iwpantel Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2010 Τώρα σ'έπιασα.Ναι όντως,αν υπάρχει αέρας στο εργοτάξιο οι κολλήσεις γίνονται σαν να μην πω τι. Όλο φουσκάλες και καμπούρες.Τελος πάντων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassid Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2010 Εξαρτάται ΠΟΙΟΣ κολλάει και ΠΩΣ; δειτε ΚΤΧ και EC3, πάχη, ηλεκτρόδια, μηχανή συγκόλλησης, χρόνος και οι συνθήκες πάνε μετά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panp Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2010 Πάντως σαν γενική αρχή (ίσως για άλλες δουλειές) να πώ ότι ισχύει ότι συγκολλήσεις επιτόπου ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ (γιατί συνήθως δεν θα διαθέτεις τον εξοπλισμό που υπήρχε π.χ. στην κατασκευή του στεγάστρου Καλατράβα, δηλαδή ένα αποκλεισμένο περίβλημα στο σημείο που θέλεις να κολλήσεις). Έτσι, είναι καλό να σχεδιάζουμε τις κατασκευές έτσι ώστε να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο, ενώ οι συνδέσεις τους να προβλέπονται σε τέτοιες θέσεις που να "δίνουν" μεταφερόμενα (σε πλατφόρμα) κομμάτια, δηλαδή γύρω στα 12 μέτρα μέγιστο μήκος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2010 Εξαρτάται ΠΟΙΟΣ κολλάει και ΠΩΣ; δειτε ΚΤΧ και EC3, πάχη, ηλεκτρόδια, μηχανή συγκόλλησης, χρόνος και οι συνθήκες πάνε μετά. Δεν νομίζω Ο αέρας προκάλεί σοβαρες ατέλειες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα