Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Παρακαλώ να κατεβάσετε τους τόνους .

 

Ακούω τώρα εδώ διάφορους φαντασμένους που νομίζουν ότι είναι υπερεπιστήμονες χωρίς να έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους να έχουν και άποψη. Πρόκειται για ένα πρωτοφανές φαινόμενο όπου κάποιος επειδή πέρασε στο πολυτεχνείο ζητάει για το υπόλοιπο της ζωής του να κάνει το αφεντικό και να του κάνουν τεμενάδες.

 

Κάποιοι συνάδελφοι που πράγματι νομίζουν ότι είναι υπερεπιστήμονες ενώ αυτό δεν συμβαίνει , θα αποδειχτεί στην πράξη ότι δεν είναι επαρκείς και θα κριθούν εκ του αποτελέσματος.

 

Όπως θα κριθούν και άλλοι που πέρασαν στα ΤΕΙ με την τρίτη με μέσο όρο 5 , τελείωσαν στα 8 χρόνια και μετά θυμούνται τα επαγγελματικά δικαιώματα και υπογραφές διώροφου με αντισεισμικό και άλλα χαρούμενα.

 

Αφήστε το μένος κάποιων να χαρακτηρίζει αυτούς που το διατυπώνουν. Ο καθένας μας θα κριθεί εκ του αποτελέσματος . Θα ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι.

 

Δεν είδα ποτέ να μιλάνε έτσι οι διπλωματούχοι του πολυτεχνείου της Γερμανίας για τους συναδέφλους τους από τα fachochschule.

 

Σωστά το θέτετε. Ο Έλληνας γονέας σνομπάρει τα ΤΕΙ και νομίζει - γενικά - ότι το βλαστάρι του είναι και ο πρώτος μαθητής και χαλαλίζεται οπουδήποτε αλλού εκτός από Πολυτεχνείο/Πανεπιστήμιο.

 

Τελικά είναι όλα θέμα παιδείας και κουλτούρας.

 

Εδώ είναι ο στίβος της μάχης κύριοι. Η αγορά και η καθημερινή εργασία. Και τα πτυχία μπορείτε να τα κάνετε μπακαλόχαρτα αν δεν ξέρετε να δουλέψετε. Όποιος αξίζει ας το αποδείξει στη πράξη και με τη δουλειά του. Ας αποδείξει στη πράξη τις γνώσεις του και τον επαγγελματισμό του και ας αναλάβει τις ευθύνες του. Εγώ δεν πρόκειται ποτέ να διεκδικήσω να μελετήσω πυρηνικούς σταθμούς γιατί απλά δεν γνωρίζω το αντικείμενο. Ούτε να κάνω περιβαλλοντικές μελέτες, ούτε κάτι το οποίο δεν κατέχω.

 

Άλλο οι γνώσεις άλλο ο επαγγελματισμός . Μην τα μπερδεύουμε. Μπορεί κάποιος να είναι άριστα καταρτισμένος μηχανικός αλλά λόγω χαρακτήρα να μην είναι ή να μην γίνει ποτέ σωστός επαγγελματίας. Κάποιοι που εκ φύσεως είναι ανεύθυνοι , το όποιο δίπλωμα ή πτυχίο θα τους κάνει υπεύθυνους ;

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Άντε πάλι απ' την αρχή... δεν πέρασαν 24h από τελευταίο μήνυμά μου... 57 μηνύματα, προσωρινό "κλείδωμα", και να - το νήμα "ξανά προς τη δόξα τραβά". Τέλος πάντων, η εκτόνωση κάνει καλό, την χρειαζόμαστε. Αλλά, συνάδελφοι, είναι ανάγκη να ξεκατινιαζόμαστε δημοσίως;

 

Το μένος κάποιων διπλωματούχων, κυρίως παντελώς ασχέτων και ανίδεων φοιτητών, είναι μοναδικό φαινόμενο σε ολόκληρη την Ευρώπη. Δεν είδα ποτέ να μιλάνε έτσι οι διπλωματούχοι του πολυτεχνείου της Γερμανίας για τους συναδέφλους τους από τα fachochschule. Αυτό γίνεται μόνο στην Ελλάδα και οφείλετε κατα κύριο λόγο στην άθλια προπαγάνδα των σκοταδιστών του ΤΕΕ που έχει καταλήξει να είναι κέντρο συκοφάντισης και οπισθοδρόμησης με όλη τη σημασία της λέξεως.

 

Αγαπητέ συνάδελφε, κι εγώ διπλωματούχος είμαι, γιατί μιλάς με τόση ένταση; Τι σου έκανα; Γιατί τόση απέχθεια για το ΤΕΕ; Ξέρεις -νομίζω- ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο... Κι ούτε είναι στην αρμοδιότητά του να ρυθμίσει τα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης... Χώρια που, όταν θα μπείτε κι εσείς επισήμως, δεν θα λες πια τέτοιες κουβέντες.

 

Είμαστε μηχανικοί, τα θέματα αυτά είναι απλά και ξεκάθαρα. Παίξαν παιχνίδι πάνω στην πλάτη μας, γίναμε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες μηχανικοί, και ψαχνόμαστε. Γιατί να τρωγόμαστε όμως; Στο κάτω - κάτω, κουβέντα κάνουμε, κανείς δεν νοιάζεται για την γνώμη μας, κι ούτε πρόκειται να σκύψει κανείς ιθύνων στο νήμα και να αναλογιστεί:

"Βρε, κοίτα τι λέει εδώ ο GeorgeS, πως και μας διέφυγε της προσοχής, κάτι πρέπει να κάνουμε! Να, εδώ, βλέπεις; αυτό το post έχει την λύση που ψάχναμε!"

 

Το λοιπόν, καλή συνέχεια στην κουβέντα, και ...με την νίκη!

 

:)

Δημοσιεύτηκε

Τί ακριβώς θα είναι αυτό το διευρυμένο τεε πού αναφέρει συχνά-πυκνά τό σχέδιο Π.Δ.?

Τό τεε τό ρώτησαν αν θέλει να τό διευρύνουν?

θά βγαίνει πάλι κόσμος στούς δρόμους όπως τό 82...

Εχει ακούσει/ξέρει κανένας τίποτα ή έτσι τά γράφουν γιά να κοροϊδέψουν τους ξενους?

Τά ΠΔ ειναι κάτι σάν γιοφύρι τής Αρτας.

Η διευρύνση μάλλον θά είναι στά χαρτιά μόνον.

 

ΙΜΗΟ τά ΠΔ όταν, όποτε καί άμα υπογραφούν καί όταν καί όποτε

εφαρμοστούν θά είναι ή αρχή τού τέλους των τει.

Τότε θά δουμε πώς θα είναι τά ΑΕΙ-παιδεία/εκπαίδευση καί ποιός

εχει σειρά...

Δημοσιεύτηκε

Alexispap το κακό είναι ότι τόσο στο ΤΕΕ όσο και στην ΕΕΤΕΜ, με την δική μας ανέχεια, τα ηνία τα έχουν επαγγελματίες συνδικαλιστές. Φρονώ ότι ούτε ο ένας ούτε ο άλλος κινήθηκε προς τη σωστή κατεύθυνση τα τελευταία χρόνια. Αμφότεροι οι φορείς κοιτούσαν πώς θα αυξήσουν τον αριθμό των μελών τους και άρα τις καταβλητέες εισφορές. Ειδικά για τους διπλωματούχους τα πράγματα είναι ελαφρώς χειρότερα δεδομένου ότι άμα τη κτήση της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος συνεπάγεται και άμεση εγγραφή στο ΤΣΜΕΔΕ (μεταξύ μας δεν με ευχαριστεί ιδιαιτέρως το γεγονός ότι πρέπει να γίνω ΕΔΕ για να γραφτώ στο ΤΣΜΕΔΕ). Το θέμα είναι ότι θα έπρεπε τόσο τα τοπικά τμήματα όσο και η διοικούσα του ΤΕΕ, αντιστοίχως και της ΕΕΤΕΜ, να προσπαθήσουν να κρατήσουν σε λογικό αριθμό τα τμήματα των μηχανικών ή να πιέζουν την εκάστοτε κυβέρνηση να κινείται προς την βιομηχανική ανάπτυξη της χώρας ώστε να υπάρχει πεδίο εργασίας για όλους μας. Στην τελική ας πίεζαν για την αναστολή λειτουργίας των σχολών δεδομένου του αυξανόμενου ρυθμού ανεργίας.

 

Να σας πω άλλο ένα παράδοξο; Στη Γερμανία η αναλογία πτυχιούχων προς διπλωματούχους είναι μεγαλύτερη δεδομένου ότι η ανάπτυξή τους δεν απαιτεί την ύπαρξη πολλών διπλωματούχων. Εδώ είμαστε στο ακριβώς ανάποδο. Για κάθε 4 διπλωματούχους αντιστοιχεί ένας πτυχιούχος. Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να υπάρχουν λιγότερες πολυτεχνικές και περισσότερες τεχνολογικές σχολές; Εννοείται φυσικά με ταυτόχρονη εφαρμογή των νόμων επιτέλους και με απολύτως διαφανή και αδυσώπητη λειτουργία των πειθαρχικών οργάνων. Τότε ο αδιάφορος μηχανικός απλά θα επέλεγε να κάνει κάτι άλλο στη ζωή του.

Δημοσιεύτηκε
Μπορεί ο νόμος να πηγαίνει για ψήφιση στη Βουλή αλλά πρέπει να ξέρουμε ποιοί ειδικοί , με ποιά παιδεία και με τι εργασιακή εμπειρία και επαφή με την εργασιακή πραγματικότητα έσκυψαν πάνω από το νομοθέτημα. Γιατί αν έσκυψαν με τον τρόπο που σκύβουν πάνω από τα προβλήματα της παιδείας τα τελευταία χρόνια , άστα να πάνε ...

 

Τα ΠΔ είναι τα πιο πολυμελετημένα σε όλη την ιστορία της ελληνικής δημοκρατίας. Και αποφασίσανε για αυτά οι καθ΄ύλην αρμόδιοι. Το συνέδριο ΣΑΤΕ. Όμως επειδή σαν επ. δικαιώματα ήταν όντως σωστά, το ΤΕΕ ξύνισε και έτσι έβαλε τον Πανάρετο να τα μαγειρέψει. Αποτέλεσμα έχουμε νέα ΠΔ που δεν δίνουν όμως δικαιώματα αλλά παραπέμπουν στις καλένδες. Ακόμα και τυφλός θα το έβλεπε αυτό. Και όμως τα θύματα της αιώνιας συκοφαντίας μόνο που ακούν ΠΔ για τους Μηχανικούς ΤΕ βγάζουν σπυράκια. Αμφιβάλλω αν διάβασε κανείς από τους διαφωνούντες τι λένε.

 

Και μόνο αν σκεφτεί κανείς πως ο Αλαβανος για τα ΠΔ του ΣΑΤΕ έβγαινε στις εφημερίδες και μας έβριζε ακατάπαυστα (μέχρι που έφαγε την μήνυση και ηρέμησε) ενώ τώρα ο Σπιρτζής θα κάνει το πούρο του σε καμία πολυθρόνα και θα διαβάζει τα ΠΔ και θα γελάει, δείχνει πόσο καλά είναι τα ΠΔ...

 

Πέφτει στους ώμους του κάθε Μηχανικού ΤΕ να ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ και να αντιδράσει. Έχουμε φτιάξει και φόρουμ για αυτό το σκοπό. Όποιος Μηχανικός ΤΕ θέλει να συμμετέχει ενεργά ας μου στείλει pm

Δημοσιεύτηκε

Γιατί μαλώνετε παίδες?

Τα ΠΔ όπως είναι ψηφίστηκαν και τέλος.

Δεν δίνει ισοτιμία με τους διπλωματούχους.

 

Αν θέλετε να κάνετε προπαγάνδα ότι έγινε εξίσωση αυτό είναι άλλο θέμα.

Δημοσιεύτηκε

2. Ήμουν άριστη μαθήτρια και πέρασα 2η στο ΤΕΙ Πειραιά, όταν μέτριοι προς άχρηστοι μαθητές πέρασαν πολυτεχνείο (ειδικά αρχιτεκτονική... δεν το συζητώ). 'Εγραφες καλή έκθεση;; (για δέσμες μιλάω) βουρρ στο πολυτεχνείο κι ας είχες γράψει 12 στα μαθηματικά!!

Εσυ μιλας για την εξαιρεση κι εγω για το συνολο, για το μεσο ορο.

Προφανως για να μπηκες δευτερη ειχες βαθμο ελαχιστα κατω απο τη βαση του πολυτεχνειου.

 

3. Το ποια είναι παλιοσχολή και ποια όχι δεν θα το κρίνεις εσύ φίλε μου...... δεν είσαι σε θέση να το κρίνεις

Πηγα δημοτικο και αλλαξε το τμημα καποια στιγμη, πηγα γυμνασιο και αλλαξα τμημα στην τριτη λογω συγχωνευσεων, πηγα λυκειο και περασα απο διαφορα τμηματα. Πηγα φροντιστηρια Αγγλικα, μαθηματικα και φυσικη. Πηγα σε 3 σχολες οδηγησης (για 3 διαφορετικες αδειες οδηγησης).

Απο αυτη την εμπειρια μου εβγαλα το εξεις συμπερασμα: Αν εισαι με καλο υλικο στην ταξη, τοτε το επιπεδο σπουδων ανεβαινει, οι εξετασεις δυσκολευουν, ο καθηγητης κανει πιο σοβαρο μαθημα. Αν εισαι σε ταξη χαβαλε το επιπεδο πεφτει, εσυ ο ιδιος χαλαρωνεις, ο καθηγητης χαλρωνει και εχει λιγοτερες απαιτησεις, οι εξετασεις γινονται ευκολοτερες.

 

Η χειροτερη μου χρονια ηταν η τριτη γυμνασιου που ημουν σε κακο σχετικα τμημα, ειχα χαλαρωσει και πηρα και βραβειο λογω της υψηλοτερης βαθμολογιας μου στο τμημα. Ομως δεν το αξιζα το βραβειο γιατι απλα ημουν ο καλυτερος μεταξυ μετριων και κυριως δεν ημουν εγω ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα σε γνωσεις, σε προσπαθεια κτλ.

 

Η καλυτερη ηταν η τριτη λυκειου και μου αρεσε πολυ σε ενα τμημα που ημαστε 4 ατομα και καναμε 2 μαθηματα μαζι. Και οι 4 περασαμε σε πολυτεχνεια (3 ηλεκτρολογοι, 1 πολιτικος σε Αθηνα-Θεσσαλονικη-Πατρα). Ο ανταγωνισμος σκληρος, ενιωθα χαζος μερικες φορες διοτι ειμαστε 4 αριστοι ενω εγω ειχα συνηθισει να εχουμε και κακους μαθητες στην ταξη, οι εξετασεις δυσκολες στα τετραμηνα, οι καθηγητες απαιτιτικοι, το επιπεδο υψηλο. Στις πανελληνιες ανταμοιφθηκαμε ολοι αφου πιασαμε απο 19,5 και πανω στα μαθηματα αυτα.

 

Θελω να πω οτι το τμημα, ο ανταγωνισμος και ο περιγυρος διαμορφωνουν την ποιοτητα, τη δυσκολια, τις απαιτησεις, το αποτελεσμα. Ο καθηγητης για μενα παιζει ενα σπουδαιο ρολο αλλα πανω απ ολα θεωρω οτι το υλικο των φοιτητων μετραει. Αυτο ειναι που ωθει τον καθηγητη να δωσει κατι παραπανω, να ασχοληθει, να ζητησει, να απαιτησει.

 

4. Ο νόμος για τα επαγγελματικά μας δικαιώματα πάνε για ψήφιση στη Βουλή, χώνεψέ το και προσπάθησε να σταματήσεις να αυτοπροσδιορίζεσαι επαγγελματικά από το πόσο καλός μαθητής υπήρξες, ή από το ποια σχολή τελείωσες (ούτως ή άλλως για τα δεδομένα του ΤΕΕ δεν τελείωσες και καμιά σοβαρή σχολή) και κοίτα να γίνεις καλός επαγγελματίας!!

Το να εισαι καλος μαθητης δεν προσφερει τιποτα. Ειναι ομως αναγκαία (οχι ικανή) συνθηκη να εισαι καλος στα μαθηματικα και κυριως στη φυσικη για να μπορεσεις να εισαι καλος στη μηχανική.

Τι εννοεις οτι δεν τελειωσα σοβαρη σχολη για τα δεδομενα του ΤΕΕ;

Καλος επαγγελματιας; πως τον προσδιοριζεις;

 

 

 

Σε ποιο site διπλωματουχων υπαρχουν μηχανικοι που μιλουν με μενος για τους ΤΕ; Ποιο σιτε φοιτητων πολυτεχνειων μιλουν με μενος ή ασχολούνται για τους ΤΕ;

Αντιθετα θελετε να δουμε τα site των ΤΕ (και ειδικα φοιτητων) και να διαβασουμε τα γραφομενα τους; Αντι να ασχολουνται με τα μαθηματα τους, τις σχολες τους κτλ το θεμα τους ειναι συνεχεια οι κακοι Διπλωματουχοι.

Δημοσιεύτηκε

Ε καλά τα τελευταία χρόνια περνάνε στις σχολές ο καθένας...όταν δεν έχεις στα μαθηματικά ολοκληρώματα ή γραμμική άλγεβρα, πίνακες κ.τ.λ....άλλη η δυσκολία των δεσμών τότε...δεν συγκρίνεται ούτε για αστείο.

Για τους παλιούς αναφέρομαι στα 3 βιβλία της 1ης δέσμης στα μαθηματικά...

Γενικά τότε με τις δέσμες πολύ δυσκολότερα θέματα...καμία σχέση με τώρα.

Δημοσιεύτηκε

.. Ποιο σιτε φοιτητων πολυτεχνειων μιλουν με μενος ή ασχολούνται για τους ΤΕ;

Αντιθετα θελετε να δουμε τα site των ΤΕ (και ειδικα φοιτητων) και να διαβασουμε τα γραφομενα τους; Αντι να ασχολουνται με τα μαθηματα τους, τις σχολες τους κτλ το θεμα τους ειναι συνεχεια οι κακοι Διπλωματουχοι.

 

για ψάξε λίγο να δεις τα forums των φοιτητών των πολυτεχνείων και θα καταλάβεις,

εκεί γαλουχούνται τα επόμενα στελέχη του ΤΕΕ

εδώ παίρνεις μια μικρή γεύση από τους φοιτητές τους που λόγω κανόνων συμμετοχής δεν μπορούν να τα πουν...

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.