Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί αυθαιρέτων και ΓΟΚ: Άδεια για τέντα σε κινητή καντίνα


Χρύσα Π

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

Δεν είμαι μηχανικός, όμως θα ήθελα τη συμβολή σας. Εχω μια κινητή κρεπερί (καντίνα) σε ένα ιδιόκτητο οικόπεδο. Έχει πάρει άδεια λειτουργίας και δουλεύουμε κανονικά εδώ και τέσσερα χρόνια. Φέτος, αποφασίσαμε να κάνουμε μια κατασκευή τέντας, η οποία δε θα εφάπτεται πουθενά στο "πάτωμα", αλλά θα γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε να στηρίζεται εξ'ολοκλήρου, πάνω στο όχημα, καθώς και 2 καποτίνες (κυκλικές τέντες) που θα "αγκαλιάζουν" δύο καναπέδες στον ίδιο πάντα ιδιόκτητο χώρο.

Την Τετάρτη ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής της, αλλά όπως ήταν φυσικό σταμάτησαν, από καταγγελίες κάποιων "καλοθελητών" γειτόνων... Στην Αστυνομία, που μας πήγαν μας είπαν ότι χρειάζεται από την πολεοδομία ένα χάρτι (βάση του αρ.22 του ΓΟΚ 85) που να λέει ότι δεν χρειάζεται να έχω άδεια για την κατασκευή τέντας!!!

Σήμερα, λοιπόν, που πήγα στην πολεοδομία μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου δώσουν τέτοιο χαρτί, γιατί πρόκειται για κινητή καντίνα. Παρ'όλα αυτά εγώ έκανα δύο αιτήσεις: Μια που να ζητάω γραπτώς αυτά που αφορούν στο άρθρο 22 και μια για το ότι η πολεοδομία θα πρέπει να μου δηλώνει ότι δεν χρειάζεται να μου χορηγήσει καμία τέτοιου είδους άδεια. Διερωτάμαι, τα περίπτερα από που παίρνουν άδεια για τις τέντες τους? Τι θα πρέπει να κάνω, ώστε να αποφύγω περαιτέρω μπελάδες? Η κατασκευή κοστίζει αρκετά χρήματα και δε γίνεται να χάσω άλλο χρόνο, καθότι οι βροχές έχουν ήδη αρχίσει και πρέπει οπωσδήποτε να ολοκληρωθεί η κατασκευή, για να συνεχίσει η άρτια λειτουργία του μαγαζιού.!! Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα πολύ.

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας,

Φιλικά

Χρύσα Πατεράκη

Link to comment
Share on other sites

Τι θα πρέπει να κάνω, ώστε να αποφύγω περαιτέρω μπελάδες?

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι ν' απευθυνθείτε σε Μηχανικό της εμπιστοσύνης σας.

Για τις περιπτώσεις που δεν απαιτείται άδεια, εκδίδεται έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας.