palex Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 Διαβάστε και εδω ολο το thread, ο Aρης ειχε ανεβασει και μια πολυ καλη φωτο απο αστοχία κοχλία που εμοιαζε πολυ σε αυτην του κλειδίου που εχει το λινκι της wiki το δευτερο του mred-akia! http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=5489&page=4
dratsiox Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2009 Προκειται για καμπυλες που δειχνουν ουσιαστικα την διαρκεια ζωης των υλικων που υποκεινται σε επαναλαμβανομενους κυκλους φορτισης με φορτια που ειναι ΚΑΤΩ απο το οριο διαρροης προφανως. Ακομα και οταν τα φορτια ειναι πολυ κατω απο το οριο διαρροης τους παρατηρειται μετα απο καποιους κυκλους φορτισης αστοχια του υλικου. Αυτη ειναι η λεγομενη κοπωση, οπως παρατηρειται πειραματικα. Οχι δεν εχουμε κανει καθόλου!Εχουμε κανει την θεωρία διαδοσης των ρωγμων με τις καυστικές αλλο οχι τετοιες καμπύλες. Με κίνδυνο να φάμε καμιά κάρτα, επειδή ξεφεύγουμε από το θέμα... Ως θεωρία δεν τις διδασκόμαστε, αλλά τις χρησιμοποιύμε!Υπάρχουν στους ελέγχους κόπωσης. Ο EC3 αναφέρει δύο μεθόδους ελέγχου σε κόπωση. Η μία αφορά δυναμικούς συντελεστές και μορφές συνδέσεων στις οποίες έχουμε ένα άνω όριο τάσης λειτουργίας, ενώ ο εναλλακτικός αφορά υπολογισμούς μέσω διαγραμμάτων. Παραπέμπω στο Bautabellen für Ingenieure: mit Berechnungshinweisen und Beispielen σελ.8.85 παρ.3.8
palex Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2009 Nαι ειναι ίδιας μορφής, με τις καμπύλες του EC3 που αναφέρω στο #18. Παρατηρήσατε την φωτό του κοχλία που υπάρχει στο thread που έδωσα? η μορφή ταιριάζει απολυτα σε αστοχία κόπωσης, για αυτό για να επανέλθουμε θα ειχε πολύ ενδιαφερον να βλέπαμε και φωτό απο τους κοχλίες του σιλό.
fraafr Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Λίγο αργά για απαντήσεις, και στην ουσία δεν έχω διαβάσει όλα τα σχόλια των συναδέλφων, απλά διαβάζοντας το παρακάτω δημσίευμα σε εφημερίδα μου ήρθε στο νου η πρώτη απάντηση που θα έδινα στην ερώτηση του συναδέλφου : μήπως οι κοχλίες, παρόλο που έμοιαζαν οι ίδιοι, δεν ήταν.. "Κατάσχεση 15 τόνων ρουλεμάν Ο Σουηδικός Όμιλος SKF προχώρησε στην κατάσχεση ποσότητας άνω των 15 τόνων, μη αυθεντικών ρουλεμάν στην περιοχή της Αθήνας και του Πειραιά. " Μην αρχίσετε, ότι μιλάμε για κοχλίες και όχι για ρουλεμάν, γνωρίζω πολύ καλά τι είναι και τι κάνει το καθένα, απλά σαν παράδειγμα για το τι γίνετε στην αγορά. Και βέβαια για ορισμένους μηχανικούς που ασχολούνται με τέτοιου είδους κατασκευές, καλό θα ήταν να το γνωρίζουν.
aginor Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 αν έχουμε μια καλή φωτογραφία από την σπασμένη διατομή του κοχλία , μπορούμε να δούμε αν είναι από κόπωση ή ψαθυρη ή όλκιμη θραύση. οι ήλοι φορτίζονται πάντα σε διάτμηση. οι βίδες για να φορτιστούν σε διάτμηση θέλει ιδική διαμόρφωση στην τρύπα. κατασκευαστικά δεν μπορεί να γίνει μόνο με μια απλή τρύπα σε δραπανο ή laser. Θέλει με ένα πιάσιμο να τρυπηθούν και τα 2 υλικά, και να περαστεί γλύφανο για να επιτευχθει η ελάχιστη ανοχή Η7. γενικά δεν είναι μέθοδος σύνδεσης που χρησιμοποιείτε σε τέτοιες εφαρμογές. αν λέει ότι δεν έχει καθόλου παραμόρφωση το σώμα του κοχλία και επίσης η θραύση από διάτμηση φαίνεται πολύ εύκολα. το πιθανότερο είναι αυτό που ειπώθηκε και παραπάνω. υπερβολικό σφίξιμο. συνήθως με την λογική του μάστορα, αφού σπάνε σφυξ' το καλά. Στις μηχανολογικές κατασκευές (δεν ξέρω τι γίνεται σε γέφυρες κτλ) οι κοχλίες δεν υπολογίζονται ποτέ σε άλλες φορτίσεις πέραν του εφελκυσμού. (εκτός των διατμιτικων)
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2009 Το φαινόμενο της κόπωσης είναι σύνθετο. Στην προκειμένη περίπτωση το πιθανότερο είναι κόπωση με fretting (τρίψιμο δυο επιφανειών). Eαν το σημείο έναρξης ρωγμής μετά απο καθαρισμό εμφανίζει σκουρόχρωμη περιοχή τότε είναι σίγουρο. Η λύση είναι η χρηση κατάλληλου sealant with microfibers.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα