Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δε νομιζω οτι τα αντιανεμια αξασφαλιζουν τη μεταφοαρα των φορτιων απο τις τεγιδες στο ζυγωμα...

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε

Γνωρίζει κάποιος ποια αγκύρια Hilti χρησιμοποιούνται συνήθως σε σύνδεση μεταλλικής δοκού ΙΡΕ με κολόνα Ο.Σ. ? Έχει πολύ μεγάλη γκάμα και δεν ξέρω ποια να διαλέξω.

 

Τι τιμή έχουν ?

 

Με ποιους κανονισμούς διαστασιολογούνται ? Εάν το υπολογίσω σαν έδραση έχω αστοχία κώνου σκυροδέματος (το παλεύω με το robot) .

 

Τέλος το προγραμματάκι της Hilti αρκεί ? Βγάζει και τεύχος μόνο στα Αγγλικά...

 

Εάν χρησιμοποιήσω μία ντίζα από την μία άκρη του υποστυλώματος ως την άλλη με πλάκες στην άκρη δεν έχω καλύτερο αποτέλεσμα από τα αγκύρια και πιο απλή κατασκευή ?

Δημοσιεύτηκε

Τι εντατικά μεγέθη έχεις;

Τι ΙΡΕ θα βάλεις;

Η μέθοδος που αναφέρεις έιναι πιο αξιοπιστη , αλλά έχει και μεγαλυτερο κόστος. Μπορείς να επέμβεις και στο πίσω μέρος της κολώνας ή υπάρχει αρχιτεκτονικό πρόβλημα;

Δημοσιεύτηκε

Γενικώς θα δεις ότι έχει παρά πολλές κατηγορίες ανάλογα με το τι θέλεις. Εφελκυομενη ζώνη, σεισμός, ανοξειδωτα κλπ. Βάλε τι θες και θα σου προτείνει. Θα σε προβληματίσει το ότι πολύ δύσκολα αντέχουν αυτά που υπολογίζεις μόνος σου. Πρέπει η απόσταση να είναι αρκετά μεγάλη για να μην έχεις αλληλεπίδραση και αστοχία κωνου.

Φυσικά, αν τα περάσεις απέναντι με πλάκα ξεχνας πολλούς ελέγχους και έχεις άλλους πιο απλούς.

Δεν ξέρω πως θα επηρέαζε τους υπολογισμούς η περίπτωση του να εβαζες τα αγκυρια πριν από την σκυροδετηση ( αν μπορείς) Σιγουρα βέβαια τότε πολλοί τύποι αγκυριων είναι άχρηστοι (χημικά κλπ)

Δημοσιεύτηκε

kostassid Τα εντατικά μεγέθη είναι πολύ μικρά. Ροπές της τάξης των 15 κΝm το πολύ. Οι ΙΡΕ είναι ΙΡΕ 180. Παρόλο όμως που έχω μικρές ροπές η ροπή αντοχής του κόμβου λόγω αστοχίας των αγκυρίων είναι ακόμη μικρότερη!

 

Τα αγκύρια από βιβλία επισκευών που διάβασα (Δρίτσος και Σπυράκος) έχουν τρεις τρόπους αστοχίας 1) αστοχία χάλυβα (δεν συμβαίνει ποτέ) 2) αστοχία κώνου σκυροδέματος (η πλέον κρίσιμη) 3) εξόλκευση αγκυρίου

 

Τα λέει εδώ πολύ καλά με σχήματα.Στην σελίδα 3 φαίνονται αναλυτικά οι μηχανισμοί. http://library.tee.gr/digital/m2368/m2368_spiridis.pdf

 

Στην περίπτωση μου όπου έχω κολόνες πλάτους 20 εκ. η αστοχία κώνου δεν αποφεύγεται με τίποτα.

 

Άρη Χανιά Το να περάσω ντίζα από την μία άκρη στην άλλη μου φαίνεται η καλύτερη επιλογή. Λες ότι γλιτώνω πολλούς ελέγχους σε αυτήν την περίπτωση και κάνω πιο απλούς. Ξέρεις ποιοι είναι αυτοί ?

 

Θέλω ουσιαστικά στον κόμβο μου "Τ" όπου θα έχω κολόνα O.Σ., δοκό ΙΡΕ δεξιά, δοκό ΙΡΕ αριστερά να βάλω μετωπικές πλάκες αριστερά δεξιά, να περάσω ντίζες και να τις βιδώσω. Έτσι ούτε αστοχία σκυροδέματος έχω λογικά ούτε τίποτα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω πως να το διαστασιολογίσω όλο αυτό. Τι ελέγχους θέλει.

 

Επίσης κάτι άλλο που δεν καταλαβαίνω είναι ότι ενώ με το πρόγραμμα του Hilti η σύνδεση με αγκύρια μου βγαίνει με το ρόμποτ έχω πάντα αστοχία κώνου σκυροδέματος. Το hilti με ποιον κανονισμό λύνει? Λέει ότι βασίζεται σε μία τεχνική οδηγία αν δεν κάνω λάθος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.