Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Είναι γεγονός ότι δεν το έχω πολυψάξει το θέμα γιατί δεν ασχολούμαι πολύ... Η απορία μου είναι απλή... Τί γίνεται σε περιπτώσεις αλλαγής χρήσης που σε συνδιασμό με διαρρύθμιση μας δίνει επιπλέον θέση στάθμευσης στο οικόπεδο...

Για παράδειγμα, ένας πιθανός πελάτης, θέλει να αλλάξει το ισόγειο κατάστημα 100 τ.μ. σε δύο μικρά 2αράκια για φοιτητές επειδή είναι κοντά στα ΤΕΙ Αθήνας... Βέβαια, έχει ήδη 5 μέτρα πρασιά και επειδή ήταν ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων έχει 3 θέσεις παρκινγκ...

 

Τυπικά όμως δεν ισχυει κάτι, δηλαδή δεν υπήρχε δέσμευση του χώρου... Δηλαδή στη παλιά άδεια έχει 1θέση για το σπίτι του από πάνω, και μία θέση για το κατάστημα... Τώρα η νέα επιπλέον ιδιοκτησία θα φέρει θέση πάρκινγκ? Λογικά ναι...

 

Αλλά τί γίνεται στις περιπτώσεις αυτές? Ας αφήσουμε τη συγκεκριμένη και να μου εξηγήσετε γενικά... Θεωρώ δεδομένο ότι απλώς θα πληρώσει για την επιπλέον θέση, εξαρτάται από τον δήμο, εξαρτάται από τον μηχανικό της πολεοδομίας που μπορεί να μου ζητήσει θέση απαραιτήτως;;;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση...

Δημοσιεύτηκε

Πιθανόν η νέα ιδιοκτησία να απαιτήσει νέα θέση στάθμευσης, θα πρέπει να αναζητηθεί αυτή η νέα θέση και να πραγματοποιηθούν οι απαιτούμενες ενέργειες...

Δημοσιεύτηκε

JTB για να καταλάβω, ρωτάς τι συμβαίνει στην περίπτωση που κάποια οικοδομή θέλει θέση στάθμευσης αλλά δεν την απαιτεί ο νόμος?

Η διαδικασία που θα έκανα εγώ θα ήταν "αναθεώρηση της χχχ/χχ άδειας ως προς το διάγραμμα κάλυψης και τις θέσεις στάθμευσης"

Χωρίς δέσμευση της θέσης (εφόσον δεν την απαιτεί η νομοθεσία)

Δημοσιεύτηκε

Βασικά ρωτώ το ακριβώς αντίθετο... Θα το θέσω διαφορετικά...

Αν κατά την αλλαγή χρήσης προκύψει θέση πάρκινγκ αφού αυξάνεται ο αριθμός των ιδιοκτησιών, τότε

α. Επιλέγω να τη πληρώσω και έχω αυτό το δικαίωμα ανεξάρτητα αν μπορώ να τη χώσω κάπου στον ακάλυπτο (με δεδομένη τη φύτευση)

β. Εφόσον μπορώ να τη χώσω κάπου στο οικόπεδο, η πολεοδομία θα με υποχρεώσει να τη κάνω...

γ. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση, εξαρτάται από τον δήμο...

δ. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση, εξαρτάται από τον υπάλληλο της πολεοδομίας...

 

Τι θεωρείτε σωστό από τα παραπάνω;

Δημοσιεύτηκε

ααα τώρα κατάλαβα.

Λοιπόν οι δυνατότητες που έχεις είναι κατά σειρά προτεραιότητας οι παρακάτω.

1) Την δημιουργείς στο οικόπεδο εφόσον μπορείς

2) Αν δεν μπορείς, τότε την δημιουργείς σε άλλο οικόπεδο σε ακτίνα 500μ (τόσα είναι?)

3) Αν ούτε και αυτό (2) είναι δυνατό, τότε την εξαγοράζεις*

 

* Δηλαδή δίνεις χρήματα στον Δήμο για να δημιουργήσει θέσεις στάθμευσης (ΕΤΕΡΠΣ), και αν τις δεις ποτέ, να μου κλείσεις το μάτι και να σφυρίξεις κλέφτικα :(.

Δημοσιεύτηκε

Η εξαγορά είναι επιτρεπτή σε κάθε περίπτωση ? Και πως καθορίζεται η δαπάνη αυτή ανά θέση ?

Δημοσιεύτηκε
Η εξαγορά είναι επιτρεπτή σε κάθε περίπτωση ? Και πως καθορίζεται η δαπάνη αυτή ανά θέση ?

 

Σύμφωνα με τα παραπάνω, αν μπορείς να τη κάνεις, τότε πρέπει....

Δημοσιεύτηκε

avgoust, αυτή τη διαδικασία έχω ακολουθήσει σε προσθήκη καθ'ύψος.

Σε νέα οικοδομή δεν γνωρίζω αν μπορείς να εξαγοράσεις.... κανονικά δεν θα έπρεπε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.