Μουστάκας Β. Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 εχω μια ακόμα απορία. αυτό αφορά το καλούπωμα. οταν καλουπώνουμε την πλάκα απο κάτω βάζουμε πύργους μεταλλικούς ή στο καλούπωμα των κολωνών ξύλινες τάβλες, λατάκια κ.τ.λ. υπάρχει κανένα βιβλίο που να λέει πως να υπολογίζουμε τις κόντρες? ποσα πλαίσια να βάζουμε ( πόσο πυκνά η αραιά) αυτή τη στιγμή τα αφήνω στην εμπειρία του καλουπατζη. εσείς τα υπολογίζετε με κάποιο τρόπο η με το μάτι και τη διαίσθηση? ( είναι ενα απο τα πράγματα που με φοβίζουν, δεν ΄ξέρω εαν θυμάστε πριν μερικά χρόνια οταν στη κατασκευή μιας γέφυρας λύγισαν οι πύργοι και το σκυρόδεμα που έπεσε καταπλάκωσε και σκότωσε τους εργαζόμενους) εχω δει κάποια διαφημιστικά φυλλάδια απο peri και doka αλλά δεν ξέρω εαν υπολογίζουν δυνάμεις ή απλά σου δείχνουν την μορφολογία του μεταλλότυπου που θα χρησιμοποιηθεί. γνωρίζετε κα΄τι για αυτό?
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 Για τον υπολογισμό των ικριωμάτων απαιτείται στατική μελέτη. Σε συνήθη έργα βέβαια δεν νομίζω ότι γίνεται αφού τα ύψη και τα φορτία είναι μικρά. Σε μια γέφυρα όμως όπου τα ύψη όπως και τα φορτία είναι μεγάλα δεν νομίζω ότι γίνεται τίποτα χωρίς στατική μελέτη. Προφανώς στο ατύχημα που έγιναν λάθη στη μελέτη ή/και στην κατασκευή των ικριωμάτων.
Μουστάκας Β. Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 Για τον υπολογισμό των ικριωμάτων απαιτείται στατική μελέτη. Σε συνήθη έργα βέβαια δεν νομίζω ότι γίνεται αφού τα ύψη και τα φορτία είναι μικρά. Σε μια γέφυρα όμως όπου τα ύψη όπως και τα φορτία είναι μεγάλα δεν νομίζω ότι γίνεται τίποτα χωρίς στατική μελέτη. Προφανώς στο ατύχημα που έγιναν λάθη στη μελέτη ή/και στην κατασκευή των ικριωμάτων. χάρη μέχρι σήμερα δεν εχω δει καμμία τέτοια μελέτη! το μόνο που εχω δει σε ιδιωτικό συμφωνητικό είναι που ζήταγε είναι οι πύργοι να μην είναι λυγισμένοι και να μην έχουν ηλικία μεγαλύτερη απο κάποια χρόνια ( δεν θυμάμαι τώρα πόσσα ακριβώς) αστοχία λόγω κόπωσης.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2008 Αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνονται, τουλάχιστον στις περιπτώσεις που ανέφερα. Το γράφει και στον ΕΚΩΣ §Σ20.3.2 Για το τις μήτρες δεν βρήκα τίποτα όσο αφορά το υλικό κατασκευής τους. Για το ποιος παίρνει τα δοκίμια §15.2.1 ΚΤΣ που λέει "...από προσωπικό και μέσα που διαθέτει ο κατασκευαστής...". Η εντολή πρέπει να δίνεται από τον επιβλέποντα μηχανικό είτε με αναγραφή στους ξυλοτύπους είτε με αναγραφή στο ημερολόγιο έργου. Καρότα δεν παίρνουμε γιατί οδηγούν στην αντοχή έργου ενώ τα δοκίμια στη συμβατική αντοχή. Συνήθως: Αντοχή έργου < Συμβατική αντοχή Η εταιρεία παρασκευής σου Σκυροδέματος είναι υπεύθυνη μόνο για την συμβατική αντοχή. Για τον τρόπο που παίρνουμε τα δοκίμια, πόσα χτυπήματα κλπ, δε βρήκα ακόμα τίποτα.
acnt Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 [qoute]Για τον τρόπο που παίρνουμε τα δοκίμια, πόσα χτυπήματα κλπ, δε βρήκα ακόμα τίποτα. Αν θελετε τα ανεβαζω εγω.
erling Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Aνέβασέ τα, μην το σκέφτεσαι. Χρήσιμα θα είναι
acnt Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Οι οδηγιες ληψεως δοκιμιων και τεστ καθισης καθως και αναφορα για τις μητρες στο παρακατω λινκ: http://rapidshare.com/files/104759084/Test___963___954___965___961___959___948___949___956___945___964___959___962_.rar.html *Ολα τα δικαιωματα ανηκουν στους αναφερομενους στα αρχεια συναδελφους*
cna Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 στο δελτίο αποστολής αναφέρεται η ώρα φόρτωσης του σκυροδέματος. η βαρέλα έρχεται καθυστερημένη. μετά απο πόση ώρα την στέλνουμε πίσω? ( δικιά της υπαιτειότητα). σε ποιον κανονισμό αναφέρεται? σε διάφορα φυλλάδια εχω βρει διάφορους χρόνους. Δεν νομίζω να αναφέρεται αυτός ο χρόνος σε κάποιον κανονισμό. Από την άλλη ο χρόνος αρχικής πήξης του συμβατικού σκυροδέματος, χωρίς τη χρήση υπερρευστοποιητικού ή επιβραδυντή, είναι 1,5 ώρα. Με την χρήση επιβραδυντή ο χρόνος αυτός μπορεί να επιμηκυνθεί αλλά εδώ πλέον έχει να κάνει με την λόγο του όγκου του επιβραδυντή/όγκο σκυροδέματος. Τέλος πάντων, για συμβατικό σκυρόδεμα νομίζω ότι εάν έχει παρέλθει χρόνος μεγαλύτερος του χρόνου αρχικής πήξης από την ώρα φόρτωσης τότε μπορείς να στείλεις την βαρέλα από εκεί που ήρθε.
vournaz Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 . Από την άλλη ο χρόνος αρχικής πήξης του συμβατικού σκυροδέματος, χωρίς τη χρήση υπερρευστοποιητικού ή επιβραδυντή, είναι 1,5 ώρα. Ο χρόνος που δίνεις αναφέρεται σε σκυρόδεμα σε κατάσταση ηρεμίας, δηλ. ενσωματωμένο στον ξυλότυπο, ή σε σκυρόδεμα σε κάτάσταση ανάδευσης, δηλ. μέσα στην βαρέλα? Δεν ξέρω αν στέκει αυτό που θα παραθέσω, γατί είναι αναφορά από παλαιότερο συνάδελφο, αλλά μου είχαν αναφέρει περίπτωση σκυροδέτησης σε απομονωμένη θέση, όπου από πιστοποιημένη μονάδα σκυροδέματος η βαρέλα έπαιρνε οριακά άδεια για πορεία 2,5 ώρες. Δεν ξέρω όμως αν το μίγμα έφευγε από την μονάδα με ρευστοποιητή ή αν είχαν μίγμα ειδικής σύνθεσης.
vournaz Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2008 Παιδιά, σόρρυ που τα στέλνω δύφορές, αλλά όπως και χθες, όταν κάνω προεπισκόπηση μου δίνει οτι " ο Explorer δεν μπορεί να ανόιξει την σελίδα".
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα