cna Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Ο χρόνος αναφέρεται από τη στιγμή παρασκευής του μίγματος και μετά. Το πρόβλημα έγκειται ακριβώς στην ανάδευση του σκυροδέματος μέσα στη βαρέλα καθώς καταστρέφονται τα πρώτα μόρια συνδέσμων που έχουν δημιουργηθεί. Το εργοστάσιο με το οποίο συνεργάζομαι προσθέτει επιβραδυντή σε περιπτώσεις που η σκυροδέτηση λαμβάνει χώρα σε μακρινή απόσταση για να αποφευχθούν οι δυσάρεστες συνέπειες...
acnt Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 O ΚΤΣ-87 και ο ΕΛΟΤ-346 προβλεπουν μεγιστο χρονο μεταφορας ετοιμου σκυροδεματος 1h+30min ενω σε περιπτωση προσθηκης επιβραδυντη στη μοναδα, δινεται παραταση +20min. cna πιστευω πως το μεγαλυτερο προβλημα σε αυτη την χωρα εχει να κανει με τις επικρατουσες θερμοκρασιες και κατ'επεκταση, την εξατμιση του νερου απο το μιγμα και αρα την στερεοποιηση του, χωρις να αναιρω αυτο το οποιο λες. Απλα, τα πρωτα μορια δημιουργουνται μετα απο το πρωτο σταδιο εξατμισης του νερου του μιγματος σου και αρα ναι, η περαιτερω αναδευση ειναι δυσμενης.
Μουστάκας Β. Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 συνάλελφοι εγω εχω δει γραπτά κείμενα απο μια ωρα εως 2 ώρες. εξαρτάται ποιος είσαι και τότε φέρνεις το αντίστοιχο χαρτί. μια φορά ο εμπορικός αντιπρόσωπος μιας εταιρείας μπετόν που του είχα διώξει μια βαρέλα μου έφερε ενα χαρτί που έλεγε 2 ώρες!!! γι αυτό είναι καλό να δουλεύει κανείς με πιστοποιημένες εταιρείες. καθώς το δελτίο αποστολής βγαίνει απο τον υπολογιστή δεν μπορούνε να γράψουνε διαφορετική ώρα στο δελτίο αποστολής απο την πραγματική. οταν όμως είναι χειρόγραφη μπορεί να γράφει την ωρα φορτώσεως και ο οδηγός πρωτού φτάσει στο εργοτάξιο. πάντως σίγουρα είναι σημαντικό το πόση ώρα είναι φορτωμένο το σκυρόδεμα. το συνδιάζω και με το γεγονός οτι πάνω στα δελτία αποστολής πρέπει να συμπληρώσει ο επιβλέπων τι ώρα έφτασε η βαρέλα στο εργοτάξιο και τι ώρα ξεκίνησε η εκφόρτωση. τώρα τελευταία η εταιρεία που δουλεύω έλαβε μέρος σε ενα διαγωνισμό για τη κατασκευή ενος έργου γερμανικής ιδιωκτησίας. στις προδιαγραφές του έργου για την κατασκευή του προέβλεπε οτι το σκυρόδεμα έπρεπε να εχει διαστρωθεί μέσα σε μια ωρα το χειμώνα και 45 λεπτά το καλοκαίρι. παιδιά, πάνω απο μια ωρα το σκυρόδεμα αρχίζει και γίνεται σαν χαλβάς και χωρίς εργασιμότητα!!! τότε είναι η στιγμή που πρέπει να φοβάσαι που θα ξεκινήσουν να τρέχουν τα βρυσάκια!!!!
vtounto Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2008 ερώτημα (α) : μου λέτε οτι στις 28 ημέρες το σκυρόδεμα πρεπει να εχει αποκτήσει τις αντοχές του. στις μέρες μας με την εντατικοπίηση και τα μηχανήματα που υπάρχουν, τα πολύ κλειστά χρονοδιαγράμματα σε 28 ημέρες εγω εχω ρίξει άλλες τρεις πλάκες ( μέσος όρος πλάκας 10 ημέρες). δηλαδή πριν ακόμα η πλάκα μας αποκτήσει τις αντοχές που εμείς της ζητάμε την έχουμε φορτίσει με ακόμη περισσότερο φορτίο. αντε και να ξεκαλουπώσουμε σε 10 ημέρες την πρώτη πλάκα βλέπουμε οτι απαιτούμε απο τη πρώτη πλάκα να παραλάβει πολύ πιο γρήγορα τις φορτίσεις απο οτι μπορεί. το εργο δεν προλαβαίνει να ανασάνει και εμείς το έχουμε φορτίσει και άλλο. τι μου λέτε τώρα πότε ξεκαλουπώνουμε.... α) Μα και τα φορτία που επιβάλλονται στο κτίριο κατά τη φάση κατασκευής είναι πολύ μικρότερα από τα φορτία λειτουργίας. Λάβε υπόψη σου και τους συντελεστές ασφαλείας για τα φορτία στην οριακή κατάσταση αστοχίας που είναι 1,35 για τα μόνιμα και 1,50 για τα κινητά (ωφέλιμα). Χάρη νομίζω ότι ο προβληματισμός του συναδέλφου mixanikos710 είναι βάσιμος και εξηγούμαι με το ακόλουθο παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι έχουμε πλάκα τυπικού ορόφου με άνοιγμα π.χ 6.50μ και πάχος 20cm η οποία έχει υπολογιστεί για μόνιμο φορτίο επικάλυψης g=1.5kN/m2 και κινητό q=2.0kN/m2. To συνολικό φορτίο αντοχής της πλάκας είναι: pd = 1.35g+1.50q = 1.35*1.50 + 1.50*2.0 = 5.025kN/m2 12 μέρες μετά την σκυροδέτησή της η πλάκα αυτή ξεκαλουπώνεται και ταυτόχρονα αναλαμβάνει το φορτίο του ξυλoτύπου της όμοιας υπερκείμενης πλάκας με επίσης πάχος 20cm. Την ημέρα αυτή γίνεται και η σκυροδέτηση της υπερκειμένης. Ποιο το φορτίο που καλείται να αναλάβει η "ανώριμη" ακόμη υποκείμενη πλάκα λόγω της σκυροδέτησης της υπερκείμενης ομοίας της; p (άνω πλάκας) = 25kN/m3 * 0.20m = 5.0kN/m2 + βάρος του νερού της σκυροδέτησης που θα εξατμιστεί + βάρος ξυλοτύπου & ικριωμάτων... Δηλαδή, p (σκυροδέτησης άνω πλάκας) > pd (κάτω πλάκας) ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν στους χρόνους ξεκαλουπώματος των υποκείμενων πλακών... 1
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2008 Από τα Downloads του forum "κατεβάστε" ΑΥΤΟ. Πολύ ενδιαφέρον για ό,τι έχει σχέση με την σκυρόδετηση από την παραγωγή στο εργοστάσιο, τον τρόπο παραγγελίας, τον τρόπο λήψης δοκιμίων και συντήρησης του σκυροδέματος κ.ά.
ak2 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2008 Καλημέρα συνάδελφοι. Εγω θα ήθελα να προσθέσω στα παραπάνω σχετικα με τον χρόνο που χρειαζεται για να ξεκαλουπωσουν τα συνεργεία: σθμφωνώ με τον κανονισμό που πάει σχεδον ποντο και μέρα. Για τον χειμώνα. Τώρα μέσα στο καλοκαίρι μπορεί πχ για μια πλακα των 20 πόντων να χρειαστει τα 2/3 του χρονου. Όπως και να έχει θα πρότεινα μετα το ξεκαλούπωμα παντού κόντρες.Σε όλα τα δοκάρια και σε όλα τα μάτια,μεγάλα η μικρά.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2009 Σχέση αναγωγής κύβων ηλικίας 7 και 28 ημερών (Μαθήματα Σιδηροπαγούς Σκυροδέματος, Πενέλης, Τόμος Ι, σελ.8-9): 1. Ζ250 -> 1,4 2. Ζ350l -> 1,3 3. Z350f και z450l -> 1,2 4. Z450f και z550 -> 1,1 Το Ζ250 αντιστοιχεί στο κοινό portland ενώ το z350f στο υψηλής αντοχής. Από το beton kalendrer 1984, Τόμος 3, σελ. 36 που διαθέτω: 1. Ζ25 -> 40~55% 2. Ζ35l -> 50~65% 3. Z35f και z45l -> 65~80% 4. Z45f και z55 -> 80~90% Να συμπληρώσω από τα έγκατα του σκληρού μου δίσκου και από τη διπλωματική μου, που έγινε τον προηγούμενο αιώνα, 2 σχέσεις πρόβλεψης αντοχών στις 28ημ σε σχέση με την αντοχή των 7ημ
nic Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 Συνάδελφε vtounto ξεχασες να προσθέσεις τα 1,35*5kpa του ιδίου βάρους της πλάκας στον υπολογισμό της αντοχής. Όπως προκύπτει και από αυτά που παραθέτει ο συναδελφος rigid μέρι να ξεκαλουπωθεί η πλάκα έχει προλάβει να αποκτήσει ικανοποιητική αντοχή
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2009 όμως συνάδερφοι δεν αρκεί η αντοχή μόνο , μη ξεχνάμε τη λειτουργικότητα δηλαδή μπορεί να μην πέσει η πλάκα (παγκοσμίως αν δεν έχει αφαιρεθεί καμια κολώνα δεν νομίζω να έχει πέσει πλάκα, άλλωστε είναι ο ορισμός του υπερστατικού φορέα) αλλά βέλη, και κατ'επέκταση ρηγματώσεις, είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι για τις πρώιμες αντοχές (και όχι μόνο)
ENGIS Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2009 Δεν υπάρχει όμως κάποιος νόμος που να σε υποχρεώνει υπάλληλοι της εταιρείας ελέγχου των δοκιμίων να κάνουν τη δειγματοληψία. Επομένως, σε μια πιθανή αντιδικία με την εταιρεία παραγωγής του σκυροδέματος ο ιδιοκτήτης είναι καλυμμένος αν ο μηχανικός πάρει τα δοκίμια. Δε γίνεται και διαφορετικά αλλά το σκυρόδεμα τελικά πέφτει από πολύ μεγαλύτερο ύψος αν υπολογίσεις και τη διαδρομή από το μέγιστο ύψος του σωλήνα της αντλίας μέχρι την έξοδό του από τη μπούμα. Αν τώρα υπάρχει κίνδυνος αλλοίωσης της σύστασης του σκυροδέματος δεν το νομίζω αν βασιστούμε στα κατά καιρούς αποτελέσματα των καρότων. Δεν έχω και εγώ υπόψη μου κάποιο νόμο,που να επιβάλλει πιστοποιημένο συνεργείο λήψης δοκιμίων.Θα σου παραθέσω τη δική μου εμπειρία όπου τα δοκίμια λήφθηκαν κατόπιν δικών μου οδηγιών από τα μαστόρια της οικοδομής.Τα έσπασα σε κρατικό εργαστήριο,όπου δεν μου ανέφεραν τίποτε σχετικό.Εννοείται ότι τα συντήρησαν στους θαλάμους τους και τα αποτελέσματα κοινοποιήθηκαν στον ιδιοκτήτη και σε μένα με σφραγίδα της υπηρεσίας,τεχνική έκθεση κ.λ.π.Βγάζω λοιπόν το συμπέρασμα ότι αν απαιτούνταν εξειδικευμένο συνεργείο λήψης δεν θα ρίσκαραν να υπογράψουν τέτοια χαρτιά.Ποια εταιρία λοιπόν θα τα αμφισβητούσε?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα