδίδονται με βάση το πρόγραμμα σπουδών της κάθε σχολής (ίσως και σε επίπεδο κύκλων/ροών αλλά μάλλον πολλά ζητάω) τότε απλά θα μαλώνουμε μεταξύ μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasvan Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2009 offtopic και το δικό σου και το δικό μου μήνυμα Προφανώς κάποια τμήματα στα πολυτεχνεία δημιουργήθηκαν για κάποιον σκοπό. Έτσι, και στο τμήμα Μηχανικών Ορυκτών Πόρων: "..Οι συνεχώς µεταβαλλόµενες ανάγκες σε ορυκτές πρώτες ύλες επιβάλλουν την ανάπτυξη και χρησιµοποίηση µεθόδων αναζήτησης και εκµετάλλευσής τους, οι οποίες να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις. Η συνεχής αυτή εξέλιξη είναι άρρηκτα συνδεδεµένη µε την εκπαίδευση επιστηµόνων ικανών να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις που προκύπτουν, πράγµα που συνεπάγεται τη διαµόρφωση ανάλογων γνωστικών αντικειµένων και ειδικοτήτων προσαρµοσµένων στις σύγχρονες αντιλήψεις της επιστήµης και τεχνολογίας." Τί σχέση μπορεί να έχουν τα παραπάνω με τα τοπογραφικά ή την γεωδαισία και επ. δικ. μπορείς να μου πείς; Για τους δε μηχανικούς περιβάλλοντος: "Το Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος ιδρύθηκε στο Πολυτεχνείο Κρήτης (Π.Δ. 232/1995, ΦΕΚ 134/ 22-6-1995/τ.Α΄) με αποστολή αφενός μεν τη διδασκαλία και έρευνα των αντικειμένων της περιβαλλοντικής επιστήμης και μηχανικής και αφετέρου δε την κατάρτιση επιστημόνων μηχανικών ικανών να συμβάλλουν στη μέτρηση, παρακολούθηση, αξιολόγηση και αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργεί η ανθρώπινη επέμβαση στο περιβάλλον." Που είναι ο υδραυλικός μηχανικός; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts