Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
kostassid Το hilti με ποιον κανονισμό λύνει? Λέει ότι βασίζεται σε μία τεχνική οδηγία αν δεν κάνω λάθος.

 

ETAG (Guideline for European Technical Apprival of Metal Anchors for Use In Concrete) που αποτελεί κομμάτι του ΕΟΤΑ (Ευρωπαϊκού Οργανισμού Τεχνικών Approvals). Τα λέει και στο λινκ που παρέπεμψες και προηγουμένως άλλωστε (στο πρόγραμμα αναφέρονται στη δεξιά στήλη, κάτω από τα Calculations).

Δημοσιεύτηκε
Γνωρίζει κάποιος ποια αγκύρια Hilti χρησιμοποιούνται συνήθως σε σύνδεση μεταλλικής δοκού ΙΡΕ με κολόνα Ο.Σ. ? Έχει πολύ μεγάλη γκάμα και δεν ξέρω ποια να διαλέξω.

 

 

Εγώ γενικά χρησιμοποιώ τα HVU-HAS, χημικά αγκύρια (HVU η κάψουλα και HAS το αγκύριο). Όπως έχει προαναφερθεί, δες εάν χρειάζεσαι ανοξείδωτο (HAS-E) ή γαλβανιζέ (HAS-R).

Δεν έχω πεισθεί ακόμα από τα μηχανικά αγκύρια, αλλά αυτό είναι προσωπική άποψη.

Δημοσιεύτηκε

Αν τα περάσεις απέναντί θα ελέγξεις αστοχία χάλυβα, θλίψη σκυροδέματος, και την μετωπική που θα βάλεις από πίσω. Φυσικά και την μετωπική του IPE με την ενίσχυση

Δημοσιεύτηκε
Αν τα περάσεις απέναντί θα ελέγξεις αστοχία χάλυβα, θλίψη σκυροδέματος, και την μετωπική που θα βάλεις από πίσω. Φυσικά και την μετωπική του IPE με την ενίσχυση

 

Εδώ είναι το θέμα. Αφού έχω μετωπική και από πίσω η αστοχία κώνου σκυροδέματος δεν είναι ίδια με το αν ήταν το αγκύριο μόνο από την μία πλευρά.

 

Εξάλλου ο κανονισμός (ETAG 001 amended - Metal Anchors for Use in Concrete Annex C)λέει ότι οι τύποι αυτής της αστοχίας εφαρμόζονται όταν έχεις κάποιες ελάχιστες αποστάσεις μεταξύ αγκυρίου και άκρου υποστυλώματος τις οποίες εγώ δεν έχω. Στην περίπτωση αυτή λέει να βάλεις ενίσχυση...πως?! Αυτό προσπαθώ να βρω πως θα υπολογίσω.

 

Κατέβασα και την οδηγία ΕΟΤΑ η οποία βρίσκεται εδώ http://www.eota.be/ που εφαρμόζει το πρόγραμμα της Hilti αλλά και το robot και η οποία είναι λίγο χαοτική.

 

kostasid δεν κατάλαβα τι το θες το UPN. Ενίσχυση είναι και για ποιο λόγο?

Δημοσιεύτηκε

Το UPN θα αναλάβει μέρος του φορτίου της δοκου ΙΡΕ με αποτέλεσμα να μην υπάρχει τόση ένταση στα βλήτρα (ντίζες) της δοκού.

Έχω κατασκευάσει αρκετά τέτοια για μόνιμα μεγάλα φορτία.

Δημοσιεύτηκε
Εδώ είναι το θέμα. Αφού έχω μετωπική και από πίσω η αστοχία κώνου σκυροδέματος δεν είναι ίδια με το αν ήταν το αγκύριο μόνο από την μία πλευρά.

 

Εξάλλου ο κανονισμός (ETAG 001 amended - Metal Anchors for Use in Concrete Annex C)λέει ότι οι τύποι αυτής της αστοχίας εφαρμόζονται όταν έχεις κάποιες ελάχιστες αποστάσεις μεταξύ αγκυρίου και άκρου υποστυλώματος τις οποίες εγώ δεν έχω. Στην περίπτωση αυτή λέει να βάλεις ενίσχυση...πως?! Αυτό προσπαθώ να βρω πως θα υπολογίσω.

 

Κατέβασα και την οδηγία ΕΟΤΑ η οποία βρίσκεται εδώ http://www.eota.be/ που εφαρμόζει το πρόγραμμα της Hilti αλλά και το robot και η οποία είναι λίγο χαοτική.

 

kostasid δεν κατάλαβα τι το θες το UPN. Ενίσχυση είναι και για ποιο λόγο?

 

Να το επιλύσεις με άρθρωση και ας μεγαλώσεις λίγο την διατομή.

 

Έτσι είναι πολύ πιο ασφαλές και πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου σε ευχαριστώ αλλά η πάκτωση ήταν αναγκαστική καθώς με άρθρωση είχα πολύ μεγάλες μετακινήσεις. Τώρα θέλει ολόκληρη ανάλυση το γιατί.

 

Εν πάση περιπτώσει τελικά το παράτησα και έκανα καθαρά μεταλλική κατασκευή. Το όλο θέμα και κατασκευαστικά και μελετητικά το βρήκα πολύ δύσκολο.

Δημοσιεύτηκε
Φίλε μου σε ευχαριστώ αλλά η πάκτωση ήταν αναγκαστική καθώς με άρθρωση είχα πολύ μεγάλες μετακινήσεις. Τώρα θέλει ολόκληρη ανάλυση το γιατί.

 

Εν πάση περιπτώσει τελικά το παράτησα και έκανα καθαρά μεταλλική κατασκευή. Το όλο θέμα και κατασκευαστικά και μελετητικά το βρήκα πολύ δύσκολο.

 

Για να μειώσεις τις μετατοπίσεις θα έπρεπε να κάνεις δικτυωτό δοκάρι με αρθρώσεις επί του σκυροδέματος.

 

Είναι δύσκολο να πετύχεις πάκτωση με χημικά αγκύρια. Θα έπρεπε να βρείς την ισοδύναμη δυσκαμψία του κομβου και να την εισάγεις ως ελατήριο για να είσαι όσο πιο ρεαλιστικός γίνεται από άποψη μετακινήσεων.

 

Επίσης για να είναι σωστές οι μετακινήσεις πρέπει να εισάγεις και τον φορέα από beton στο μοντέλο σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.