GiannisKR Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2009 Καλησπέρα Είμαι νέος μηχανικός κ έχω αναλάβει να αποτυπώσω τις προδιαγραφές για την μετατροπή ενός διατηρητέου κτιρίου σε μουσείο. θα ήθελα αν μπορείτε να μου απαντήσετε μερικές διεξοδικές επεμβάσεις όσο αφορά την ενίσχυση του κτιρίου καθώς και ορισμένες προϋποθέσεις-απαιτήσεις τόσο διαρυθμιστικές, αρχιτεκτονικές όσο και εξοπλιστικές για να μετατραπεί σε μουσείο έργων τέχνης και ιστορικών ευρημάτων.
achille Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2009 Συγνώμη, αλλά... έχεις αναλάβει τέτοια δουλειά; και ζητάς ουσιαστικά τα πάντα απο το φόρουμ;;;;
mkalliou Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2009 ΚαλησπέραΕίμαι νέος μηχανικός κ έχω αναλάβει να αποτυπώσω τις προδιαγραφές για την μετατροπή ενός διατηρητέου κτιρίου σε μουσείο... Κοίτα, αυτό που ζητάς είναι συμβουλές για προδιαγραφές πολλών μελετών, που ένα άτομο είναι αδύνατον να γνωρίζει. Σίγουρα θα χρειαστείς συνεργάτες για τη σύνταξή τους. Ενδεικτικά απαιτούνται προδιαγραφές για την αποκατάσταση, επεμβάσεις, μουσειολογικά, μηχανολογικά και άλλα πολλά. θα ήθελα αν μπορείτε να μου απαντήσετε μερικές διεξοδικές επεμβάσεις όσο αφορά την ενίσχυση του κτιρίου καθώς και ορισμένες προϋποθέσεις-απαιτήσεις τόσο διαρυθμιστικές, αρχιτεκτονικές όσο και εξοπλιστικές για να μετατραπεί σε μουσείο έργων τέχνης και ιστορικών ευρημάτων. Επίσης συνεργάτες για τη σύνταξη των μελετών (προμελέτες) από όλες τις ειδικότητες.
ss_sk Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2009 Ίσως να μην το κατάλαβες αλλά φτύνεις στα μούτρα πολλούυυς ανθρώπους. Βρες Αρχιτέκτονα και Πολιτικό Μηχανικό με μεταπτυχιακά όχι τώρα...τώρα!
Gateluz Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2009 τα τρολλ χτυπησαν και δω... Παρακαλώ αναγράψτε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας!!! ilias
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο