nik Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Η ντίζα αποτελεί στήριξη στον ασθενή άξονα? Π.χ. ένα Φ16 ? Δηλαδή η τεγίδα γίνεται έτσι συνεχής δύο ανοιγμάτων από αμφιέρειστη στον άξονα z? Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Ναι συναδελφε φυσικα. Φ16 ειναι πολυ, συνηθως Φ12 ή Φ14.... Ριξε μια ματια και στο βιβλιο των Βαγια,Ερμοπουλο,Ιωαννιδη "Δομικος Σχεδιασμος απο χαλυβα" στο κεφαλαιο για τις τεγιδες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archytas Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Ή θα αυξήσεις διατομή. http://www.file-upload.net/download-2923652/Profile.xls.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2010 Υπάρχει πάντως και η περίπτωση, εφόσον επαρκεί για κάτι τέτοιο η επικάλυψη, να θεωρήσεις ότι αυτή αναλαμβάνει τα φορτία στο επίπεδό της και ότι η δοκός καταπονείται σε μονοαξονική κάμψη. Προσοχή όμως κατά το στάδιο της κατασκευής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 , 2010 Οκ. ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 Καλησπέρα και πάλι. Επειδή δεν έχω εμπειρία καθόλου από επίβλεψη μεταλλικών και δεν γνωρίζω τι γίνεται στο εργοτάξιο θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για το παραπάνω θέμα με την κάμψη στον ασθενή άξονα της τεγίδας. Έχω δύο λύσεις για να μου βγει ο έλεγχος της τεγίδας. α) Διαμορφώνω αμφιέρειστες τεγίδες και βάζω ελκυστήρες - ντίζες στο μέσον των τεγιδών οπότε από αμφιέρειστες γίνονται συνεχείς δύο ανοιγμάτων. β) Διαμορφώνω συνεχή τεγίδα ή τεγίδα gerber και δεν βάζω καθόλου ντίζες. Και για τις δύο όμως λύσεις έχω επιφυλάξεις. Στην πρώτη περίπτωση θα βάλει ο σιδεράς τις διγώνιες ντίζες στις ακραίες τεγίδες που είναι απαραίτητες για να δουλέψει το σύστημα τεγίδων ελκυστήρων? Γενικά όλη αυτή η διαμόρφωση των ελκυστήρων από ότι βλέπω στα βιβλία του Βάγια είναι αρκετά δύσκολη κατασκευαστικά. Στη δεύτερη περίπτωση ακούω ότι οι σιδεράδες πάνε στο εργοτάξιο με ότι μήκη δοκών βρούνε αδιαφορώντας για το σχέδιο και φτιάχνουν ότι θέλουν. Για τον λόγο αυτό πιο έμπειροι μηχανικοί μου λένε να τις λύνω αμφιέρειστες. Τελικά τι γίνεται στην πράξη? Μιλάω για μικρό έργο με μικρά φορτία το οποίο μπορεί να το αναλάβει απλός σιδεράς και όχι εργοστάσιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 . Στη δεύτερη περίπτωση ακούω ότι οι σιδεράδες πάνε στο εργοτάξιο με ότι μήκη δοκών βρούνε αδιαφορώντας για το σχέδιο και φτιάχνουν ότι θέλουν. . Πλάκα κάνεις ; !!! Με μια απότυπωση με ένα total station και ένα πρόγραμμα όπως (Tekla, Strucad κτλ.) στο εργοτάξιο γίνονται μόνο οι συνδέσεις (κοχλίες). Τι πλαισιακές αποστάσεις έχεις ( μήκος τεγίδων) και τι αποστάσεις έχουν μεταξύ τους οι τεγίδες ( β=πλάτος επιρροής). Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 Πλάκα κάνεις ; !!!Με μια απότυπωση με ένα total station και ένα πρόγραμμα όπως (Tekla, Strucad κτλ.) στο εργοτάξιο γίνονται μόνο οι συνδέσεις (κοχλίες). Ας αφήσουμε μήκη , πλάτη , φορτία κ.τ.λ . Γενικά μιλάω. Σε ένα μικρό βιομηχανικό κτίριο ποιος κάνει την παραπάνω δουλειά που λες με το total station? Ο σιδεράς? Είναι δικιά μου ευθύνη? Σε ένα μικρό έργο που μπορεί να απευθυνθεί ο πελάτης (γιατί δεν ξέρω που θα πάει και αυτός...) σε έναν σιδερά μικρότερου βελινεκούς και όχι εργοστάσιο γίνεται έτσι? Εγώ χωρίς να ξέρω θα έλεγα ότι γίνεται αυτό που λες στα υποστυλώματα, τις κεφαλοδοκούς και τα ζευκτά. Ίσως και στους χιαστί συνδέσμους. Στις τεγίδες όμως δεν είναι λίγο πιο "χύμα" τα πράγματα? Εάν θες πάντως σου λέω ότι πρόκειται για βιομηχανικό 12χ19 (19μ σύνολο είναι οι τεγίδες δηλαδή σε 4 ανοίγματα των 4.75μ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 Αρχικα μη λες "σιδερας" κατι παθαινω.... Ειναι ευθυνη του κατασκευαστη να εφαρμοσει τσ ασχεδια που θα του δωσεις.... Οτι δεν εινα βασει σχεδιου ξηλωνεται!!! ΥΓ. Μου εχει τυχει και μενα να ΜΗΝ βαλλουν τα διαγωνια στις ντιζες και τη σωστη θεση στην εσωτερικη αρθρωση.... Ευτυχως δεν ηταν δικη μου δουλεια, ο μηχανικος δεν χαλαγε τη ζαχαρενια του, οποτε δεν χαλασα και γω τη δικια μου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 nik, προσωπικά επιβλέπω την κατασκευή μέσα στο εργοστάσιο. Διαστάσεις, ραφές, οπές, αμμοβολή, χρωματισμοί, δεν ελέγχονται εκ των υστέρων. Αν είναι όλα εντάξει πριν το φόρτωμα, θα είναι εντάξει και στον τόπο του έργου. Ναι πολλοί σιδεράδες κάνουν πολλές κουτσουκέλες, αλλά εφόσον υπάρχει μελέτη είναι δική σου δουλειά να τους κόψεις τον βήχα. Αν κάνουν αυτό που λέει η μελέτη δεν υπάρχει πρόβλημα στην στατική λειτουργία. Αν δεν το κάνουν, δεν φορτώνουν... Έλεγχος χωρίς έλεος, ότι κάνουν λάθος (μου έχει τύχει να γίνει χοντρό λάθος πολλών τόνων) το ξαναφτιάχνουν απ' την αρχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα