Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί επαγγελματικών δικαιωμάτων (γενικά)


Recommended Posts

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ NIKOSKOURTIS

Νομίζω ότι μεροληπτείς στις σκέψεις σου και λειτουργείς με βάση το προσωπικό σου συμφέρων σύμφωνα με αυτά που γράφεις για το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων και δυστυχώς με τέτοιες απόψεις δεν μπορεί να γίνει συζήτηση επί της ουσίας για αυτό το τόσο σημαντικό θέμα όπως αυτό των επαγγελματικών δικαιωμάτων

 

Καταρχάς δεν έχει καμία συσχέτιση ο βαθμός πρόσβασης μίας σχολής με τα επαγγελματικά δικαιώματα, όπως και με το τι γνώσεις παρέχει μία σχολή. Αν θες να μιλήσω και με παραδείγματα υπάρχουν πολλά, για παράδειγμα μία φίλη μου πέρασε στην σχολή βρεφονηπιοκόμων στην Θεσσαλονίκη με βαθμό 18,5 γενικότερα είναι μία σχολή με αρκετά μεγάλες βάσεις, όμως η δυσκολία της συγκεκριμένης σχολής απέχει κατά πολύ από την δυσκολία εισαγωγής στη σχολή. Αλλά δεν κολλάω σε αυτό. Καταρχάς τι είναι ο βαθμός εισαγωγής; Ορίζεται από την ζήτηση της εκάστοτε σχολής. Αν θεωρητικά από αύριο βγάλει μία ανακοίνωση κάποιος οργανισμός και αναφέρει ότι «ζητούνται 50.000 απόφοιτοι πολιτικών δομικών έργων ΤΕ για πρόσληψη μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 6 ετών με μηνιαίες απολαβές 3.000 ευρώ» τότε η συγκεκριμένη σχολή την επόμενη κιόλας χρονιά ενδέχεται να είναι στις περιζήτητες σχολές της Ελλάδας. Οπότε είναι όπως καταλαβαίνεις τελείως άσχετο να θέτεις σκέψεις με βάση τον βαθμό εισαγωγής.

 

Θα έπρεπε να δημιουργούνται ιδρύματα και να ορίζονται εξαρχής ο σκοπός δημιουργίας και λειτουργίας των ιδρυμάτων καθώς και τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, το πιο σημαντικό όμως να διδάσκονται τα αναγκαία μαθήματα και να δίδεται η απαραίτητη γνώση για να μπορούν οι απόφοιτοι της εκάστοτε σχολής να αντεπεξέλθουν σε αυτά τα επ. δικαιώματα.Ν Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια δημιουργούσαν σχολές για να αναπτυχθούν επαρχιακές πόλης παίζοντας με τα όνειρα τον νέων παιδιών....

 

Τα δικαιώματα των μηχανικών ΤΕ ορίζονται από βασιλικά διατάγματα έως τώρα στην Ελλάδα, αν σε ενδιαφέρει το θέμα ψάξε να βρεις πόσα έτη ήταν τα ΤΕΙ εκείνη την εποχή και τι ακριβώς μαθήματα δίδασκαν και αντίστοιχα το τι γίνεται τώρα;

 

Εμένα προσωπικά η γνώμη μου είναι και αυτό θέλω να έχω δικαίωμα υπογραφείς σε μελέτες στις οποίες είμαι σε θέση να εκπονήσω. Το θέμα γενικότερα δεν έχει να κάνει στο να κυνηγάνε οι μηχανικοί των ΤΕ τα δικαιώματα των ΠΕ. Το θέμα είναι γενικότερο στον κλάδο των μηχανικών, ο ένας μπαίνει στα χωράφια του άλλου. Να φανταστείς ο Αρχιτέκτονας έχει δικαίωμα στα στατικά αλλά και εγώ που είμαι πολιτικών δομικών έργων έχω δικαίωμα σε αρχιτεκτονικά, τοπογραφικά έχοντας μόνο βασικές γνώσεις σε αυτά.

 

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να ρυθμιστούν αυτά τα θέματα με βάση τις διδακτικές μονάδες, δηλαδή, δεν με ενδιαφέρει τι είσαι πως λέγεται η σχολή σου αλλά τι έχεις διδαχτεί και αντίστοιχα θα έχεις αυτά τα επαγγελματικά δικαιώματα και στη συνέχεια ανάλογα με την εμπειρία σου αναβαθμίζεσαι. Έτσι λύνονται τέτοιου είδους θέματα και πιστεύω πως είναι αρκετά εύκολο το θέμα να λυθεί αλλά όσο θα υπάρχουν ανθρώποι που κοιτάνε αποκλειστικά και μόνο το προσωπικό τους συμφέρων και έχουν φανατικές απόψεις (και δεν αναφέρομαι μόνο στους τειτίζηδες ούτε στους αειτζηδες), δεν πρόκειται να λυθεί τίποτα απόλα αυτά τα θέματα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Υπογράφτηκε και η αναγνώριση των 3ετών νομικών σχολών του εξωτερικού.

Εξετάσεις επάρκειας σε 6 μαθήματα .

 

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10617:dikigoroi-to-proedriko-diatagma-gia-tin-anagnorisi-epaggelmatikon-prosonton-eiropaion-dikigoron-stin-ellada&Itemid=1796

 

Αυτό είναι καλό γιατί θα έχουμε στο πλευρό μας και τους δικηγόρους....

Αν καταφέρουν κάτι αυτοί θα είναι δεδικασμένο και για μας.

Link to comment
Share on other sites

Οι δικηγόροι έχουν χάσει προπολλού καθώς ήταν οι πρώτοι που αναγκάστηκαν να εγγράψουν στο σύλλογο τους απόφοιτο κολεγίου με πλήρη ΕΔ.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά είναι ευκαιρία να δούνε συνολικά την εκπαίδευση και τα ΕΔ και όχι μεμονωμένα.

δυστυχώς το ακριβώς αντίθετο έγινε, αντί να δουνε με σοβαρότητα ποιος μπορεί να μελετά τι και υπό ποιές συνθήκες

 

δώσανε απλόχειρα τα πάντα σε όλους και έκαναν την υπάρχουσα σαλάτα των επαγγελματικων δικαιωμάτων > ρώσικη σαλάτα

Link to comment
Share on other sites

@tpanag (ενδεχόμενα και σε άλλο ΑΤΜ)

 

ποια η γνώμη σου για το τι περιλαμβάνουν οι "...μελέτες εφαρμογής τοπογραφικών έργων.." που αναφέρεται κάπου στα μαγειρευόμενα ΕΔ των Εργων Υποδομής.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω τι στατικά ακριβώς ξέρει ένας αρχιτέκτονας και πόσο μάλλον από Ιταλία ή Αγγλία όπως το θέτεις αλλά σε πληροφορώ επειδή γνώρισα τους τελευταίους μήνες μηχανικούς ακόμα και από Σκόπια στις καλοκαιρινές μου διακοπές διαπίστωσα προς μεγάλη μου έκπληξη πως δουλεύουνε σε συνεργασία μαζί με μεγάλη γερμανική εταιρία για την κατασκευή των μεγαλύτερων γεφυρών της Ευρώπης !!!

 

Καλό θα είναι να μην απαξιώνουμε τις χώρες από όπου προέρχονται οι μηχανικοί χωρίς να γνωρίζουμε το έργο τους και το επίπεδο τους .

 

Λίγο πρόστιμο ακόμα δεν θα έβλαπτε . Άλλωστε τα δικά σας πρόστιμα είναι λουκούμια απέναντι σε αυτά που πληρώνει στην Χάγη .

 

Πρώτα απ΄όλα δε μιλάω για τις σπουδές στην Αρχιτεκτονική που έκανε ένας αρχιτέκτονας στην Ιταλία, αλλά των στατικών!! Το μήνυμά μου είναι σαφές και δεν καταλαβαίνω γιατί παρανόησες!! Στην Ιταλία όπως και στις περισσότερες χώρες τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι απολύτως εξειδικευμένα και εξαρτημένα από την εμπειρία. Έρχεται λοιπόν αυτός ο αρχιτέκτονας στην Ελλάδα για να γίνει δεκτός από το ΤΕΕ και να ασκήσει το δικαίωμά του να εκπονεί στατικές μελέτες από την επόμενη κιόλας μέρα...χωρίς να τα έχει σπουδάσει ποτέ!!!!(όχι πως ο έλληνας αρχιτέκτονας έχει πολύ περισσότερες γνώσεις επί των στατικών)) Εγώ όσο φοίτησα στο ΤΕΙ δεν έκανα τίποτα άλλο από στατικά, μηχανική, δικτυώματα, μεταλλικές, σκυρόδεμα (η πτυχιακή μου ήταν στα αντισεισμικά τοιχία) που αφορούσαν κ τ ι ρ ι α κ ά. Κι όμως ο αρχιτέκτονας υπογράφει εξαώροφη κι εγώ όχι !!!

 

Θα εκλάβω ως παιδικό αστείο το σχόλιό σου για τα πρόστιμα!!!

Link to comment
Share on other sites

δώσανε απλόχειρα τα πάντα σε όλους ..... > ρώσικη σαλάτα

 

αυτή τη ρώσικη σαλάτα την είχαν κάνει στις αλληλοκαλύψεις των Μηχανικών ΠΕ που δώσανε "απ'ολα" σε όλους...

αλλά δεν σας είδα ποτέ να σηκώνεται το "λάβαρο" της επανάστασης..και να ζητήσετε να τα φτιάξουν όπως πρέπει/ειδικότητα

όλα αγγελικά πλασμένα υπό την σκέπη του ΤΕΕ

τώρα φταίνε πάλι οι ΤΕ που ζητάνε τα αυτονόητα της ειδικότητάς τους μόνο, κι όλοι σας σκέφτεστε ότι πρέπει να διορθωθούν τώρα

όταν θα περάσει κι αυτή η μπόρα (για 'σας) που θα αποδειχθεί η πατάτα των ΠΔ. θα τα ξεχάσετε πάλι όλα και θα επανέλθετε στους ρυθμούς σας...

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ αν συζητήσεις με ανθρώπους άλλων χωρών, ακόμη και σε συναφή με τα δικά μας επαγγέλματα, την Ελλάδα τη βλέπουν ως χώρα διακοπών... όχι χώρα για να δουλεψουν... Κακό; Οχι βέβαια... Αλλά δυστυχώς και στο τομέα του τουρισμού, είμαστε πιο πίσω από πολλούς άλλους που μέχρι πριν 4-5 χρόνια δεν τους ήξεραν ούτε στο χάρτη...

Ετσι λοιπόν, τίποτε τελειωμένοι, τελευταίοι από σχολές σε βουνοπλαγιές κάποιων χωρών ίσως έρθουν και διεκδικήσουν μερίδα των δικαιωμάτων που απλόχερα μοιράζουμε... Την ίδια ώρα που οι γονείς μας πλήρωναν φόρους δεκαετίες για να σπουδάσουμε εμείς και βέβαια εμείς με τη σειρά μας ως επαγγελματίες πληρώνουμε τους φόρους μας και θέλουμε απλώς να εργαζόμαστε αξιοπρεπώς στο αντικείμενό μας...

Link to comment
Share on other sites

@tpanag (ενδεχόμενα και σε άλλο ΑΤΜ)

 

ποια η γνώμη σου για το τι περιλαμβάνουν οι "...μελέτες εφαρμογής τοπογραφικών έργων.." που αναφέρεται κάπου στα μαγειρευόμενα ΕΔ των Εργων Υποδομής.

 

Κι εγω εχω απορροια πως θα ερμηνευτει αυτο. Ειναι περιεργη παραγραφος... ασχετα αν μετα αναφερει το συγκοινωνικα μονο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.