shelby Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2009 Χθες είχα μια συζήτηση με έναν μάστορα για Φ καπνοδόχου ενεργού ύψους γύρω στα 20 μέτρα. Αυτός μου έλεγε ότι ο λέβητας θέλει Φ230 εγώ μέσα από τον κανονισμό Φ.Α. έβγαλα Φ220. Ο λέβητας είναι πιεστικός. Ο καυστήρας καίει κάυσιμο πετρέλαιο. Έκανα λάθος που το έβγαλα από τον κανονισμό; Για την ιστορία: Ο μηχανολόγος που έκανε τη μελέτη έβαλε καπνοδόχο Φ200 με αποτέλεσμα καταστροφή της καπνοδόχου από την υγροποίηση των καπναερίων και τα όξεα ειξέρχοταν στην εξωτερική πλευρά της καπνοδόχου με αποτέλεσμα οι τοίχοι των διαμερισμάτων να ποτίζονται. Αυτό γινόταν επί 3 χρόνια την περασμένη βδομάδα το πήραν είδηση.
kouzinikos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2009 Η καπνοδόχος με τα στοιχεία που δίνεις θα πρέπει να είναι Φ180 και φυσικά με κατάλληλη θερμομόνωση. Η διπλού τοιχόματος θα ήταν μια καλή λύση. Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητα σας στο προφίλ σας ,ευχαριστώ ZaXoYs
shelby Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2009 Η καπνοδόχος ήταν Φ200 και καταστράφηκε και ήταν από αμίαντο
kouzinikos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Από όσα περιγράφεις η θερμομόνωση της καπνοδόχου δεν ήταν ικανοποιητική, ο λέβητας είχε αρκετά χαμηλή θερμοκρασία καυσαερίων και η διαστασιολόγιση έγινε με παλαιότερη μέθοδο (μη πιεστικούς λέβητες). Οι χαμηλές θερμοκρασίες καυσαερίων είναι παράγοντας (ένας από όλους) καλής απόδοσης αλλά προϋποθέτουν καλή καπνοδόχο, δηλαδή σωστές διαστάσεις και θερμομόνωση.
shelby Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Γι' αυτό λέω έκανε λαλακία ο μηχανολόγος. Εγώ άμα είχα τη δουλειά θα έκανα λαλακία αυτό με απασχολεί.
jimevi13 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2009 και εγώ γιατί την βγάζω στα φ180?άρα θα χρειαζόταν ορθότερα μια λεία καμινάδα φ180-φ230! και ο μηχανολόγος μπορεί να έκανε λάθος (μπορεί κια όχι) ανάλογα με την διαδρομή της καμινάδας!π.χ.οριζόντια τμήματα κτλ! απο την άλλη ΑΝ οι ιδιοκτήτες δεν ήθελαν να επενδύσουν σε μια σωστή λύση μονωμένης καμινάδας και η φ200 που προτείνεις πάλι θα είχε CO2 σε παραγωγή προς πώληση απο τις υγροποιήσεις!!! γενικά σε εξωτερικό περιβάλλον αποφεύγουμε τις αμόνωτες καμινάδες!
shelby Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2009 Όχι κατακόρυφη ήταν και εσωτερική καμινάδα. Όπως λες λεία Φ180-Φ230 άρα εγώ και ο μάστορας είμαστε μέσα.
deathlok Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2009 επειδή είσαι όλοι μέσα αλλά η πρώτη καμινάδα καταστράφηκε μήπως τελικά έφταιγε κάτι άλλο και καταστράφηκε;
shelby Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2009 Εδώ μας θέλω. Πάντως καινούργια θα γίνει αλλά η ουσία είναι να μην ξαναγίνει η λαλακία και πήγαν σε Μηχανολόγο για τη μελέτη. Aύριο θα πάει ο μηχανικός για αυτοψία ή όπως αλλιώς λέγεται.
jimevi13 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2009 και εγώ γιατί την βγάζω στα φ180?άρα θα χρειαζόταν ορθότερα μια λεία καμινάδα φ180-φ230!και ο μηχανολόγος μπορεί να έκανε λάθος (μπορεί κια όχι) ανάλογα με την διαδρομή της καμινάδας!π.χ.οριζόντια τμήματα κτλ! απο την άλλη ΑΝ οι ιδιοκτήτες δεν ήθελαν να επενδύσουν σε μια σωστή λύση μονωμένης καμινάδας και η φ200 που προτείνεις πάλι θα είχε CO2 σε παραγωγή προς πώληση απο τις υγροποιήσεις!!! γενικά σε εξωτερικό περιβάλλον αποφεύγουμε τις αμόνωτες καμινάδες! Όχι κατακόρυφη ήταν και εσωτερική καμινάδα. Όπως λες λεία Φ180-Φ230 άρα εγώ και ο μάστορας είμαστε μέσα. με αυτό που γράφω...ΟΧΙ δεν είσαι μέσα ούτε εσύ!!!Φ180 είναι η εσωτερική καμινάδα-->η διατομή που θές και η φ230 είναι η ότι αν κάνεις την διαφορα χ=230-180=ένα διάστημα μόνωσης με πάχος 5cm!!!!το έπιασες τώρα τί σημαίνει φ180-230?????? και όπως αναφέρει και ο deathlok κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει αφού λές ότι είναι εσωτερική!!!!και το ότι καταστράφηκε μπορεί να οφείλεται σε πολλά! α)λάθος αρχικής τοποθέτησης απο τον μάστορα!αυξημένο βάρος+μή σωστή τοποθέτηση στηριγμάτων==> καθίζηση απο το βάρος να πιέστηκε και απο τα χρόνια ράγισε. β) χαμηλή έξοδος καυσαερίων το οποίο θέλει άλλου είδους καμινάδα.....και πολλές ακόμη αιτίες που μπορεί να προκύψουν! άρα πίστεψέ με ότι ο μηχανολόγος με την Φ200 που είχε το σύστημα έπρεπε να πετάει!ψάξε λίγο ακόμη πιθανές αιτίες!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα