cmkapos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δεν είναι μόνο θέμα πιο ομαλής λειτουργίας σε ένα πολυκύλινδρο κινητήρα, αλλά και άλλοι παράγοντες που σχετίζονται με την καύση. Μην ξεχνάτε ότι η ανάφλεξη ξεκινάει σημειακά και οι ταχύτητες της φλόγας φθάνουν τα 3-4 m/sec, συνεπώς, μικρότερος επιμερισμός των κύκλων σε πολλούς κυλίνδρους ευνοεί την ταχύτερη και πιο αποτελεσματική καύση του μίγματος απ'ότι σε ένα μεγάλο. Επίσης, λόγω μεταφοράς θερμότητας στο χιτώνιο, σε ένα μεγάλο κύλινδρο συνήθως αντιμετωπίζουμε μεγαλύτερο flame quenching με αποτέλεσμα αυξημένους άκαυστους HC και CO. Και τέλος, πολλοί κύλινδροι σημαίνει μικρότερες διαδρομές και ταχύτητες πιστονιών (για να μπορούν οι βαλβίδες να ανταπεξέλθουν στην μηχανική αδράνεια σε πολλά RPM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Επίσης, λόγω μεταφοράς θερμότητας στο χιτώνιο, σε ένα μεγάλο κύλινδρο συνήθως αντιμετωπίζουμε μεγαλύτερο flame quenching με αποτέλεσμα αυξημένους άκαυστους HC... Γιατί αυτό; Οι μεγάλοι κύλινδροι έχουν μεγαλύτερο λόγο όγκου/επιφάνεια. Το ακριβώς αντίθετο θα έπρεπε λοιπόν να συμβαίνει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmkapos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Θεωρητικά, αλλά οι ταχύτητες της φλόγας δεν είναι απεριόριστες και πρέπει να προλάβει να καεί το μίγμα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Μα, καθώς μεγαλώνει ο εμβολισμός μειώνονται οι στροφές... Οι μεγάλοι κύλινδροι ανήκουν σε αργόστροφες μηχανές, οι πολύστροφες μηχανές έχουν μικρούς κυλίνδρους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmkapos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Εκτός εάν έχουμε μηχανές με ίδιο αριθμό στροφών, π.χ. μια μονοκύλινδρη ή μια δικύλινδρη μοτοσυκλέτα. Δεν συγκρίνουμε V8 Cadillac με V2 MotoGuzzi. Οπότε οι περισσότεροι κύλινδροι μπορεί να έχουν ίδιο bore με τον μονοκύλινδρο, αλλά να έχουν μικρότερες διαδρομές Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 προφανώς... (αν και οι κλίμακες που έχω στον νου μου είναι F1 V12 στις 17.000rpm VS marine diesel δίχρονη στις 800rpm...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmkapos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Αααααχχχχ, η Ferrari τελικά είναι κοινό φετίχ για κάθε ένα που ακόμα έχει σφυγμό... Από την άλλη, ο τρόπος ανάφλεξης της diesel είναι τελείως διαφορετικός από της Otto Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Ομολογουμένως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Αντίβαρα ????Στο εσωτερικό κινητήρα που είδατε τα αντίβαρα ?? Στο στροφαλοφόρο άξονα. Λέγονται στρόφαλοι ή "κιθάρες" Δες και στην εικόνα το λέει καθαρά Επίσης η Honda είχε κατασκευάσει και εξοπλίσει με έναν V6 κινητήρα το Accord. Ο κινητήρας αυτός (σειράς J) είχε το σύστημα VCM (variable cylinder management) όπου σε συνθήκες χαμηλού φορτίου έβγαζε εκτός τους 3 κυλίνδρους μετατρέποντάς τον έτσι σε 3κύλινδρο σε σειρά. Για την αποφυγή κραδασμών Υιοθετήθηκε ένα έξυπνο κόλπο: Με τη χρήση solenoid οι βαλβίδες έμεναν κλειστές στους ανενεργούς θαλάμους ενώ οι εκκεντροφόροι περιστρέφονταν ελεύθερα εξουδετερώνοντας έτσι κραδασμούς. Στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία υπάρχουν παραδείγματα κινητήρων με μονό αριθμό κυλίνδρων. Smart, Daewoo(νυν Chevrolet), VW χρησιμοποιούν τρικύλινδρους κινητήρες (Four two, Matiz, Polo TSI αντίστοιχα) σε κυβισμούς από 600 έως 1200cc είτε ατμοσφαιρικούς είτε υπερτροφοδοτούμενους, αλλά και BMW, Volvo, Ford που χρησιμοποιούν 5κύλινδρους (η BMW όχι πλέον). Τέλος υπάρχει και χρισημοποιείται, αλλά όχι ευρέως, η διάταξη W. Κλασσικό παράδειγμα η Buggati Veyron με W16 κινητήρα (δια χειρός VW) Εδώ ένα παράδειγμα W κινητήρα: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 O κινητήρας W είχε παρουσιαστεί πρώτη φορά στο Audi Avus αν θυμάμαι καλά. Κρίμα που δεν κυκλοφόρησε, και το είχα βάλει στο μάτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα