kasvan Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Μάλλον δε διαβάζεις αυτά που γράφω. Καταρχήν δεν καταλαβαίνω που είδες να έχω γράψει ότι είναι σωστό πτυχιούχοι/διπλωματούχοι με 3 μαθήματα υδραυλικής να δικαιούνται μελετητικό ή εργοληπτικό πτυχίο από το ΥΠΕΧΩΔΕ στα Υδραυλικά Έργα. Όπως δεν συμφωνώ όμως να ανταγωνίζομαι τέτοιους ΑΤΜ δεν συμφωνώ και η σχολή σου να έχει επ. δικ. στα υδραυλικά έργα γιατί υδραυλικά έργα δεν είναι μόνο η επεξεργασία λυμάτων αλλά και τα εγγειοβελτιωτικά, τα φράγματα, οι υδρεύσεις και αποχετεύσεις, οι διευθετήσεις ποταμών και ρεμάτων... Επίσης, το γεγονός ότι κάνετε στατική, οπλισμένο σκυρόδεμα και γεωδαισία δε σημαίνει ότι θα έπρεπε να είχατε επ. δικ/τα και ΠΜ και ΑΤΜ κατ' επέκταση; Ίσως να ήταν καλύτερα να δημιουργηθεί κατηγορία περ/κων έργων που να αφορά τα έργα επεξεργασίας αερίων εκπομπών, επεξεργασίας στερεών αποβλήτων και επεξεργασίας λυμάτων, απορρύπανσης που να έχετε δικαιώματα εγγραφής. Αυτός, άλλωστε, δεν είναι ο σκοπός της σχολής σου;
cna Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Συνάδελφε ήδη οι Τοπογράφοι αναφορικά με τις οικοδομές μπορούν να υπογράψουν ότι και οι Τ.Ε. (διόροφο χωρίς αντισεισμικό) χωρίς να διδάσκονται όλο αυτό το φάσμα μαθημάτων που αναφέρεις. Λοιπόν πρέπει να κατανοήσουμε όλοι μας ότι το πρόβλημα ξεκίνησε με όλα αυτά τα εξειδικευμένων επαγγελματικών δικαιωμάτων πανεπιστημιακά τμήματα. Ναι μεν είναι status quo στην Ευρώπη αλλά εκεί προφανώς πρόκειται περί αδήριτης ανάγκης. Εδώ κάναμε απλή μεταφορά της ύπαρξης τέτοιων τμημάτων χωρίς ίσως την ύπαρξη πραγματικών αναγκών για αυτού του είδους εξειδικευμένους επιστήμονες ή έστω ακόμα και αν υπήρχαν ανάγκες για ορισμένα έργα (Εγνατία Οδός, αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη κλπ) αυτές ήταν αριθμητικά πεπερασμένες. Συνεπώς, εκ των πραγμάτων όλοι αυτοί οι επιστήμονες θα πρέπει να έχουν πιό διευρυμένα επαγγελματικά δικαιώματα από αυτά που φέρει ο τίτλος τους αλλιώς δεν θα επιβιώσουν. Κακό μεν αυτό αλλά λιγότερο κακό, κατ' εμέ, από αυτό που δημιούργησαν οι κυβερνήσεις. Αν θέλετε δε μια λύση που θα μπορούσε να είχε δωθεί στην ανάγκη για ύπαρξη περιβαλλοντολόγων μηχανικών αυτή θα ήταν η ενσωμάτωση μιας επιπλέον κατεύθυνσης στα ήδη υπάρχοντα Πολυτεχνεία, αντί δηλαδή κάποιος να ακολουθήσει την δομοστατική κατεύθυνση θα μπορούσε να ακολουθήσει την περιβαλλοντική κατεύθυνση. Τότε μάλλον θα είχαμε τόσους μηχανικούς περιβάλλοντος όσους πραγματικά χρειαζόμαστε.
shelby Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Καταρχήν δεν καταλαβαίνω που είδες να έχω γράψει ότι είναι σωστό πτυχιούχοι με 3 μαθήματα υδραυλικής να δικαιούνται μελετητικό ή εργοληπτικό πτυχίο από το ΥΠΕΧΩΔΕ στα Υδραυλικά Έργα. Η γνώμη σου για τα τοπογραφικά;
shelby Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Τί εννοείς; Η δική σου; Tι δικαίωμα έχουν οι τοπογράφοι ΤΕ σε ότι αφορά την εκπόνηση τοπογραφικής μελέτης και επίβλεψης. Αυτό θέλω να μάθω και θα σου πω τη γνώμη μου.
lightname Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Οι Α έχουν αυτά, οι Β έχουν εκείνα. Για να πας από το Α στο Β χρειάζεσαι αυτό. ΤΕΛΟΣ. Θεωρώ ότι εδώ θα έπρεπε να τελειώσει η κουβέντα. Αλλά: Οι λέξεις συντεχνιακά δικαιώματα, συνδικαλισμός ακούγονται παράξενα στα αυτιά των περισοτέρων. Τα δεδομένα είναι ότι όλοι θέλουν να γίνουν μηχανικοί που ασχολούνται με έργα κτιριακά ή υποδομών και όχι μηχανικοί που ασχολούνται με μηχανές, γραμμές παραγωγής, πληροφορική κλπ. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος που έχει σπουδάσει ηλεκτρολόγος ή μηχανολόγος να τον ενδιαφέρει να βάζει υπογραφή σε οικοδομές. Εννοώ ότι αυτά που έχει σπουδάσει είναι πολύ δύσκολα και θα έπρεπε να ασχολείται με αντικείμενο ανάλογο των προσόντων του και όχι να υπογράφει Η/Μ. Το ίδιο ισχύει και για τους χημικούς που θέλουν να μπορούν να εργαστούν ως ενεργειακοί επιθεωρητές. Για αυτό ξοδέψατε τα καλύτερα χρόνια σας απομνημονεύοντας τύπους και χημικές ενώσεις;; Για να υπογράφετε ενεργειακές πιστοποιήσεις κτιρίων;;; Αλλά τα χρήματα χρειάζονται και ο μόνος τομέας στην Ελλάδα που προσφέρει ευκαιρίες εργασίας (& ίσως και πλουτισμού) είναι αυτός των έργων (κτιριακών και έργων υποδομής). Δεν υπάρχουν βαριές βιομηχανίες, φαρμακοβιομηχανίες, βιομηχανίες πλαστικών, χημικών. Δεν παράγουμε ούτε υψηλή τεχνολογία (προγράμματα, ηλεκτρονικά). Λεφτά βγάζουν μόνο οι έμποροι. Η επένδυση χρημάτων σε R&D είναι ανέκδοτο στην Β. Ελλάδα τουλάχιστον. Οι επιχειρηματίες σκέφτοντια τι θα κάνουν να βγάλουν λεφτά σήμερα. Που θα βρουν δουλειά μηχανολόγοι, ηλεκρολόγοι, χημικοί, χημικοί - μηχανικοί;; Στην οικοδομή. Και για ψηφοθηρικούς λόγους κάποια όργανα μέσα στο μπάχαλο που επικρατεί, τους δίνουν δικαιώματα. Επαναλαμβάνω για 2η φορά ότι το πρόβλημά μου δεν είναι η πίτα που μικραίνει. Για την πίτα θα μιλήσουμε παρακάτω. Το πρόβλημά μου είναι ότι κάποιος που μπορεί να σχεδιάζει ρομποτικούς βραχίονες χαραμίζεται στην οικοδομή για ένα ξεροκόματο. Τώρα ως προς την επικάλυψη αντικειμένων μηχανικών: Οι οργανωμένες συντεχνίες ανήκουν ουσιαστικά στην μεσαία τάξη. Για να κάνει την δουλειά της η ανώτερη τάξη (επιχειρηματίες) πρέπει να πληρώσει εκρποσώπους της μεσαίας τάξης (γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς, συμβολαιογράφους). Η μεσαία τάξη, επειδή είναι οργανωμένη (θεωρητικά), φροντίζει η εργασία της να έχει υπεραξία. Δηλ. σχεδιάζω μια κατοικία. Μου παίρνει έναν μήνα. Γραφείο, αποσβέσεις κλπ 1.000€. Αξιοπρεπές μηνιάτικο 2.500€. Η νόμιμη αμοιβή είναι 5.000€. Εντάξει καλά είμαστε. Η είσοδος σε κάποια συντεχνία, όταν στηρίζεται στην ικανότητα και όχι στο κληρονομικό δικαίωμα, είναι ο μόνος τρόπος να ξεφύγει από το μεροκάματο κάποιος με ικανότητες που δεν περιλαμβάνουν δημόσιες σχέσεις, επιχειρηματικό δαιμόνιο. Για να είναι οργανωμένη όμως μια συντεχνία θα πρέπει να υπάρχει κάποιος περιορισμός στα μέλη της. Έχει κανείς καμιά ιδέα πόσοι γράφονται στους συλλόγους μηχανικών ετησίως;;; Είναι λογικό ότι όταν είναι πολύ μεγάλη η προσφορά και μικρή η ζήτηση, οι αμοιβές να καταρεύσουν. Και αυτό ποιον ευνοεί;; Μόνο τους επιχειρηματίες που πληρώνουν άλλους επιχειρηματίες (μεγαλοεργολάβους) για να κάνουν την δουλειά τους. Μηχανικός που δουλεύει στο έργο, στο γραφείο, στην επιχείρηση, στο γραφείο το δικό του, στα δημόσια, όλοι δουλεύουν για το μεροκάματο, 1.000-2.000 €. Και αυτοί που είναι βολεμένοι λόγω ευνοϊκών συγκαιριών και ικανοτήτων, δεν βλέπω να διατηρούν το βόλεμα μέχρι την σύνταξη. Η νέα γενιά έρχεται και είναι ποιο πεινασμένη από ποτέ. Μόνο όσοι έχουν επιχειρηματικό δαιμόνιο μπορούν να ξεφύγουν. Ο πόλεμος των τάξεων έγινε και εμείς (οι μηχανικοί) χάσαμε. Η τάση διεθνώς είναι να υπάρχουν αυτοί που έχουν λεφτά και όλοι οι άλλοι (μεροκαματιάρηδες). Εμείς έχουμε καταντήσει μεροκαματιάρηδες και μάλιστα βγάλαμε τα μάτια μας με τα χέρια μας. Ένας γιατρός και ένας δικηγόρος που θα διαγραφούν από τους αντίστοιχους συλλόγους για αντιδεντεολογική συμπεριφορά μπορούν να ασκήσουν το επαγγελμά τους;;. Στην Ελλάδα ίσως, στο εξωτερικό όμως σίγουρα όχι. Εδώ έχετε ακούσει να διαγράφει το ΤΕΕ κάποιον επειδή έκανε κάτι αντιδεοντολογικό;; πχ εκτπώση;;; Για εμένα το ζητούμενο είναι να οργανωθούμε με συντεχνιακές μεθόδους του παρελθόντος. (Σωματεία, συνδικαλιστικά όργανα, Συλλόγους). Μακριά από κόμματα μια που τα κόμματα εξουσίας εξυπηρετούν την ανώτερη τάξη και τα αριστερά δεν θέλουν να κυβερνήσουν. Ο αγώνας θα πρέπει να είναι μακρύς και δύσκολος, γιατί δεν μπορεί να δοθεί σε επίπεδο κράτους μόνο. Εγώ προσωπικά δεν βλέπω φως στην άκρη του τούνελ και είμαι πολύ απογοητευμένος. Και στεναχωριέμαι που είναι αντικείμενο συζήτησης όχι το πώς θα πάμε από το Α στο Β και η διασφάλιση του εισοδήματός μας, αλλά το τι θα υπογράφει ο καθένας. Για ποιότητα σπουδών, επίπεδο μηχανικών κλπ, θα μιλήσουμε κάποια άλλη φορά.
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Συνάδελφε kasvan μερικώς συμφωνούμε δηλαδή : Κακώς γράφονται οι παραπάνω πτυχιούχοι με 3-4 μαθήματα στο ΜΕΛ (Ας μας πει ο συνάδελφος 2016 την άποψη του) Μας Λες οτι οι μηχανικοί ΠΕριβάλλοντος γνωρίζουν μόνο τα περι λύμάτων νομίζω οτι αν δεις ξεκάθαρα την λίστα των ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ μαθημάτων που έβαλα στην προηγούμενη σελίδα θα συμφωνήσεις οτι δεν γνωρίζουν όντως καλα ΤΑ ΠΕΡΙ ΦΡΑΓΜΑΤΩΝ - Αντίστοιχα οι Τοπογράφοι και πολιτικοί μηχανικοι ΔΕΝ γνωρίζουν καλά τα περί λυμάτων οπότε δεν καταλαβαίνω με πιο σκεπτικό οι υπόλοιποι παίρνετε ΟΛΗ την κατηγορία και εμείς δεν κρινόμαστε ικανοί για ΤΙΠΟΤΑ Μα αυτό ακριβώ είπα συνάδελφε οτι το κόνσεπτ της σχολής είναι τα τεχνικά έργα προστασιας κα ιδιαχείρισης περιβάλλοντος δεν ζητάμε κάτι άλλο ,μπορούσαμε όντως πχ έχοντας τα ίδια η περισσότερα κατασκευαστικά μαθήματα με τοςυ τοπογράφους να ζητήσουεμ το περιβόητο διώροφο - διαφωνώ κάθετα Συνάδελφος 2016 αγαπητέ ZaXoYs το επιχείρημα ότι οι σχολές Μηχανικών Περιβάλλοντος επειδή έχουν 10 μαθήματα "υδραυλικά" στο πρόγραμμα σπουδών, συνεπώς πρέπει να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα στις υδραυλικές μελέτες είναι πράγματι ευρηματικό. Στη σχολή Αγρονόμων Τοπογράφων την επόμενη χρονιά έχει προγραμματιστεί να προστεθούν 10 μαθήματα (4 στατικές, 4 οπλισμένο σκυρόδεμα και 2 αντισεισμική τεχνολογία) και για αυτό οι ΑΤΜ θα πρέπει να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα στις Στατικές Μελέτες. Και επειδή σε όλες τις σχολές του ΕΜΠ υπάρχουν περί τα 10 μαθήματα Μαθηματικών (Ανάλυση, διαφορικές, μιγαδικές, στατιστική κτλ) θα αρχίζουμε να διδάσκουμε μαθηματικά στην μέση εκπαίδευση. Αν προσθέσουμε και έξι μαθήματα αστικού, ποινικού, εμπορικού και ρωμαϊκού δικαίου μπορεί να γραφόμαστε και στον δικηγορικό σύλλογο. Συνάδελφε έχει ξαναρχίσει αυτή η συζήτηση οπότε : Εγω υποστηρίζω τα παρακάτω : Η Μηχανική Περιβάλλοντος είναι η μετεξέλιξη της Υγειονομικής μηχανικής -->Υδραυλικής μηχανικής Σε ΟΛΟ τον κόσμο η πλειοψηφία των υδραυλικών έργων (Υδρεύσεις -Αποχετεύσεις -Διαχείριση Υδάτινων Πόρων -Εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων ) όπου υπάρχεο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος είναι στην κατελυθυνση της Μηχανικής Περιβάλλοντος Καταρχήν το διαψεύδεις αυτό?Θες να παραθέσω λινκ? Επίσης σε Ολες τις ελληνικές σχολές πολιτικών μηχναικών η κατεύθυνση περιβαλλοντικής μηχανικής και υδραυλικής μηχανικής είναι ΙΔΙΑ Διαφωνείς? θΕς να παραθέσω σύνδεσμους? Δεν βάλαμε 10 τέτοια μαθήματα γοια να πάρουμε τις υδραυλικές μελέτες είναι έτσι το προφιλ του μηχανικού Περιβάλλοντος ,τα συγκεκριμένα είναι το αντικείμενο μας διεθνώς τι να κάνουμε τώρα ο κλαδος προήλθε από την εξέλιγη της υγειονομικής μηχανικής και τα περισσότερα προβλήματα αφορούν το νερό (εξακολουθείς να το πιστεύεις?Παρακαλώ αναφέρετε και άλλοι μηχανικοί την άποψη σας ) Τα επαγγελματικά δικαιώματα πιστεύω οτι πρέπει να δίνονται με βάση το πρόγραμμα σπουδών της σχολής των αποφοίτων ,τα εργαστήρια τα μέλη ΔΕΠ , εσύ διαφωνείς ? Παρέθεσα τα υποχρεωτικά μαθήματα υδραυλικής που παρακολουθεί ένας μηχανικός περιβάλλοντος (10) για να δούμε το προφιλ του αποφοίτου χωρις καν μαθήματα επιλογής http://wwww.michanikos.gr/showpost.php?p=115230&postcount=73 Έχεις ενστάσεις αν τα ίδια μαθήματα μηχανικούς και πολιτικούς μηχανικούς έχουΝ ίδια ύλη κλπ?Είνα ιακριβώς η ίδια οι δε διδάσκοντες παλιότερα ήταν 407 από το ΕΜΠ που δίδασκαν στα ίδια τμήματα Αμφισβητείς τα μέλη Δ.Ε.Π υδραυλικούς μηχανικούςμόνιμους πλεόυν που διδάσκουν τα σχετικά μαθήματα? Αξιολόγηση δεν έχει γίνει στα ελληνικά τμήματα οπότε ενστάσεις περι ποιότητας δεκτές για ΟΛΑ τα Ελληνικά ΑΕΙ Κλείνοντας πιστεύεις οτι επιστημονικά ο μηχανικός Περιβάλλοντος ΔΕΝ μπορεί να ανταποκριθεί σταυ υδραυλικά έργα ενώ ο πολιτικός υδραυλικός μηχανικός μπορει? Ο Πολιτικός συγκοινωνιολόγος μηχανικός μπορεί? Πες μας εσύ πως αντιλαμβάνεσαι τα κριτήρια και μπορεί ο συγκοινωνιολόγος να κάνει τα παραπάνω με 4 μαθήματα Συνάδελφε 2016 Εγώ και η διεθνής πρακτική υποστηρίζουμε λοιπόνοτι η πλειοψηφία των υδραυλικών έργων μελετούνται κατασκευάζονται όπου υπάρχει τμήμα Πολιτικών μηχανικών & Μηχανικών Περιβάλλοντος από όαους επιλέγουν κατεύθυνση Μηχανικών Περιβάλλοντος ή από Μηχανικούς Περιβάλλονος πες μας την δικιά σου άποψη πως πρέπει να δίνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα γιατί εγώ βλέπω συνάδελφους πολιτικούς μηχανικούς με 4 μαθήματα μόλις υποχρεωτικά να΄θεωρούνται ικανοί για τις συγκεκριμένες μελέτες ενώ εμείς όχι Δεν βάλαμε 10 μαθήματα για να πάρουμε τα δικαιώματα , να μου έλεγες για τα μαθήματα κατασκευών τα βάλατε να πάρετε διώροφο σαν τους τοπογράφους ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ Συνάδελφε 2016 πες μας ξεκάθαρα την γνώμη σου αν οι Υδρεύσεις - Αποχετεύσεις -Διαχείριση Υδάτινων πόρων -Επεξεργασία λυμάτων-Διευθετήσεις χειμάρρων κλπ είναι στο αντικείμενο των Μηχανικών Περιβάλλοντος Να ΜΗΝ πάρουμε εμείς δηλαδή τα αντίστοιχα δικαιώματα να τα πάρουν οι συγκοινωνιολόγοι , πες μας τα κριτήρια λοιπόν αφού δεν είναι το πρόγραμμα σπουδών τα μέλη Δ.Ε.Π τα εργαστήρια κλπ να δούμε Ποια είναι τα κριτήρια? Συνοψίζω συνάδελφε 2016 αν θες απάντα ξεκάθαρα στα παρακάτω 1.Αμφισβητείς οτι η Υδρεύσεις -αποχετεύσεις- Επεξεργασία λυμάτων -Διαχείριση υδάτινων πόρων είναι στο αντικείμενο τοων μηχανικών περιβάλλοντος ΝΑΙ ή ΟΧΙ 2.Αμφισβητείς την επιστημονική κατάρτιση των Μηχανικώ Περιβάλλοντος στα υδραυλικά εργα έβαλα τα μαθήματα μπορείτε να δείτε τα μέλη ΔΕΠ ας κρίνουμε όλοι την επάρκεια τους λοιπόν (Οι πολιτικοί μηχανικοί συγκοινωνιολόγοι ή Δομοστατικοί πες μας και για την δική τους κατάρτιση στις υδραυλικές μελέτες) 3.Πες μας πος κατα την γνώμη σου πως πρέπει να δίνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα αν όχι με το προφιλ του αποφοίτου το πρόγραμμα σπουδών και τα μέλη δεπ/εργαστήρια 4.Αν η σχολη μηχανικών Περιβάλλονος ΜΕΤΕΝΟΜΑΣΤΕ σε Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών ΠΕριβάλλοντος και κρατήσει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια μαθήματα υδραυλικής που έχει τώρα ,βγάλει τα μαθληματα διεργασιών /χημείας κλπ και βάλει οδοποιία και παραπάνω κατασκευών οι απόφοιτοι που θα διδαχθούν ακριβώς ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ υδραυλικής θα πρέπει να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα στις υδραυλικλες μελέτες ενώ τώρα που είναι μόνο μηχανικών Περιβάλλοντος όχι? (Εγώ έχω εκφραστεί ξεκάθαρα στο παρελθόν επιπλέον για αυστηρές εξετάσεις) Συνάδελφε cna πιθανώς μια τέτοια λύση για τους Μηχανικούς Περιβάλλοντος (αλλά και τους τοπογράφους)να ήταν η καλύτερη.Προσωπική άποψη για τους μηχανικούς περιβάλλοντος είναι οτι έτσι όπως είνα ιδομημένες οι ελληνικές σχολές πολιτικών μηχανικών δεν χωράει η μηχανική περιβάλλοντος να γίνει μια κατεύθυνση όπως οι συγκοινωνιολόγοι πχ αλλά χρειάζεται περεταίρω αλλάγες να σπάσουν οι σχολές σε 2 τομείς (πολη & Περιβάλλον) και να οργανωθούν διαφορετικά αλλιώς απλα΄ΔΕΝ χωράει.
shelby Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Για αυτό ξοδέψατε τα καλύτερα χρόνια σας απομνημονεύοντας τύπους και χημικές ενώσεις;; Για να υπογράφετε ενεργειακές πιστοποιήσεις κτιρίων;;; Να 'ταν μόνο αυτό. Λεφτά βγάζουν μόνο οι έμποροι. Πόσο δίκιο έχεις!!!
2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 αγαπητέ ZaXoYs Στο μόνο ζήτημα για το οποίο εξέφρασα τη γνώμη μου είναι ότι από μόνο του το επιχείρημα της ύπαρξης των μαθημάτων για την υπεράσπιση επαγγελματικών δικαιωμάτων δεν είναι σωστό. Τα παραδείγματα που ανέφερα δείχνουν χαρακτηριστικά το αδιέξοδο αυτής της κατεύθυνσης. Τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν είναι ρουσφέτι. Διαμορφώνονται στην διάρκεια του χρόνου μέσα από διαδικασίες εκπαιδευτικές, ερευνητικές, κοινωνικές, οικονομικές, παράδοσης κ.α. Στα υπόλοιπα ζητήματα της σχέσης των Μηχανικών Περιβάλλοντος με τις υδραυλικές μελέτες δεν θέλω να εμπλακώ σε συζήτηση γιατί δεν έχω επαγγελματική σχέση με το αντικείμενο. Στα πλαίσια της γενικότερης θεώρησης των ζητημάτων της εκπαίδευσης των μηχανικών και των επαγγελματικών δικαιωμάτων και της ίδρυσης νέων σχολών μηχανικών με αντικείμενο εξιδεικεύσεις (μηχανικός περιβάλλοντος, χωροταξίας και πολεοδομίας, τεχνικών υλικών, βιομηχανικού σχεδιασμού, οργάνωση παραγωγής κτλ) πιστεύω ότι είναι λάθος και οδηγεί, η μέχρι τώρα πρακτική σε αδιέξοδο. Προφανώς οι σχολές Μηχανικών Περιβάλλοντος και Χωροταξίας ιδρύθηκαν, πέρασαν αρκετά χρόνια, υπάρχουν απόφοιτοι, πρέπει να παρθούν όλα υπ όψιν. Πρόβλημα όμως υπάρχει και σοβαρό. Για τα υπόλοιπα ζητήματα προφανώς όταν δημιουργείς μία σχολή στην πορεία θα βρείς δεκάδες επιχειρήματα για να δημιουργήσεις αντικείμενο και επαγγελματικά διακαιώματα που θα την κάνουν βιώσιμη. Γιατί θα σου απαντήσω με το ερώτημα γιατί αντί να ιδρυθούν νέες σχολές Μηχανικών Περιβάλλοντος δεν επιλέχθηκε η λύση να καλυφθούν οι ανάγκες από τις υπάρχουσες τότε σχολές πολιτικών μηχανικών οι οποίες είχαν ήδη εδώ και δεκάδες χρόνια κατεύθυνση και εξειδίκευση στα υδραυλικά έργα. (και ο αριθμός τους και ο αριθμός των αποφοίτων κάθε χρόνο οδηγεί σε κορεσμό το επάγγελμα του μηχανικού μαζι με ότι συμβαίνει και στους υπόλοιπους κλάδους των μηχανικών). Εσύ θα συμφωνούσες να ιδρυθεί σήμερα νέα σχολή Υδραυλικών Μηχανικών με 45 υδραυλικά μαθήματα;
stayros Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 αγαπητέ ZaXoYs Τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν είναι ρουσφέτι. Διαμορφώνονται στην διάρκεια του χρόνου μέσα από διαδικασίες εκπαιδευτικές, ερευνητικές, κοινωνικές, οικονομικές, παράδοσης κ.α. Ρε παιδιά τι σχέση έχει η παράδοση και οι κοινονικές και οικονομικές διαδικασίες στην απονομή επ. δικαιωμάτων;! Μόνο η εκπαιδευτική πραγματικότητα πρέπει να έχει σχέση με τα επ. δικαιώματα και τίποτα άλλο. Όλα τα άλλα έμμεσα ή άμεσα είναι υποχωρήσεις σε συντεχνιακά συμφέροντα.
Recommended Posts