Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Τerry δεν αντιλέγω οτι έχεις ενα δίκιο αλλά δεν φαίνεται να γίνεται ούτε το ήπιο που λες.Αντιθέτως μπλέκονται τα πράγματα περισσότερο συνεχώς.Το καλύτερο θα ήταν ίσως η κάθε ειδικότητα να είχε μια συγκεκριμένη γκάμα πεδίων όπου θα μπορεί να δραστηριοποιηθεί κατόπιν σοβαρών εξετάσεων στον επαγγελματικό φορέα.Έτσι τουλάχιστον αυτοί που θα κάνουν κάποια μελέτη να είναι και πιστοποιημένα ικανοί να την κάνουν.

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

όσο υπήρχε δουλειά, δεν τα πολυ-έψαχναν αυτά

τώρα που έχει πέσει κατακόρυφα θα βγουν στην επιφάνεια όλα τα στραβά της "υπόθεσης"

αν εκμεταλλευτούν σωστά την συγκυρία ίσως μπει μια τάξη

βέβαια δεν είμαι αισιόδοξος γιατί μιλά ο "πρότερος βίος" ..

Δημοσιεύτηκε

Για ακόμα μια φορά ο nikoskourtis έχει μπερδέψει τα πράγματα.

 

Πρόσεξε πια είναι η διαφορά. Το να λύνεις διαφορικές εξισώσεις και ολοκληρώματα εμένα δεν μου λέει τίποτα. Όχι ότι είναι κακό. Αλλά εδώ μιλάμε για επαγγελματικά δικαιώματα. Ως ηλεκτρολόγος θα έπρεπε ήδη να ξέρεις αν έχεις δουλέψει στη πιάτσα ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ χρειάστηκε να λύσεις κάτι πέραν απλών εξισώσεων. Στο 95% των δουλειών (κτιριακά έργα, εγκαταστάσεις κλπ). Καθ όσον λοιπόν μιλάμε για επαγγελματικά δικαιώματα και ΟΧΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ, μιλάμε πλέον για τους μηχανικούς εφαρμογής. Διότι αυτή είναι η δουλειά του μηχανικού στην Ελλάδα. Μηχανικός εφαρμογής. Και ξέρεις τι σημαίνει αυτό ? Σημαίνει ότι :

 

1. να κατέχεις την απαραίτητη θεωρία-φιλοσοφία

2. να γνωρίζεις καλά την αγορά, τι κυκλοφορεί, που εφαρμόζεται, τα υλικά κλπ

3. να ξέρεις να δίνεις πρακτικές λύσεις στα προβλήματα της μελέτης - εργοταξίου

4. να ξέρεις να προδιαγράφεις συστήματα και πως λειτουργούν

5. να ξέρεις να κάνεις υπολογισμούς

6. να ξέρεις να κοστολογείς

 

Τώρα εσύ αν δεν ξέρεις τίποτα από τα παραπάνω αλλά μπορείς να λύσεις έυκολα 3πλά ή επικαμπύλια ολοκληρώματα, πήγαινε στην έρευνα. Πιθανόν να είσαι καλύτερος στο τομέα αυτό. Αλλά μην λέμε τώρα ότι για να κάνεις μελέτη αποχέτευσης πολυκατοικίας πρέπει να έχεις τελειώσει το πολυτεχνείο. Αυτά είναι αστειότητες και πέραν των άλλων υποβαθμίζετε και τις σπουδές σας με το λέτε πως η μελέτη ενός σπιτιού είναι τόσο σπουδαία και δύσκολη δουλειά που μόνο ένας πολυτεχνίτης μπορεί να την κάνει.

 

Σε θέματα δύσκολα, όπως ερευνητικά προβλήματα κλπ, υπάρχει μεγαλύτερη εμβάθυνση. Αλλά εδώ μιλάμε για την καθημερινή δουλειά ενός επαγγελματία μηχανικού και όχι ενός ερευνητή. Τώρα, αν δεν υπάρχει έρευνα στην Ελλάδα και το ΤΕΕ έχει 110.000 μέλη, ε τι να κάνουμε.

Δημοσιεύτηκε
Οτι και να γινει, αν δεν υπαρχει συνεργασια μεταξυ των διαφορετικων ειδικοτητων και μεταξυ ΠΕ-ΤΕ δεν κανουμε δουλεια...

Εστω οτι γινεται αυτο που λες..Πες μου ποσοι ΠΜ δεν θα εξεγερθουν αν τους κοψεις αρχ-τοπογραφικο-ΗΜ....

 

Ειναι πολυ βαθη το προβλημα και δεν ξερω αν λυνεται με βαθιες τομες ή με πιο ηπιες μεθοδους...

 

Mα για αυτό λέω Τerry να γίνουν αυτά ταυτόχρονα.

1. Κατάργηση των ΤΕΙ και συγχώνευση τους με τα Πολυτεχνεία.

Η ύπαρξη μηχανικών 2 ταχυτήτων βολεύει μόνο τις μεγάλες εταιρείες.

Αρχικά είχαν δημιουργηθεί τα ΚΑΤΕΕ με σκοπό να παράγουν υπομηχανικούς και να υπάρχει σύνδεση μεταξύ μηχανικών και μαστόρων.

Από τη στιγμή που ανωτατοποιήθηκαν τα ΤΕΙ , δεν έχει νόημα ο διαχωρισμός.

Συγχώνευση και ας παίξουν αυτό το ρόλο οι απόφοιτοι ΙΕΚ.

Εγγραφή των μηχανικών Τ.Ε. στο ΤΕΕ , ένας τεχνικός επαγγελματικός φορέας και ο κάθε σύλλογος να οργανώνει σοβαρές και αξιόπιστες εξετάσεις για τα Ε.Δ.

2. Συγχώνευση των τμημάτων των Πολυτεχνικών σχολών.

Π.χ. Οι ΜΠΔ να συγχωνευτούν στους μηχανολόγους και να αποτελούν ειδικότητα τους.

Τι νόημα έχει να υπάρχει σχολή Μεταλλειολόγων στο ΕΜΠ και Ορυκτών Πόρων στα Χανιά.

Τι διαφορές έχουν πέρα από το όνομα;

3. Mείωση των σχολών των Π.Μ από 5 σε 3.

- Περιορισμός στα τοπογραφικά (π.χ. ΕΓΣΑ 87)

- Καμία υπογραφή ΗΜ

- Περιορισμός στις μελέτες των αρχιτεκτονικών. Π.χ. Σ3 Σ4 μόνο αρχιτέκτονες. Κανένας περιορισμός στην επίβλεψη.

Αντίστοιχα και για τις άλλες ειδικότητες.

Πλήρη ηλεκτρολογικά μόνο οι ηλεκτρολόγοι, πλήρη μηχανολογικά μόνο οι μηχανολόγοι , πλήρη τοπογραφικά οι τοπογράφοι και πλήρη αρχιτεκτονικά οι αρχιτέκονες.

 

Ούτε ο Νίκος , ούτε ο Θοδωρής έχουν κάτι προσωπικό μαζί μας. Απλά η αναδουλειά τους έχει οδηγήσει να σκέφτονται έτσι.

Δημοσιεύτηκε

Καταρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι .

 

1.Κανείς δεν έχει δικαίωμα να εμποδίσει κανέναν το που θα επιλέξει να σπουδάσει είτε στην Ελλάδα είτε στο Εξωτερικό.

2.Τα ορθογραφικά είναι άλλο θέμα και έχει να κάνει με αυτό που λέει ο apostol.

3.Τα ΤΕΙ θεωρώ και ξέρω ότι βγάζει Μηχανικούς με περιορισμένα δικαιώματα σε σύγκριση με των Πολυτεχνείων.

4.Ο όρος τεχνίτης επάγεται στην τεχνική εκπαίδευση. Να σου θυμίσω επίσης ότι παλαιότερα από ΤΕΙ τελείωνες υπομηχανικός και όχι μηχανικός όπως τώρα.

5. Όσων αφορά τις Βουλγαρίες και τα λάδια δεν αγγίζουν αυτούς που διαβάζουν .

Τέλος

Να σου θυμίσω τα τελευταία ρεπορτάζ ειδήσεων του ALTER που ανάφεραν ότι σε Ελληνικά Πανεπιστήμια κάποιοι περνάνε το μάθημα χωρίς να τους γνωρίζει καν ο καθηγητής και χωρίς να πατάνε στις εξετάσεις ?

 

Να σου θυμίσω την εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου που μιλούσε για τα ποσά χρημάτων που πλήρωναν Έλληνες φοιτητές για να περάσουν κάποιο μάθημα σε πανεπιστήμια της Ελλάδος ?

 

Να σου θυμίσω την αναφορά που έκανε ο ίδιος ο πρωθυπουργός για το γεγονός ότι δεν μπορεί οι φοιτητές να διαπραγματεύονται με τους καθηγητές

για το τι βαθμό θα τους βάλουνε ? Πράγμα που αφήνει επιπλέων και υπόνοιες για το πώς πέρασαν το μάθημα .

Γι' αυτό λοιπών πριν κρίνουμε τα πανεπιστήμια του εξωτερικού για γεγονότα που αφορούσαν πριν 20 και βάλε χρόνια καλά θα κάνουμε να κάνουμε πρώτα την αυτοκριτική μας .

Δημοσιεύτηκε

αφού έχεις τόση καλή μνήμη δεν μας λες μέχρι ποια χρονολογία τα ΤΕΙ έδιναν πτυχία υπομηχανικών και από πότε άρχισαν να δίνουν πτυχία μηχανικών;

Δημοσιεύτηκε
Mα για αυτό λέω Τerry να γίνουν αυτά ταυτόχρονα.

1. Κατάργηση των ΤΕΙ και συγχώνευση τους με τα Πολυτεχνεία.

Η ύπαρξη μηχανικών 2 ταχυτήτων βολεύει μόνο τις μεγάλες εταιρείες.

Αρχικά είχαν δημιουργηθεί τα ΚΑΤΕΕ με σκοπό να παράγουν υπομηχανικούς και να υπάρχει σύνδεση μεταξύ μηχανικών και μαστόρων.

Από τη στιγμή που ανωτατοποιήθηκαν τα ΤΕΙ , δεν έχει νόημα ο διαχωρισμός.

Συγχώνευση και ας παίξουν αυτό το ρόλο οι απόφοιτοι ΙΕΚ.

Εγγραφή των μηχανικών Τ.Ε. στο ΤΕΕ , ένας τεχνικός επαγγελματικός φορέας και ο κάθε σύλλογος να οργανώνει σοβαρές και αξιόπιστες εξετάσεις για τα Ε.Δ.

2. Συγχώνευση των τμημάτων των Πολυτεχνικών σχολών.

Π.χ. Οι ΜΠΔ να συγχωνευτούν στους μηχανολόγους και να αποτελούν ειδικότητα τους.

Τι νόημα έχει να υπάρχει σχολή Μεταλλειολόγων στο ΕΜΠ και Ορυκτών Πόρων στα Χανιά.

Τι διαφορές έχουν πέρα από το όνομα;

3. Mείωση των σχολών των Π.Μ από 5 σε 3.

- Περιορισμός στα τοπογραφικά (π.χ. ΕΓΣΑ 87)

- Καμία υπογραφή ΗΜ

- Περιορισμός στις μελέτες των αρχιτεκτονικών. Π.χ. Σ3 Σ4 μόνο αρχιτέκτονες. Κανένας περιορισμός στην επίβλεψη.

Αντίστοιχα και για τις άλλες ειδικότητες.

Πλήρη ηλεκτρολογικά μόνο οι ηλεκτρολόγοι, πλήρη μηχανολογικά μόνο οι μηχανολόγοι , πλήρη τοπογραφικά οι τοπογράφοι και πλήρη αρχιτεκτονικά οι αρχιτέκονες.

 

Ούτε ο Νίκος , ούτε ο Θοδωρής έχουν κάτι προσωπικό μαζί μας. Απλά η αναδουλειά τους έχει οδηγήσει να σκέφτονται έτσι.

Just for the record οι ΜΠΔ είναι και αποτελούν ειδικότητα των μηχανολόγων.Απλά δεν υπάρχει αντιστοιχία με τα υπόλοιπα τμήματα διότι αποτελούν μια κατεύθυνση και τα υπόλοιπα πολυτεχνεία που παρέχουν τη δυνατότητα επιλογής κατεύθυνσης αντέδρασαν...(Χώρια που θα υπήρχε τεράστια μείωση του ΕΜΠ αφού θα ιδρυόταν δεύτερο ίδιο τμήμα στο δεύτερο απο τα 2 πολυτεχνεία της χώρας...)

Δημοσιεύτηκε

NIKOLAOSK εντάξει για τα ορθογραφικά ηταν απλά ενα πείραγμα αλλά οσον αφορά τα ΤΕΙ δεν είσαι καλά ενημερωμένος διότι υπομηχανικοί δεν υπάρχουν στην Ελλάδα απο το '72 αν θυμάμαι καλά.Όλοι οι υπόλοιποι είμαστε τεχνολόγοι μηχανικοί.Τώρα για τα ΤΕΙ συγκεκριμένα ουδέποτε εξεδόθησαν απο την ίδρυσή τους το '83 επαγγελματικά δικαιώματα που να τα αφορούν αποκλειστικά.Αυτά απλά για την ιστορία.(Το Π.Δ. 318 δεν το περιλαμβάνω αφού πρακτικά καταργήθηκε).

Δημοσιεύτηκε

Ρε συνάδελφε εντάξει ηρέμησε ο τίτλος μου φαίνεται και κάτω απο το ονομά μου.Απλά λόγω του Τ.Ε. στον τίτλο συνηθίζεται.Έχεις δίκιο και εσύ αλλά μόλις πείς σε κάποιον τον πραγματικό σου τίτλο ολόκληρο σε κοιτάει σαν εξωγήινο.Ειδικά αμά πώ πτυχιούχος μηχανικός δομικών έργων δεν καταλαβαίνουν τίποτα!

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.