stayros Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Μόνο που ξεχνάτε ότι σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο των ΤΕΙ οι απόφοιτοί τους θα ήταν στελέχη εφαρμογών. Επειδή έχω και εγώ το ΦΕΚ και δε το διαβάζω πουθενά αυτό, μπορείς να μου πεις σε ποιο άρθρο και παράγραφο είναι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
akius Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 κολλατε στους τιτλους και σας διαφευγει η ουσια.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsak1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Επειδή έχω και εγώ το ΦΕΚ και δε το διαβάζω πουθενά αυτό, μπορείς να μου πεις σε ποιο άρθρο και παράγραφο είναι; Ν 1404/1983, Αρθρο 1 - Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα - Αποστολή παρ. 2β: Να συμβάλλουν στη δημιουργία υπεύθυνων πολιτών, ικανών να συνεισφέρουν ως στελέχη εφαρμογής στα πλαίσια του δημοκρατικού προγραμματισμού, στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη της χώρας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennaki Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Σωστά όσα ειπώθηκαν, αλλά όταν ιδρύθηκαν τα ΤΕΙ πριν από 27 χρόνια, το δόγμα ήταν τελείως διαφορετικό. Όπως είχε πει κατά λέξη στέλεχος του τότε υπουργείου παιδείας, "ο στρατηγός χρειαζόταν και τους στρατιώτες του". Τώρα βέβαια στην Ελλάδα που βασιλεύει το "κάνω ότι γουστάρω" οι στρατιώτες κάνουν τα πάντα (φεύγουν έξω για master, βάζουν δικηγόρους ή δεν ξερω γω τι) προκειμένου να μετατραπούν πάση θυσία σε στρατηγούς (να γίνουν δηλαδή με το έτσι θέλω μηχανικοί)... Υπό αυτούς τους όρους και με τους αποφοίτους ΤΕΙ να έχουν μια σειρά από δικαιώματα που σε πολλές περιπτώσεις προσεγγίζουν αυτά των διπλωματούχων (άκρως υπερβολικό κατ' εμέ) δεν βλέπω άλλη λύση εκτός από το οριστικό κλείσιμο των περισσότερων ΤΕΙ. Με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί, και με τη συνθήκη της Bologna (που θα επιβάλλει το 3+2) να είναι προ των πυλών, ποιό είναι το νόημα του να έχεις πχ Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών και ΤΕΙ Μηχανολογίας;; Υ.Γ.: Επείδη ειπώθηκε παραπάνω ότι το θέμα είναι πως βγήκες και όχι πως μπήκες να τονίσω ότι μπορείτε να κάνετε τα παράπονά σας για το πόσο δύσκολο είναι το ΤΕΙ σε σχέση με τα Πολυτεχνεία. Αν βρεθεί κάποιος (σε αυτό τον πλανήτη) να σας πιστέψει οτι είναι το ίδιο δύσκολα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechanicalengineer Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 @stayros Τα τεχνικά επίπεδα ευθύνης όπως καταλαβαίνεις (το ελπίζω δηλαδή) αναφέρονται σε όλους τους αποφοίτους τει. Από αυτούς που μόλις τελείωσαν μέχρι αυτούς που κοντεύουν να βγουν στην σύνταξη. Ενδιάμεσα υπάρχουν μερικοί χιλιάδες που πιθανόν να έχουν κάνει μεταπτυχιακό (συνηθισμένο σήμερα), να δουλεύουν κάποια χρόνια, να έχουν κάποια πιστοποίηση κτλ. Όλοι αυτοί δεν ξεκινάνε από το πρώτο αλλά τουλάχιστον από το δεύτερο επίπεδο. Εσύ ξέρεις πολλούς αποφοίτους πολυτεχνείων μόλις τελειώνουν να μην προλαβαίνουν να βάζουν τις υπογραφές τους και να εξαντλούν τα απερίοριστα δικαιώματα τους γιατί εγώ παρατηρώ να πιάνονται από δουλειά γύρω στα 30 και μάλιστα με έργα όχι τόσο σύνθετα που σε λίγο θα τα υπογράφει και ο απόφοιτος δημόσιου ΙΕΚ. Εκτός αν θέλεις να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας και να συνεχίζουμε να λέμε ότι τα Ε.Δ δεν είναι ΕΞΙΣΩΣΗ και ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ με τα πολυτεχνεία. Εγώ τους απόφοιτους από τα τει ηλεκτρολογίας μια χαρά ΗΜΜΥ τους βλέπω. Ίσως και να γίνουν και από τα τει μηχανολογίας αλλά δεν το έχω κοιτάξει, τώρα θα το κάνω. Για να μην αγχώνεσαι πάντως μια χαρά θα τα υπογράψουν. Όπως βλέπεις οι περισσότεροι διπλωματούχοι θα ξυπνήσουν δυστυχώς όταν θα είναι αργά και δεν θα βρίσκουν δουλειά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2010 Σωστά όσα ειπώθηκαν, αλλά όταν ιδρύθηκαν τα ΤΕΙ πριν από 27 χρόνια... Ναι το ξέρουμε. Η Ελλάδα πρέπει πάντα να είναι τουλάχιστον 30 χρόνια πίσω από τον πολιτισμό. Ακόμα και τώρα με το μνημόνιο τις προωθούμενες αλλαγές τις είχαν κάνει οι άλλοι πριν από 15+ χρόνια. Υπό αυτούς τους όρους και με τους αποφοίτους ΤΕΙ να έχουν μια σειρά από δικαιώματα που σε πολλές περιπτώσεις προσεγγίζουν αυτά των διπλωματούχων (άκρως υπερβολικό κατ' εμέ) δεν βλέπω άλλη λύση εκτός από το οριστικό κλείσιμο των περισσότερων ΤΕΙ. Με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί, και με τη συνθήκη της Bologna (που θα επιβάλλει το 3+2) να είναι προ των πυλών, ποιό είναι το νόημα του να έχεις πχ Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών και ΤΕΙ Μηχανολογίας;; Ποιός είπε ότι επιβάλλει 3+2? ECTS επιβάλλει και λέει ότι για να ασκήσει κάποιος αυτόνομα το επάγγελμα του αρχιτέκτονα (δεν αναφέρεται ευθέως στους ΠΜ/ΗΜΜΥ γιατί έξω βασιλιάς είναι ο αρχιτέκτονας) πρέπει να συμπληρώσει ένα minimum 300 credits (αν θυμάμαι καλά). Τέλος πάντων επειδή η μνήμη μου με απατά με τα credits ψάξε το καλύτερα. Υ.Γ.: Επείδη ειπώθηκε παραπάνω ότι το θέμα είναι πως βγήκες και όχι πως μπήκες να τονίσω ότι μπορείτε να κάνετε τα παράπονά σας για το πόσο δύσκολο είναι το ΤΕΙ σε σχέση με τα Πολυτεχνεία. Αν βρεθεί κάποιος (σε αυτό τον πλανήτη) να σας πιστέψει οτι είναι το ίδιο δύσκολα... Και να πω ότι το είπα προφορικά και δεν το έπιασες; Τα γραπτά μένουν. Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα. Έγραψα λοιπόν ότι σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο κοιτάνε τί έχεις σπουδάσει και όχι πώς μπήκες στην σχολή. Εδώ μόνο πιπιλίζουμε την καραμέλα των πανελληνίων. Όσο για την δυσκολία σκέψου ότι κατά μέσο όρο μόνο ένα 20-30% τελειώνει στην ώρα του, ένα ποσοστό 30% σε μέσο όρο 6+ ετών και ένα 40%-50% τα παρατάει τελείως. Σε ορισμένα τμήματα μηχανολογίας τα ποσοστά είναι χειρότερα από αυτά. Τουλάχιστον στην ΣΤΕΦ αυτή είναι η πραγματικότητα. Επαναλαμβάνω τον καημό μου και πάλι. Έπρεπε να είχα πάει στην Βουλγαρία, να τελειώσω πριν την ώρα της την σχολή και σήμερα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Ούτως ή άλλως περισσότερο με κατασκευή έργων ασχολούμαι, τί διάολο δεν θα είχα μάθει να διαβάζω τα σχέδια και εκεί; Link to comment Share on other sites More sharing options...
konst Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2010 παλι για παννελληνιες διαβαζω και τραβαω τα μαλλια μου οσα μου εχουν μεινει δηλαδη...anyway...αφου συζητατε για μορια να αναφερω μερικα απο αυτα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 12020 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΧΙΟΣ 12508 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 12782 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚ/ΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤ ΜΗΧΑΝΗΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 14648ΗΜΑΤΩΝ 14110 επισης η σχολη με τα πιο λιγα μορια νομιζω ειναι πανεπιστημιακου επιπεδου!!!8750 επιστημων της θαλασσας και ας μην ξεχασω τα υπολοιπα μαθηματικες σχολες και διαφορες αλλες γυρο στα 12000......οποτε αφου κανετε τοσο ντορο για τις παννελληνιες και τα μορια και το ποσο διαβαζατε γιατι δεν αναφερεστε και σε αυτες τις σχολες???δδεν ειδα καποιων απο εσας να κανει παραπονα στο ΤΕΕ για αυτους τους επιστημονες που εχουν κατωτερα μορια των ΑΤΕΙ πως γινοντε αυτοι επιστημονες και καποιος που μπηκε σε μια σχολη με 2000 και 3000 μορια παραπανω να μην εχει την παραμικρη αξια???ειναι πολλες οι σχολες ακομα που εχουν μορια κατω των 12000 μοριων αλλα ο πολεμος γινεται αλλου σε αυτες τις σχολες καμια αναφορα γιατι δεν σας συμφερει απλα...... ΑΑΑΑ και κατι τελευταιο εγω ειχα περισσοτερα μορια απο αυτα αλλα επελεξα το ΑΤΕΙ ηλεκτρονικης δηλαδη δεν ειμαι επιστημονας??και το επελεξα γιατι πιστευω η σχολη ειναι απο τις καλυτερες και με πολλες προοπτικες δηλαδη θα μπορουσα να βγω επιστημονας απο τη σχολη επιστημων της θάλασσας με 8000 μορια και οχι απο τη δικη μου. προς Θεου δεν εχω να χωρισω τιποτα με τα ατομα που σπουδαζουν οι τελειωσαν τις σχολες αυτες γιατι κατα την αποψη μου ολοι επιστημονες ειμαστε αλλοι λιγοτερο αλλοι περισσοτερο...... και επανερχομαι με κατι τελευταιο...ξερω οτι θα αναφερθητε στο οτι υπαρχουν σχολες πολυτεχνικες με 19000 μορια και οτι ολο το επιπεδο ειναι εκει και και και......μη ξεχνατε οτι και ο μηχανικος απο το μετσοβειο με 19000 θα βγει μηχανικος και ο μηχανικος απο το πολυτεχνειο κρητης με 12000 θα βγει μηχανικος με ολα τα δικαιωματα!!!θελω να πω οτι ο ενας απο τον αλλο απεχει 7000 μορια παρολα αυτα θα βγουν και οι δυο επιστημονες.Ετσι οταν μιλατε γενικα για ολα τα ΑΤΕΙ να μιλατε γενικα και για ολα τα πολυτεχνικα τμηματα(μορια) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2010 Επειδή δέχτηκα ομαδικά πυρά πρέπει να απαντήσω σε αυτά και μόνο. @mechanicalengineer Η λογική της ισοπέδωσης λέει το όλα ένα. Όταν υπάρχουν κριτήρια που δημιουργούν μία διαβάθμιση τότε μόνο ισοπέδωση δεν είναι. Ισοπέδωση είναι άλλα να σπουδάζει ο μηχανολόγος, άλλα να σπουδάζει ο ηλεκτρολόγος, και όλοι να έχουν τα ίδια δικαιώματα. @tsak1 πιάστηκες από μία πρόταση που αναφέρει τον κοινωνικό ρόλο των απόφοιτων ΤΕΙ; Γιατί δεν διαβάζεις την ακριβώς παραπάνω "Να παρέχουν θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση, επαρκή για την εφαρμογή επιστημονικών, τεχνολογικών, καλλιτεχνικών ή άλλων γνώσεων και δεξιοτήτων στο επάγγελμα" Και αν οι μελέτες δεν είναι εφαρμογή επιστημονικών και τεχνολογικών γνώσεων τότε δεν ξέρω τι είναι... @jennaki δε στα είπανε καλά. Οι Μηχανικοί ΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. Χρησιμοποιούνται παράτυπα τα ΕΔ απόφοιτων 3ετών σχολών που ιδρύθηκαν 10+ χρόνια πριν τα ΤΕΙ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chilon Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2010 Μάλιστα. Τελειώσαμε με την αντιπαράθεση Α.Ε.Ι. vs Τ.Ε.Ι., ή έχει και συνέχεια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraafr Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2010 @Chilon, και προς τους άλλους συντονιστές... για μας δεν υπάρχει διαμάχη, υπάρχει σωστή ενημέρωση. Η παρουσία μας εδώ έχει κι αυτόν το σκοπό. Να ενημερώσει γνωρίζοντες και μη γνωρίζοντες την κατάσταση. Δεν μπορώ να δεχτώ, άνθρωποι μορφωμένοι με διπλώματα και Msc+Phd κλπ να βρίσκονται προσηλωμένοι σε μια ιδέα που τους έχει ποτίσει μια συντεχνία. Η μόρφωση "ανοίγει" το μυαλό, σε οδηγεί στην εξερεύνηση. Η "μασημένη" τροφή, δεν είναι για 'σας. Απλά για να το τελειώσω κι εδώ, θα σας τονίσω, ότι σε όποιο θέμα θα υπάρξει παραπληροφόρηση σε σχέση με τις σχολές μας και τους αποφοίτους τους, ανεξαρτήτως οn-off topic, είμαστε υποχρεωμένοι να απαντάμε, βάζοντας τα πράγματα στη θέση τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts