Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί επαγγελματικών δικαιωμάτων (γενικά)


Recommended Posts

Βέβαια σε αυτό έχει δικαίωμα το εδώ επιμελητήριο να τους υποβάλει είτε σε γραπτές εξετάσεις είτε σε τριετή άσκηση.

 

Και άμα ζητήσουν το ίδιο τα αγγλικά πανεπιστήμια γιά τους Ελληνες απόφοιτους που πάνε εκεί γιά μεταπτυχιακά , τί γίνεται ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δε γνωρίζω Βασίλη. Πάντως σίγουρα υπάρχει παράθυρο για να αποκτήσει κάποιος απόφοιτος ΚΕΣ επαγγελματικά δικαιώματα ανάλογα αυτών που αναγνωρίζονται σε Μηχανικούς από το εξωτερικό. Τώρα το πόσο ανοιχτό και πόσο μεγάλο θα είναι αυτό το παράθυρο δε ξέρω.

Θα δούμε. Υπομονή 10 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λές αφορούσε άλλου τύπου κοινωνίες με κατευθυνόμενες οικονομίες και περιορισμούς στην γνώση . Ασε που εσύ και εγώ δεν θα μπορούσαμε να είχαμε γίνει μηχανικοί μιά και οι σχολές μας δεν θα υπήρχαν , αλλά μόνο το ΕΜΠ , άντε και το ΑΠΘ και οι αντίστοιχες σχολές υπομηχανικών .

Δε θα ημουν ηλεκτρολογος, θα ημουν ισως πολιτικος ή μηχανολογος, στη χειροτερη υπομηχανικος. Σε μια τετοια περιπτωση ακομα και ως υπομηχανικος θα ειχα τρελλη δουλεια. Δε θα με ενδιεφερε. Υπομηχανικος θα αξιζα και αυτο θα ημουν.

Και στην τελικη οι Υπομηχανικοι καμια σχεση με ΤΕΙ. Το μικρο πολυτεχνειο ηταν πολυ ανωτερο...

 

Σε ελεύθερες όμως κοινωνίες δεν πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί στην γνώση .

Σε ποια οργανωμενη κοινωνια ισχυει αυτο; Δεν εχω ακουσει να μπαινεις στο ΜΙΤ ή στο Cambridge κτλ επειδη απλα το αποφασισες. Αλλο ελευθερη κοινωνια και αλλο κοινωνια χωρις ρυθμιστικους κανονες.

Σε σοβαρες κοινωνιες αυτος που τελειωνει με 6 το ΜΙΤ θεωρειται ανωτερος απο αυτον που τελειωνει με 9 μια σχολη της πλακας. Στην Ελλαδα δε συμβαινει κατι τετοιο.

 

Επισημα στοιχεια απο διαγωνισμο ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικους:

Διπλωματουχοι και πτυχιουχοι εχουν την ιδια εξεληξη και διδασκουν τα ιδια μαθηματα οταν διορισθουν, δηλαδη ειναι ισοι ως εργαζομενοι στην εκπαιδευση. Ομως στο διαγωνισμο, στον οποιο υπαρχουν κοινα θεματα, ζηταει με ποσοστοση λιγοτερους διπλωματουχους απο πτυχιουχους (1:7). Ως εκ θαυματος οι διπλωματουχοι, στα ιδια θεματα επαναλαμβανω, πιανουν πολυ μεγαλυτερες βαθμολογιες στο συνολο απο τους πτυχιουχους. Οι πτυχιουχοι που συμμετεχουν ειναι 6πλασιοι απο διπλωματουχους. Τη βαση την πιανει 1 στους 2 διπλωματουχους ενω μονο 1 στους 7 πτυχιουχους.

Τελικα διοριζονται ολοι οι πτυχιουχοι και μονο 1 στους 5 διπλωματουχους λογω της ποσοστοσης.

 

Δεν ξερω τελικα ποιος αδικειται...

Link to comment
Share on other sites

Επισημα στοιχεια απο διαγωνισμο ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικους:

Διπλωματουχοι και πτυχιουχοι εχουν την ιδια εξεληξη και διδασκουν τα ιδια μαθηματα οταν διορισθουν, δηλαδη ειναι ισοι ως εργαζομενοι στην εκπαιδευση. Ομως στο διαγωνισμο, στον οποιο υπαρχουν κοινα θεματα, ζηταει με ποσοστοση λιγοτερους διπλωματουχους απο πτυχιουχους (1:7). Ως εκ θαυματος οι διπλωματουχοι, στα ιδια θεματα επαναλαμβανω, πιανουν πολυ μεγαλυτερες βαθμολογιες στο συνολο απο τους πτυχιουχους. Οι πτυχιουχοι που συμμετεχουν ειναι 6πλασιοι απο διπλωματουχους. Τη βαση την πιανει 1 στους 2 διπλωματουχους ενω μονο 1 στους 7 πτυχιουχους.

Τελικα διοριζονται ολοι οι πτυχιουχοι και μονο 1 στους 5 διπλωματουχους λογω της ποσοστοσης.

 

Δεν ξερω τελικα ποιος αδικειται...

 

Διδάσκουν τα ίδια μαθήματα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γιατί ο περιορισμός που υπάρχει είναι ότι για να διδάξεις θεωρητικό μάθημα θα πρέπει να είσαι απόφοιτος τουλάχιστον μίας βαθμίδας παραπάνω, ενώ για εργαστηριακό μάθημα τουλάχιστον της ίδιας βαθμίδας.

(τα παραπάνω κριτήρια τα καλύπτουν και οι διπλ. και οι πτυχ. μηχανικοί και το ίδιο γίνεται και σε οικονομολόγους ΑΕΙ - ΤΕΙ κλπ)

 

Οι διπλωματούχοι μηχανικοί ξεκινάνε με το ΜΚ15 (λόγω πενταετούς διάρκειας σπουδών) και οι πτυχιούχοι μηχανικοί με το ΜΚ16 (λόγω τετραετούς διάρκειας σπουδών). Δηλ. μισθολογικά δεν είναι ίσοι.

 

Αυτά που αναφέρεις για την αναλογία και τα ποσοστά επιτυχίας είναι σωστά.

 

Συμμετέχουν περισσότεροι πτυχιούχοι λόγω του ότι υπάρχει και μια σχολή που βγάζει εκπαιδευτικούς για την τεχνική εκπαίδευση.

 

Αν π.χ. η ΔΕΗ προκηρύξει 100 θέσεις για Διπλ. Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς και 100 θέσεις για Πτυχ. Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς ΤΕ και κάνουν τα χαρτιά τους π.χ. 80 διπλ. ηλ. μηχ. και 150 πτυχ. ηλ. μηχ τε, για να καλύψει τις 20 θέσεις (100-80) διπλ. ηλ. μηχ. θα πάρει πτυχιούχους ηλ. μηχ. τε; όχι, βέβαια. Λογικό είναι ότι συναγωνίζεσαι με αυτούς που ανήκεις στον ίδιο κλάδο.

 

Το βασικό ερώτημα για την τεχνική εκπαίδευση και τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ θα έπρεπε να είναι γιατί συμμετέχουν μηχανικοί, γεωπόνοι, οικονομολόγοι κλπ χωρίς να είναι εκπαιδευτικοί.

Κάθε φορά που γίνεται ΑΣΕΠ επιτρέπεται κατ' εξαίρεση η συμμετοχή τους με ελλειπή προσόντα.

 

-το ότι εγώ ξέρω να οδηγώ και έχω όλες τις κατηγορίες της άδειας οδήγησης (που δεν έχω αλλά λέμε τώρα) δεν σημαίνει ότι είμαι και εκπαιδευτής υποψηφίων οδηγών και μπορώ να μάθω τους άλλους να οδηγούν-

 

Μέχρι το 2007 στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ οι φυσικοί, χημικοί, βιολόγοι και γεωλόγοι ήταν σε ενοποιημένο κλάδο (ΠΕ04) κατόπιν διαμαρτυρίας τους επειδή αυτοί που έγραφαν καλά ήταν συνήθως οι φυσικοί (και διορίζονταν περισσότεροι σε αριθμό φυσικοί συγκριτικά με τις 3 άλλες ειδικότητες) ο κλάδος χωρίστηκε σε 4 επιμέρους κλάδους στους ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04 και ΠΕ04.05 αντίστοιχα. Από το 2007 και μετά όλοι δίνουν τα ίδια θέματα αλλά ο φυσικός συναγωνίζεται μόνο με τους υπόλοιπους φυσικούς για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων και αντίστοιχα ο χημικός συναγωνίζεται μόνο με τους υπόλοιπους χημικούς κλπ. Τώρα διαμαρτύρονται οι φυσικοί γιατί κάποιοι γράφουν καλύτερα από τις άλλες 3 ειδικότητες και κάποιοι φυσικοί δεν διορίζονται.

Link to comment
Share on other sites

Eντελώς ατυχές το παράδειγμα με τους φυσικούς.

Στις προηγούμενες εξετάσεις του ενοποιημένου κλάδου ΠΕ04 , οι φυσικοί δίναν εξετάσεις κατά 50/80 στο κύριο αντικείμενο τους , τη φυσική δηλαδή , σε 10/80 στη χημεία , 10/80 στη γεωλογία και 10/80 στη βιολογία.Αντίστοιχα για κάθε ειδικότητα

Μπορεί τα θέματα τους στο κύριο αντικείμενο να ήταν πιο εύκολα από τα αντίστοιχα των άλλων ειδικοτήτητων.

...Δεν έδιναν όλες οι ειδικότητες τα ίδια θέματα. ( π.χ. από 20/80 σε κάθε κατηγορία)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σχετικά με τον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών και η καλύτερη ίσως επίδοση των διπλωματούχων εξηγείται και αλλιώς: η μεγαλύτερη επιθυμία για αποκατάσταση οδηγεί και στην εντατικότερη προσπάθεια. Άρα λοιπόν μην θεωρείτε τους ΤΕΙτζήδες λιγότερο ικανούς επειδή ίσως (δεν το γνωρίζω) έχουν χαμηλότερη επίδοση. Και από την άλλη, η πλειονότητα των ΤΕΙτζήδων που δίνουν ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικοί, είναι κάτοχοι παιδαγωγικού και επομένως επιλέγουν έναν δρόμο ίσως λιγότερο επίπονο για διορισμό, αυτόν με την προυπηρεσία και έτσι δεν ''καίγονται'' στο διάβασμα για ΑΣΕΠ. Αυτά, γιατί όταν εκφράζουμε γνώμες και απόψεις θα πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί και να εξετάζουμε όλες τις πτυχές του θέματος και όχι να λέμε ότι μας συμφέρει....

Link to comment
Share on other sites

μπήκαν πολλα θέματα,θα απαντήσω συνοπτικά και μόλις βρώ χρόνο θα απαντήσω αναλυτικά

λοιπόν καταρχας fraar δεν τίθεται θεμα πόντιου πιλατου,αρκει να δης τις καταχωρήσεις μου εδω και θα δής οτι θίγω τα κακώς κείμενα και για τους ΑΕΙ κλπ ,κατα τα λοιπά δεν θα σου κάνω την χάρη να μπώ στην αντιπαράθεση ΑΕΙ-ΤΕΙ ,θα λέω τις απόψεις μου οποιες και αν είναι.(μόλις βρω λιγο χρόνο θα τοποθετηθώ για τους εκ του εξωτερικού)

οσον αφορά την τοποθέτηση του ΒΑS για προσβαση στην γνώση ,δεν θα διαφωνήσω.

απο την αλλη όμως μπαινει και το ζήτημα της επαγγελματικής αποκατάστασης.Επειδή το θεμα ειναι πολύ μεγάλο,θα απαντήσω και σαυτό αναλυτικά μολις βρώ λίγο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ που ξέρεις πολλές δεν μας λες και κανένα όνομα μπας και ανοίξουμε τα μάτια μας και ξεστραβωθούμε?

 

Θα σου πω μια που μου έτυχε. Δεύτερη βδομάδα στην πρακτική και χτυπάει το τηλέφωνο. Το σηκώνω και στην άλλη μεριά ένας διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός. Ο κύριος αυτός είχε αναλάβει μια δουλειά μελέτης και εγκατάστασης δικτύου Φ.Α. σε πολυκατοικία και πήρε σε εμάς να ρωτήσει από το ταυ διακλάδωσης για την αναμονή και τον επίτοιχο μέχρι τον επίτοιχο λέβητα 18 kw πόσες ίντζες σωλήνα βάζουμε. Η απορία που έχω είναι η εξής για ποιο λόγο πήρε τηλέφωνο να ρωτήσει αυτό; Όποιος ξέρει ας μου πει για να καταλάβω.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.