Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Θεωρείται ότι υπάρχει κάποιο μέγιστο?

Από τις πανεπιστημιακές σημειώσεις μου κάπου έχω που λέγαν ότι καλά είναι μέχρι IPE120 και μπορώ να πω ότι μέσα στα χρόνια το τηρώ.

Εσείς τι λέτε? Υπάρχει ή όσο βγάλουν οι υπολογισμοί?

  • Απαντήσεις 108
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Δεν νομίζω , στο δικό μου θέμα Μέταλλα Ι , μου είχε βγει ΙPE 160 ή 140 ( Δικτύωμα με τις τεγίδες στους κόμβους (α=2,40 και απόσταση πλαισίων b=6,50) αν θυμάμαι καλά.

Απλά τώρα όλοι χρησιμοποιούν ολόσωμες και μια μέση απόσταση τεγίδων 1,5μ η οποία εξαρτάται και τι επικάλυψη έχεις (πάνελ ,λαμαρίνα) και από τα φορτία (χιόνι,κινητά).

Περιορισμός δεν υπάρχει , ότι βγάλουν οι υπολογισμοί.Απλά τώρα τελευταία προτιμώνται οι λεπτότοιχες.

Ίσως να στο συνέστισαν λόγω οικονομίας.

Δημοσιεύτηκε
Απλά τώρα όλοι χρησιμοποιούν ολόσωμες

παλιά χρησιμοποιούσαν κάτι άλλο ή κάτι δεν καταλαβαίνω εδώ?

Δημοσιεύτηκε

Από το Σχεδιασμός δομικών έργων σελ.352 αντιγράφω:

"συνήθη μεγέθη IPE100 έως IPE200.Χρησιμοποιούνται επίσης διατομές U. Σε περιπτωσεις μεγάλων κλίσεων ,όπου η κάμψη και ως προς τους δύο άξονες είναι έντονη, χρησιμοποιούνται πλατύπελμα Ι (συνηθέστερα από τη σειρά ΗΕΑ).όταν ορισμένες τεγίδες, χρησιμοποιούνται και ως θλιβόμενα στοιχεία οριζόντιων αντιανέμιων συνδέσμων, πέραν της κύριας καμπτικής τους καταπόνησης, επιλέγονται συχνά γι' αυτές διατομές από τη σειρά HEB".

 

Προσωπικά χρησιμοποιώ έως IPE160. Αν χρειάζεται παραπάνω πηγαίνω σε HEA. Επίσης, αν η απόσταση μεταξύ πλαισίων υπερβαίνει τα 8m, τότε χρησιμοποιώ δικτυωτές τεγίδες.

 

Δεν έχω χρησιμοποιήσει τεγίδες ψυχρής έλασης, αν και μπορεί τελικά να δίνουν λιγότερα κιλά. Προσοχή, αν χρησιμοποιηθούν να μη συνδεθούν με τους αντιανέμιους στέγης.

Δημοσιεύτηκε

εγώ πάνω από ipe140 πήγαινω σε hea αλλά ψυχρής δεν έχω χρησιμοποιήσει για τεγίδες ακόμη. ok παίδες, ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

Και εγώ έτσι κάνω πάνω από ΙPE 140 πάω σε HEA ,αλλά τελευταία χρησιμοποιώ και λεπτότοιχες τύπου Ζ. Έχω πάει μέχρι 160. Ελαττώνεται σημαντικά το βάρος.

Δημοσιεύτηκε

Iovo κάνεις έλεγχο δυσκαμψίας της τεγίδας για να εξασφαλίσεις ότι συγκρατεί το πέλμα του ζυγώματος;

Ρωτάω επειδή,νομίζω, ότι η δυσκαμψία των τεγίδων ψυχρής έλασης είναι αρκετά μικρότερη από αυτήν των διαμορφωμένων εν θερμώ π.χ. IPE

Δημοσιεύτηκε

@dratsiox:ΌΧι δεν κάνω αλλά χρησιμοποιώ πυκνές αποστάσεις (<1.5μ) και αντιανέμια κάτω από το άνω πέλμα του ζυγώματος. Γενικά τις λεπτότοιχες τις αποφεύγω για άνω του 7-8% κλίση.Επίσης όταν χρησιμοποιώ λεπτότοιχες βάζω ειδικό τεμάχιο στην στήριξη επάνω από το ζύγωμα οπότε εκεί η διατομή είναι διπλή + το ειδικό τεμάχιο.

 

Κανονικά όμως έχεις δίκιο, αυτός ο έλεγχος πρέπει να γίνεται. Αλήθεια πώς μπορείς να το ελέγξεις αυτό? Προσομοιώνεις την δυσκαμψία της ενεργής διατομής της λεπτότοιχης και την τοποθετείς με στροφικό ελατήριο? Έχεις εμπειρία από κάτι τέτοιο?

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει σχετικός τύπος στο Σχεδιασμός δομικών έργων από χάλυβα.

Δεν το έχω μπροστά μου, αλλά αύριο θα γράψω τη σελίδα.

Ο έλεγχος αυτός γενικά ικανοποιείται για τις συνήθεις τεγίδες και τα συνήθη ζυγώματα. Απλά δεν ξέρω τι γίνεται με τις λεπτότοιχες.

 

Μπορείς να το βρεις στη σελίδα 288

  • Downvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.