Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δες στο εξωτερικό ποιοι σχεδιάζουν δρόμους ( Ηighway Road Engineer)

 

Είναι καθαρά θέμα civil engineer.

surveyor engineer (τοπογράφοι) ασχολούνται με άλλα πράγματα.

Στην Ελλάδα συμπληρώθηκε το πρόγραμμα σπουδών σας με δικά μας μαθήματα για να γίνει η σχολή από 4ετούς φοίτησης σε 5ετούς.

The Senior Road Design Engineer should possess the following qualifications:

 

  1. must be a qualified civil engineer with at least fifteen years experience as a senior road/highway design engineer on all types of urban and rural roads, from basic village roads to freeways,
  2. must be familiar with similar road design standards with geographic and geological conditions as in Timor Leste; and
  3. must be fluent in spoken and written English.
  4. http://www.devex.com/en/jobs/may2010-sinclair-knight-merz-senior-road-design-engineer-timor-leste-2

http://www.expatengineer.net/expat-engineering-jobs/BF164825779E0005CED0

 

http://www.spanjobs.com/india/jobs/engineering-manufacturing-jobs/delhi-jobs/highway-design-engineer/1282833?action=search&offset=1830&utm_source=Indeed&utm_medium=organic&utm_campaign=Indeed

 

Education: UG - B.Tech/B.E. - Civil PG - M.Tech - Civil

http://jobsearch.naukri.com/job-listings-A-G-M-Bridge-Highway-Design-Era-Group-Noida-10-to-17-years-180610001793-

 

 

Kαι όλα αυτά με ένα πρόχειρο Google search.

Kαι οι πολιτικοί μηχανικοί έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους μαθήματα αρχιτεκτονικής αλλά αυτό δε συνεπάγεται ότι είναι ειδικότεροι των αρχιτεκτόνων επί θεμάτων αρχιτεκτονικής.

Επίσης στο πρόγραμμα σπουδών των πολιτικών μηχανικών υπάρχουν πολλά μαθήματα για τοπογραφικά που τους υπερκαλύπτουν για απλά τοπογραφικά αλλά ούτε αυτό τους καθιστά ειδικότερους των τοπογράφων επί των τοπογραφικών.

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Τι θες να μου πεις με αυτά τώρα; Δεν καταλαβαίνω! Το πρόγραμμα σπουδών των ΑΤΜ στην Ελλάδα είναι ιδιόμορφο και το συναγωνίζονται σε πληρότητα μόνο σχολές της Γερμανίας και της Αυστρίας (αν θυμάμαι καλά). Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός όπως βγαίνει στην Ελλάδα, δε βγαίνει στην Αγγλία, ούτε στην Ιταλία. Δεν υπάρχει ακριβής αντιστοιχία σε καμία άλλη χώρα του κόσμου. Ακόμα και οι διδάσκοντές μας σε Οδοποιίες, Υδραυλικά, Υδρολογίες κλπ. ήταν όλοι ΑΤΜ και από όσο θυμάμαι έκαναν κάποιοι μαθήματα και σε εσάς. Πολιτικούς Μηχανικούς καθηγητές είχαμε μόνο στα Δομοστατικά μαθήματα. Για την Ελλάδα δε μιλάμε σε αυτή τη συζήτηση;

Δημοσιεύτηκε

Κάνεις λάθος , στο Α.Π.Θ. υπάρχει ξεχωριστός τομέας Υδραυλικής και Συγκοινωνιολογίας με δικούς τους καθηγητές εδώ και πολλά χρόνια και με αντίστοιχα μεταπτυχιακά τμήματα και διδακτορικούς φοιτητές.

Αυτό που θέλω να σου πω , είναι ότι είναι παράδοξο να μιλάς για διαχωρισμό των ειδικοτήτων και από την άλλη να θεωρείς την ειδικότητα σου ικανή για πολλά θέματα στα οποία υπάρχουν άλλες ειδικότητες πιο εξειδικευμένες.

tpanag , ειλικρινά δεν επιθυμώ να αντιδικήσω μαζί σου. Σε εκτιμώ για την συνεισφορά σου σε φορολογικά θέματα μηχανικών.

Θα μπορούσα να παραθέσω τα μεταπτυχιακά των σχολών Π.Μ. και Α.Τ.Μ. σε θέματα Υδραυλικής και Οδοποιίας. ( ένα πολύ καλό επιχείρημα)

Όποιος θέλει να τα δει , ας μπει στις σελίδες του ΕΜΠ και του ΑΠΘ.

Και στους τοπογράφους υπάρχουν πολλοί καθηγητές Π.Μ.

Π.χ. Υπόγεια Υδραυλική στους τοπογράφους διδάσκει ο Τολίκας (Π.Μ.) , τον οποίο τον είχα καθηγητή και τώρα πήγε στους τοπογράφους του Α.Π.Θ.Αλλά αυτό δε σημαίνει και τίποτα.

Δημοσιεύτηκε

Στο civil engineering υπάγονται τα αντικείμενα Συγκοινωνιολόγου και Υδραυλικού Μηχανικού. Πράγματι,προστέθηκαν μαθήματα Πολιτικών Μηχανικών (Δομαστατικού,Υδραυλικού) στο πρόγραμμα σπουδών των Τοπογράφων για να γίνει η σχολή από 4ετούς φοίτησης, 5ετούς. Για τα συγκοινωνιακά έργα θα συμφωνήσω πως η τοπογραφία είναι αναπόστατο κομμάτι της Οδοποίας,αλλά όχι της ευρύτερης επιστήμης του Συγκοινωνιολόγου(Κυκλοφοριακή Ροή-Τεχνική,Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων,Σχεδιασμός Αεροδρομίων, Σιδηροδρόμων,Τεχνολογία Οδοστρωμάτων,Διαχείριση Κυκλοφορίας,Οδική Ασφάλεια ,Σηματοδότηση κ.α). Βέβαια γνωρίζω ότι διδάσκεστε και κάποια από τα προαναφερθέντα(ωστόσο ο Πολ.Μηχ. Συγκοινωνιολόγος ασχολείται κατα κόρον για 2 χρόνια με αυτά..)

Η Υδραυλική αδιαμφισβήτητα είναι κατ'εξοχήν γνωστικό πεδίο του Πολιτικού Μηχανικού (οι μεγαλύτεροι θεμελιωτές,παλιοί(Darcy,Colebrook) και σύγχρονοι(Ven Te Chow,Henderson), ήταν Πολ.Μηχ.). Τα εργαστήρια και ο Τομέας υπάγονται στους Πολιτικούς Μηχανικούς (σίγουρα στο ΕΜΠ..). Δε καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να βγαίνουν Υδραυλικοί Μηχανικοί και από τους Τοπογράφους(ίσως τα εγγειωβελτικά έργα να προσιδιάζουν κάπως στο "Αγρονόμος" ...)

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

@spy1551

Δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης, αλλά παράθεσης γεγονότων. Σαφώς δεν έχουμε λόγο να τσακωθούμε. Συζήτηση κάνουμε. Έχω ξαναπεί και νομίζω συμφωνούν όλοι οι συνάδελφοί μου ΑΤΜ: Δίνουμε ευχαρίστως το δικαίωμα υπογραφής μελετών και επίβλεψης οικοδομικών έργων (αν και επαναλμβάνω ότι είναι περιορισμένο σε βαθμό που η κατάρτισή μας δικαιολογεί να το έχουμε), υπό τον όρο αποκλειστικότητας στα Τοπογραφικά και το Κτηματολόγιο (στο 2ο την έχουμε πρακτικά). Το γνωρίζω ότι διδάσκεστε και οι ΠΜ κάποια πράγματα, αλλά δε γίνεται να υπάρχει πλέον εδώ και 50+ χρόνια εξειδικευμένη στο αντικείμενο σχολή και να διατηρούν ακόμα πλήρη (γιατί εκεί είναι το πρόβλημα) δικαιώματα και όλοι οι ΠΜ.

 

 

@CivilKald

Κάνεις λάθος φίλε μου. Δεν υπάγεται τίποτα στους ΠΜ. Τα εργαστήρια στους τομείς που αναφέρεις, είναι απολύτως αυτόνομα και στελεχωμένα από ΑΤΜ όπως θα δεις στο παρακάτω link:

 

http://www.survey.ntua.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=178&Itemid=154&lang=el

 

Ψαριανός και Τσακίρης είναι ΑΤΜ. Ο Σακελλαρίου έχει 2 διπλώματα (και ΠΜ). Διακεκριμένοι και οι τρεις ο καθένας στο χώρο του, από όσο θυμάμαι (τους είχα καθηγητές όλους από την εποχή πριν αναλάβουν ή στον πρώτο καιρό τέλος πάντων, τα εργαστήρια ως διευθυντές). Η πλειοψηφία των υπολοίπων μελών δε, είναι ΑΤΜ.

Δημοσιεύτηκε
@CivilKald

Κάνεις λάθος φίλε μου. Δεν υπάγεται τίποτα στους ΠΜ. Τα εργαστήρια στους τομείς που αναφέρεις, είναι απολύτως αυτόνομα και στελεχωμένα από ΑΤΜ όπως θα δεις στο παρακάτω link:

 

http://www.survey.ntua.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=178&Itemid=154&lang=el

 

Πλανάσαι πλάνην οικτρά αγαπητέ...

Υπάγομαι στον ΕΥΡΥΤΕΡΟ Τομέα Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος(Διευθ.Κουτσογιάννης Πολ.Μηχ.) του ΕΜΠ (είμαι Υδραυλικός όπως θα διαπίστωσες και από το pm μου :P)

Δε καταλαβαίνω γιατί επιμένεις... Δεν είσαι σωστά ενημερωμένος προφανώς.

Το λινκ που παραθέτεις δε μου λέει κάτι(έχει να κάνει με τις έδρες των μαθημάτων σας όχι με τους επίσημους φορείς του ΕΜΠ).. Ρίξε μια ματιά στο πλέον επίσημο site του ΕΜΠ σχετικά με τα "Νερά":

http://www.civil.ntua.gr/departments/hydro/

Από μια σύντομη περιήγηση θα διαπιστώσεις ότι:

Το Εργαστήριο Υδραυλικής υπάγεται στους Πολ.Μηχ(με διευθυντή τον Πολ.Μηχ. και καθηγητή μου Χριστοδούλου) και είναι από τα αρχαιότερα του ΕΜΠ(1963).

Των Λιμενικών το ίδιο(από τα πλέον σύγχρονα της Ευρώπης Διευθ.Μουντζούρης Πολ.Μηχ.)

Των Διαχείρισης Υδατικών Πόρων στους Πολιτικούς επίσης.

Το Υγειονομικής Τεχνολογίας επίσης...

Τον αείμνηστο Νουτσόπουλο τον γνώρισες φαντάζομαι(ομώνυμη αίθουσα πειραμάτων)...

 

Ωστόσο πράγματι αρκετά μέλη ΔΕΠ είναι Τοπογράφοι Μηχανικοί(Μαμάσης,Στάμου) αλλά δεν αναιρεί τα παραπάνω..

Ακόμα και το Μεταπτυχικό Υδατικών Πόρων του ΕΜΠ διεξάγεται και οργανώνεται από τους Πολ.Μηχανικούς

Δημοσιεύτηκε

Μιας και λέμε για επαγγελματικά δικαιώματα, πόσοι αρχιτέκτονες ή πολιτικοί μηχανικοί κάνουν την μελέτη παθητικής πυροπροστασίας;

Στην επαρχία συνηθίζεται να την κάνει ο μηχανολόγος μαζί με τις υπόλοιπες μελέτες και την υπογράφει ο αρχιτέκτονας ή ο πολιτικός μηχανικός.

 

Αν δεν βγαίνουν οι οδέυσεις, ο μηχανολόγος βάζει επιπλέον πόρτες για να φτιάξει πυροδιαμερίσματα και πυροπροστατευόμενη όδευση διαφυγής. Είναι πιο σύντομη λύση απ'το να κάνει ο αρχιτέκτονας τα σχέδια από την αρχή.

Δημοσιεύτηκε

Τώρα CivilKald προσπαθείς να μου πεις ότι δεν ξέρω τί γίνεται στη σχολή μου; Ισχύει αυτό ακριβώς που σου είπα. Τα εργαστήρια που σου έδωσα στο λινκ, εδρεύουν μέσα στη ΣΑΤΜ. Οι διευθυντές τους είναι όλοι ΑΤΜ και ανήκουν στο ΔΕΠ της σχολής μας, στη διάρκεια των σπουδών μας δεν βγήκαμε εκτός του κτιρίου μας ποτέ να κάνουμε μάθημα (σε αντίθεση με εσάς και τους ΑΜ που έρχονταν για Γεωδαισίες διδασκόμενες από δικούς μας καθηγητές φυσικά) με εξαίρεση αν θυμάμαι καλά μόνο τα Τεχνικά Υλικά Ι και ΙΙ που κάναμε ασκήσεις στο κτίριο Υδραυλικής (ή αντισεισμικής τεχνολογίας-δε θυμάμαι) κάτω από την πύλη Ζωγράφου και κάτω από το μεταγενέστερο κτίριο των ΠΜ (ούτε καν κτίριο δικό σας δεν είχατε "ταλαίπωροι"-σαν τους τουρίστες περιφερόσασταν Πατησίων-Ζωγράφου :wink:).

Τέλος πάντων δεν αμφισβητώ ότι έχουν και οι Πολ. Μηχανικοί δικά τους εργαστήρια στους τομείς που συζητάμε ή ότι δεν υπάρχουν ευρύτεροι τομείς στο ΕΜΠ για αυτά τα αντικείμενα. Το ότι κάποια σχολή όμως έχει δικά της αυτόνομα, σημαίνει ότι έχει ιδιαίτερους λόγους να τα έχει.

Δημοσιεύτηκε
Που αν επιτρέπεται? πριν κανα χρόνο που είχαμε την ίδια συζήτηση υπήρχε μόνο 1 τετοιά σχολή για μηχανικους ΣΤΡΑΤΟΥ στο ΠΑΚΙΣΤΑΝ

 

Παρακαλώ δώστε λινκ

 

Εγώ δεν θέλω μηχανολόγους με 1 εξάμηνο ηλεκτροτεχνία όπως εγώ και ένα εξάμηνο ηλ. μηχανές υποχρεωτικό να παριστάνουν τους ηλεκτρολόγους ούτε ηλεκτρολόγους με φαινόμενα μεταφοράς σαν μάθημα επιλογής και διπλωματική στην java να κάνουν τους μηχανολόγους εκμεταλλευουμένοι οτι το ΤΕΕ δεν έχει σοβαρές εξετάσεις , είναι αντιεπιστημονικό και αντισυναδελφικό

 

Πλακα κανεις σιγουρα.

Εψαξες καλα και δεν βρηκες σχολες ηλεκτρολογων-μηχανολογων;

 

Για να χωρισεις τα επ. δικαιωματα πρεπει να χωρισεις τις εννοιες και να ορισεις τα ορια καθε μιας. Εγω αυτα τα 2 αντικειμενα θα τα εβαζα σε μια ευθεια γραμμη που τερμα αριστερα θα ηταν τα μηχανολογικα και τερμα δεξια τα ηλεκτρολογικα. Στα ακρα δε θα εβαζα τιποτα, ολα θα τα εβαζα ενδιαμεσα, αλλο δεξιοτερα, αλλο αριστεροτερα.

Αν σου πω τη λεξη "βενζινοκινητηρας" θα πεις αμεσως: Μηχανολογικο. Συμφωνω, το 1970 ηταν 90% μηχανολογικο και 10% ηλεκτρολογικο (βλεπε υψηλη ταση-εναυση).

Σημερα, παραμενει μηχανολογικο; Οι βαλβιδες δεν ανοιγουν πια με εκκεντρα αλλα με ηλεκτρονικους αισθητηρες. Το καυσιμο ψεκαζεται απο ηλεκτρονικα ελέγχομενη ηλεκτροβαλβιδΑ-ΜΠΕΚ. Ολη η λειτουργια ειναι αψογα συγχρονισμενη χαρη στα ηλεκτρονικα και τους μικροελεγκτες. Τι θα ηταν ο βενζινοκινητηρας σημερα αν ηταν ενα μηχανολογικο προϊον; Ενα μουσιακο ειδος και τιποτα παραπανω, οτι ειναι και ο κινητηρας του 1970. Αντιστοιχα τι θα ηταν ο βενζινοκινητηρας αν ο μηχανολογος δεν τελειοποιουσε τους κυλινδρους, τη ροη καυσιμου, τον τροπο εξαερωσης του καυσιμου;

Πιστευω οτι η μηχανολογια ειναι ο σκελετος και το μυικο συστημα, η ηλεκτρολογια ειναι το νευρικο συστημα και ο εγκεφαλος. Αν ο εγκεφαλος δεν γνωριζει τους μυες και το σκελετο του δεν μπορει να συγχρονισει τη λειτουργια τους, αν το νευρικο συστημα δεν μεταφερει τους ηλεκτρικους παλμους που ειναι συμβατοι με το μυικο τοτε οι λειτουργια θα ειναι ακαθοριστη.

 

Και λαβε υποψη σου την εκταση των ελληνικων εργων, τις γνωσεις που απαιτουν (20 χρονια πισω απο την Ευρωπη). Αλλες απαιτησεις γνωσεων εχεις οταν προσπαθεις να μειωσεις την καταναλωση του αυτοκινητου απο 5lt/100km σε 4,9lt/100km και αλλες οταν κανεις τεχνικη εκθεση με τα χαρακτηριστικα της μηχανης για να την αντικαταστησεις σε ενα οχημα.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

@sdim

Ως αρχιτέκτονας κάνω μόνος μου την παθητική πυροπροστασία. Είναι μέρος της μελέτης του κτηρίου και δεν μπορεί να είναι μια μετέπειτα σκέψη. Είναι δυνατόν να σχεδιάσει ο αρχιτέκτονας χωρίς να λάβει υπ' όψιν την πυροπροστασία; Αυτό είναι τραγικό. Σα να λέμε οτι σχεδιάζεις κάτι χωρίς να σκεφτείς που θα υπάρχουν κολώνες τοιχεία και δοκάρια. Τραγικό

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.