Panos1908 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Τον Δρ Περικλη Χασιωτη δεν ειχες? αυτο εννοω οτι τα εχεις εμπεδωσει.
shelby Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Χασιώτης και πάλι Χασιώτης....
Panos1908 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Συγνωμη για το οφτοπικ ειναι πολυ καλος και δινει και καλα θεματα πτυχιακων τα περισοοτερα 10αρακια και εγω ειμαι το ενα απο αυτα
fraafr Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Αντίβαρα ???? Στο εσωτερικό κινητήρα που είδατε τα αντίβαρα ?? Συνήθως το "βολάν" αναλαμβάνει τα νεκρα κομμάτια της λειτουργίας. Σκεφτείτε και το επόμενο : Στο σημείο έναυσης του καυσίμου σε μονοκίλυνδρο και 4κίλυνδρο κινητήρα. ποσότητα καυσίμου που "ανάβει". Που έχουμε μεγαλύτερη έκρηξη ?? άρα με τι δύναμη κατεβαίνει το έμβολο στην 1η ή την 2η περίπτωση ? Τι δυνάμεις ασκούνται (καταπόνηση) σε μπιέλα, στρόφαλο, γρανάζι, τροχό, ελαστικό? Ερωτήσεις που βοηθάνε στην κατανόηση της λειτουργία και της διαφοράς
ckiriako Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Μόνο ο Boxer κινητήρας δεν χρειάζεται αντίβαρα. Επειδή τα έμβολα είναι ακριβώς απέναντι (σαν τον V αλλά η γωνία είναι 180 μοίρες) ρυθμίζεται η λειτουργία ώστε η καύση στο ένα έμβολο να βοηθάει στην συμπίεση του απέναντι εμβόλου. Ο στοφαλοφόρος άξονας είναι πιο ελαφρύς και ο κινητήρας έχει καλύτερη συμπεριφορά. Να πούμε επίσης ότι οι μπόξερ κινητήρες έχουν ιδιαίτερο τρόπο λειτουργίας κατα κάποιο τρόπο, όντας αρκετά πιο "ροπάτοι" σε σχέση με συγκρίσιμα σε κυβισμό αλλά άλλη διάταξη σύνολα, και επίσης οτι προτιμούνταν παλιότερα και για το χαμηλό κέντρο βάρους τους σε εφαρμογές που αυτό είχε σημασία. Λέω παλιότερα γιατί τώρα πλέον μόνο η subaru τους χρησιμοποιεί. Αυτό συμβαίνει λόγω προσπάθειας μείωσης κόστους παραγωγής. Βλέπε VW που έχει 2-3 μπλοκ, και τα διαφοροποιεί σε διάφορες ιπποδυνάμεις. Ένα τελευταίο, τα τελευταία χρόνια κυριαρχεί η φιλοσοφία του downsizing στο όνομα της περιβαλλοντικής προστασίας. Δηλαδή λιγότερος κυβισμός, συχνά υπερσυμπιεστές κτλ. Πάνε οι εποχές με τους V12.. Δεν ξέρω τι γίνεται στις ΗΠΑ (εκτός Καλιφόρνιας που είναι πολύ αυστηρή) με τους ρύπους και τους κινητήρες που φοράμε τα αμάξια εκεί. Οι Αμερικάνοι ήταν ανέκαθεν πολύ large λαός με τα αμάξια..
project.breeze Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Συναδελφε μια χαρα στα χει μαθει ο Δρ Περικλης Χασιωτης Μπορεί το παιδί να μην είναι ΤΕΙ Λάρισας ντε
mecool Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Όταν η παραγώμενη ιπποδύναμη μοιράζεται σε περισσότερους κυλίνδρους τότε στον κάθε κύλινδρο αντιστοιχούν μικρότερες δυνάμεις, άρα μπορεί να γίνει πιο λεπτός, πιο λεπτή η μπιέλα και συνολικά εξισσοροπούν την διαφορά βάρους από την αύξηση του πλήθους των κυλίνδρων. Κατά συνέπεια είναι δυνατή και η περιστροφή του κινητήρα σε υψηλότερες στροφές (μικρότερες αδρανειακές δυνάμεις). Αυτό θα το καταλάβεις και από τις ΜΕΚ που η ΔΕΗ χρησιμοποιεί για ηλεκτροπαραγωγή στα νησιά οι οποίες περιστρέφονται σε πολύ χαμηλούς ρυθμούς (<1000rpm) ενώ τυπικά Η/Ζ ντίζελ περιστρέφονται στάνταρ στις 1500rpm.
George T. Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2009 Να συμπληρώσω μόνο ότι το θέμα των μποξερ δεν ήταν μόνο το κόστος παραγωγής, αλλά και η αξιοπιστία τους. Ένας απο αυτούς έχει ήδη μετατραπεί σε κινητήρα επίδειξης μηχανικών μερών στο πανεπιστήμιο στο μάθημα των ΜΕΚ μιας και δεν άντεξε στα χέρια μου :) Μιας και αναφέρθηκαν τα αντιβάρα, ο στρόφαλος πάνω του δεν έχει αντίβαρα?
s.a.k.i. Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2009 Συνάδελφοι, μια απορία: Σε τι εξυπηρετούν οι ΜΕΚ με λίγους κυλίνδρους και σε τι οι ΜΕΚ με πολλούς? Τι κερδίζουμε και τι χάνουμε σε κάθε περίπτωση? Πχ γτ μόνο στα ακριβά αυτοκίνητα βλέπουμε δωδεκακύλινδρες μηχανές με πιο συνηθησμένες τις εξακύλινδρες και οκτακύλινδρες. Αντίστοιχα έχω διαβάσει για μοτοσυκλέτες με μονοκύλινδρη () μηχανή! Πόσο μεγάλη διαφορά επιδόσεων έχουμε (αν έχουμε, και γιατί) όταν συγκρίνουμε λχ μια ΜΕΚ V12 3lt με μια αντίστοιχη V8 3lt που κατά τα άλλα είναι όμοιες? Τι γίνεται όταν τα κυβικά μοιράζονται σε περισότερους κυλίνδρους? Συγνώμη για την αργοπορεία της απάντησης αλλά σήμερα είδα το θέμα. Έστω δυο κινητήρες ίδιου κυβισμού, τύπο καυσίμου, τεχνολογίας υλικών, σχεδιασμού και αναλογίας διαμέτρου /διαδρομή με διαφορά στον αριθμό των κυλινδρων. Αυτός που έχει περισσότερους κυλίνδρους=> μικρότερος κυβισμός ανά κυλινδρο => μικρότερη διαδρομή του εμβόλου=>πιο ευστροφος και ελαστικός κινητήρας (πολυστροφος) οπότε θα έχει μεγαλύτερη αποδιδόμενη ισχύ καθώς Ισχύς = Ροπή x γωνιακή ταχύτητα (η γωνιακή ταχύτητα αυξάνεται σημαντικά ενώ η συνολική ροπή μειώνεται λιγότερο συγκριτικά) Αυτός που έχει λιγότερους κυλινδρους => μεγαλύτερος κυβισμος ανά κυλινδρο =>μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου => πιο ολιγόστροφος και ανελαστικός κινητήρας οπότε θα έχει μεγαλύτερη ροπή καθώς Ροπή = Δύναμη x διάστημα (εδώ το διάστημα είναι η ακτίνα του κύκλου με κέντρο το σημείο έδρασης του στροφαλοφόρου και σημεία κύκλου αυτά που γράφονται από το κομβίο σύνδεσης του διωστήρα με τον στροφαλοφόρο) Η διαφορά μεταξύ Ροπής - Ισχύος ανάμεσα στους πολυκύλινδρους και ολιγοκύλινδρους ενισχύεται καθώς οι πολυκύλινδροι, οι οποίοι προτιμούνται από τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων όπου είναι επιθυμητή η μεγάλη ισχύς (για υψηλές ταχύτητες), είναι πιο υπερτετράγωνοι (μεγαλύτερη αναλογία διαμέτρου/διαδρομή) οπότε έχουν ακόμα μικρότερη διαδρομή εμβόλου και μεγαλύτερη διατομή συνεπώς και μεγαλύτερη επιφάνεια βαλβιδών σε αντίθεση με τους ολιγοκύλινδρους, ολιγόστροφους, όπου είναι επιθυμητή η ροπή (για ώθηση ή έλξη). Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα είναι τα οχήματα της Formula 1 τα οποία περιστρέφονται σε άνω των 21000 περιστροφών/λεπτό και έχουν αρκετές εκατοντάδες ίππους ενώ δεν έχουν ροπή ικανή ούτε για να υπερνικήσει την αδράνεια τους από στάση. Για τα θέματα της χωροθέτησης των κυλίνδρων, της ζυγοστάθμισης, των κραδασμών, της κατανομής του φορτίου στον στροφαλοφόρο άηονα, της συναγωγής θερμότητας ακόμα και της ευστάθειας του αμαξώματος λόγω διάταξης των κυλίνδρων πιστεύω να καλύφθηκες, αν αυτό ζητούσες να μάθεις, από προηγούμενες δημοσιεύσεις. Σημείωση: Η βασική αιτία εξομάλυνσης της περιστροφικής κίνησης είναι ο σφόνδυλος (βολάν) που λόγω μάζας οπότε και στροφορμής αποσβαίνει τα τραντάγματα. Τα αντίβαρα χρησιμοποιούνται μόνο σε εμβολοφόρες ή περιστροφικές αντλίες υψηλής πίεσης πετρελαιοκινητήρων όπου χάρη σε αυτά επιτυγχάνεται η προπορεία για την έγχυση του καυσίμου.
slalom Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2009 Ειπώθηκαν σωστές και λάθος απόψεις. Το πλήθος κυλίνδρων για μια μηχανή συγκεκριμένου κυβισμού καθορίζεται από τη χρήση που προορίζεται. Για επιδόσεις και υψηλοστροφα, πας σε πολυκύλινδρα σύνολα με διαδρομή>διάμετρο. Για ροπή και ελαστικότητα πας σε χαμηλόστροφο με διαδρομή<διάμετρο βλέπε ντίζελ και φορτηγά. Έχει καθοριστεί και ο ιδανικός κυλινδρισμός από πλευράς θερμοδυναμικής απόδοσης, νομίζω δεν ξεπερνά τα 600cc Το τέλειο ζύγισμα το έχει ο εξακύλινδρος σε σειρά, και ο δωδεκακύλινδρος. Ο boxer με τον V180 δεν είναι το ίδιο πράγμα. Υπάρχει πολύ πράμα, πάρε το "Οδηγώντας" του Καββαθά θα σου λυθούν πολλές απορίες
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα