lzs Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2009 Στο δάπεδο του πρώτου ορόφου με θερμομόνωση (συνήθωςς ισόγειο) εφαρμόζω αυτό που λέει ο SIRADRAB, βγάζω το καλούπι του γκρο του δαπέδου του ισογείου (ή της πλάκας οροφής υπογείου) 3 - 5 cm - οσο το πάχος της θερμομόνωσης στα υποστυλώματα. Στους παραπάνω ορόφους τωρα: 1. αν η μόνωση είναι 3cm: συμφωνώ με τον erling. Η εκκεντρότητα είναι μικρή και δε νομίζω πως επιρρεάζει τη συμπεριφορά της τοιχοποιίας. Υπάρχει κινδυνος ανατροπής της εξωτερικής πλευράς, αλλά νομίζω πως δεν έχει μεγάλη διαφορά από το αν πατούσε όλος ο τοίχος στη πλάκα. 2. αν η μόνωση είναι 5cm: Βάζω το μπετατζή και μου βάζει 3 cm μόνωση στους 15 πάνω πόντους των δοκών. Αν πχ εχω πεδιλοδοκό ύψους 50 cm με πλάκα 15 cm, βάζω 35 cm 5αρα μόνωση στο κάτω μέρος του πλαινού και 15 cm 3αρα στο πάνω μέρος. Θέλουν και οι δύο στρώσεις καρφωμα στο πλαινό γιατί θα φύγουν στη σκυροδέτηση. "sundance: και τι υψος το δοντι?οσο της πλακας? απλα μου φαινεται περιεργο να κανει καποιος 3-5 εκ δοντι,μιας και τι οπλισμο θα βαλει εκει?καθολου?ειναι κοντος προβολος (?)" Εγώ αφήνω κάποια από τα σίδερα της πλάκας να τρέξουν ως το εξωτερικό πλαινό αντί να τα αγκυρώσω μέσα στη δοκό. Δεν έχω κάνει αναλυτικό υπολογισμό, αλλά νομίζω πως οι διατμητικές τάσεις μπορούν να παραληφθουν. Το σενάζ δε θα το αγκύρωνα για κανένα λόγο στους στύλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2009 Φίλε sundance, βασικά γίνεται αυτό που είπαν και οι άλλοι. Εκτός της δημιουργίας μιας ακόμη θερμογέφυρας όπως ειπώθηκε, η λύση αυτή, με το δόντι, λύνει και πολλά ψυχολογικά προβλήματα όταν χτίζεις κι έχεις σχεδόν μισό τούβλο στον αέρα. Τώρα για τα σενάζ της τοιχοποιίας αν τα αγκυρώνεις ή όχι στους στύλους όπως καλά ξέρεις έγιναν πολλές αναλύσεις του θέματος εδώ και το συμπέρασμα που έβγαλα εγώ έχει να κάνει πάλι με την ψυχολογία. Στην περίπτωση που δεν αγκυρώσεις το σενάζ τότε σε μια σεισμική διέγερση, αν όλα τα άλλα πάνε καλά, το όλο επίπεδο της τοιχ/ας-πανί εκτός από τις ρωγμές που θα κάνει και περιμετρικά, μπορεί να σου πέσει και σαν ''καπάκι'' προς τα μέσα ή προς τα έξω. Στην πρώτη περίπτωση το θέμα θα είναι ενδο-οικογενειακό στην άλλη θα έχεις να κάνεις με ξένο κόσμο. Αν πάλι το αγκυρώσεις στους στύλους το σενάζ θα λειτουργήσει σαν έμβολο (κοντό υποστύλωμα, κλπ) οπότε μπορεί να σου μείνει ο τοίχος αλλά να χάσεις (σπάσεις) έναν από τους 2 στύλους. Η λύση που εφαρμόζω εγώ (αν και λίγο μπακαλίστικη) είναι να μισο-αγκυρώνω στους στύλους τα σενάζ. Συνήθως στο σενάζ βάζω 2 βέργες Φ8 ή Φ10 και κάνω διακοπή του μπετού 5εκ με φελιζόλ πριν τον κάθε στύλο. Έτσι πιστεύω ότι δημιουργείται κάποιο διάφραγμα στο επίπεδο της τοιχ/ας και κάποια αγκύρωση της εντός του πλαισίου. Παίρνω σαν δεδομένο ότι δεν έχουμε το σφήνωμα που γινόταν πρίν κάποια χρόνια και μιλάω για κατασκευές που όλοι βλέπουμε κάθε μέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leontas Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Καλησπέρα συνάδελφοι, αν μπορώ να συνισφέρω και εγώ στον προβληματισμό σας απο προσωπική εμπιρεία θα σας πω τα εξεις: α) το εξωτερικό τούβλο μπαίνει "μπατικο" και το εσωτερικό "δρομικό" έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα απο την μόνωση. β) Η πρώτη στρώση τούβλα τοποθετείτε "μπατικα" και κάθετα στον άξονα του τοίχου, οι υπόλοιπες στρώσεις κανονικα. αυτα έιχα να πω και συνχωρέστε με αν έχω λάθος όρους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2009 στις σημειώσεις οικοδομικής που έχω προτιμάται ο παρακάτω τρόπος βεβαίως δημιουργείται θερμογέφυρα αλλά μάλλον είναι ο πιο ασφαλής τρόπος το σκίτσο το πήρα από το site των αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ Link to comment Share on other sites More sharing options...
spipol Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2010 Στο δικό μου έργο έχω, 3 εκατ δόντι φελιζόλ, χτίσιμο με διπλή δρομική τοιχοποιία και με δωδεκάοπα τούβλα διαστάσεων 9χ12χ19 και τα αλουμίνια μου είναι χωνευτά - συρόμενα. Στην εξωτερικη στρώση της τοιχοποίας, στην πρώτη σειρά τα τούβλα τα τοποθετήσαμε μπατικά έτσι οι 3 πόντοι να πατάνε στο φελιζόλ και οι 19-3=16 στην πλάκα. Απο εκεί και πάνω το χτίσιμο είναι κανονικά δρομικό. Το πάτωμα θα έχει γέμισμα περίπου 10 πόντους οπότε δεν μου δημιουργεί κάποιο πρόβλημα το χτίσιμο αυτό. Έτσι θεωρώ ότι πέτυχα καλυτερη έδραση της εξωτερικής στρώσης της τοιχοποίας Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2010 myri η εικόνα σου είναι χίλιες λέξεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2010 Πάρα πολύ καλή! Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2010 δεν είναι δική μου (το διευκρινίζουμε) ε Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2010 Ε καλά αυτό δεν αναιρεί ότι είναι εξαιρετική σαν δουλειά, όποιος και αν την έκανε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
axoul Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2010 να ρωτήσω κι εγώ με την σειρά μου το εξής: τι είναι καλύτερο για το σεναζ μιας τοιχοποιίας? 1)να τοποθετείται σε απόσταση από την κολώνα με τοποθέτηση φενιζόλ αλλά τα σίδερα να αγκυρώνονται στην κολώνα? 2)τα σίδερα απλά να σταματούν στην κολώνα? 3)το σενάζ και τα σίδερα απλά να διακόπτονται μόλις συναντουν την κολώνα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα