sdim Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Ο θόρυβος οφείλεται στην ταχύτητα του νερού στις σωληνώσεις. Δοκίμασε να μειώσεις την παροχή. Επιπλέον έλεγξε αν ο σωλήνας που ενώνει τις δύο στήλες στην κορυφή τους υπάρχει και δεν έχει πολύ μικρή διάμετρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 θα δοκιμασω να ανεβασω manual το μανομετρικο απο την αντλια Ενας τρόπος θα ήταν στραγγαλίζοντάς την ροή κεντρικά. Υπάρχει άλλος τρόπος; Το να μειώσεις τα watt της αντλίας δεν γίνεται τελικά; ΥΓ. Πές μου ότι έχεις κάνει καλή εξαέρωση με κλειστό τον κυκλοφορητή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Αν βάλεις μεγαλύτερο σωληνάκι bypass να ενώνει το πάνω μέρος στις στήλες θα έχεις μικρότερη ταχύτητα στα κυκλώματα, αλλά θα έχεις και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση πετρελαίου επειδή το νερό θα επιστρέφει στον λέβητα με ελαφρά μεγαλύτερη θερμοκρασία. Εννοείται ότι πρέπει να έχει γίνει σωστή εξαέρωση σε όλο το δίκτυο. Στα σώματα χρειάζεται τακτικά εξαέρωση και στις στήλες πρέπει να υπάρχουν αυτόματες συσκευές εξαέρωσης. Αν ακούς φουσκάλες/μπουρμπουλήθρες στους σωλήνες, χρειάζεται εξαέρωση το κύκλωμα. Ένας άλλος παράγοντας θορύβου είναι μικρότερη διάμετρος σωλήνων στα κυκλώματα από το προβλεπόμενο. Μικρότερη διατομή = μεγαλύτερη ταχύτητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
traxanas Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 φίλε μου το πρόβλημα πιστευω οτι οφείλεται καθαρά στην χαμηλή πίεση σου..πήγαινε τον αυτόματο πληρωτή στα 2 bar ή (2 kgf/cm2) και αν δεν σταματήσει ο θόρυβος, τότε συνεχίζεις το ψάξιμο περαιτέρω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 traxanas, γιατί λες ότι η στατική πίεση των 1.2 bar θα προκαλούσε θόρυβο ενώ η στατική πίεση των 2 bar όχι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
tankerman Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Εχω την εντυπωση οτι ο φιλος τραχανας κατι θελει να μας πει. Δηλαδη αν εμεις τροφοδοτουμε το δικτυο με 1,2 bar ενω η αντλια δουλευει στα 2-3 bar δεν τροφοδοτειτε το δικτυο με νερο!! Τα Watt του κυκλοφορητη δεν μπορω να τα μειωσω, αλλα μονο να ανεβάσω το μανομετρικο υψος στον κυκλοφορητη. Το οποιο και θα κανω και θα σας ενημερωσω σχετικα. Εξαέρωση στο δίκτυο κανω αλλα την επώμενη ημερα αντε ξανα τα ρυάκια να ακουγονται (μονο τα αηδονια λοιπουν 6 το πρωι που εκιναει η θερμανση). Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Δηλαδη αν εμεις τροφοδοτουμε το δικτυο με 1,2 bar ενω η αντλια δουλευει στα 2-3 bar δεν τροφοδοτειτε το δικτυο με νερο!! Γιατί; Πού έχει πάει το νερό και δεν τροφοδοτείται το δίκτυο; Εξαέρωση στο δίκτυο κανω αλλα την επώμενη ημερα αντε ξανα τα ρυάκια να ακουγονται (μονο τα αηδονια λοιπουν 6 το πρωι που εκιναει η θερμανση). Εξαέρωση κάνεις με κλειστό το κυκλοφορητή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Στους κυκλοφορητές όσο ανεβαίνει το μανομετρικό μειώνεται η μέγιστη παροχή που μπορούν να δώσουν, αλλά η παροχή εξαρτάται και από το πόσα κυκλώματα λειτουργούν ταυτόχρονα. Σημασία έχει η παροχή ανά κύκλωμα, γιατί από αυτό εξαρτάται η ταχύτητα στους σωλήνες του κυκλώματος.. Εδώ έχει ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο. http://www.levitostasia.net/viewtopic.php?p=442 Μόλις θυμήθηκα και το φαινόμενο της σπηλαίωσης. Αν η ταχύτητα του νερού είναι πάνω από ένα όριο, σε λίγα χρόνια θα πρέπει να αλλαχθούν οι γωνιές και άλλα εξαρτήματα του κυκλώματος. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%80%CE%B7%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tankerman Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Εξαέρωση κάνω με τον κυκλοφορητή σε λειτουργία στο κύκλωμα που εχω ανοιχτό. Οπως προείπα η εγκατάσταση αποτελείτε απο 3 κυκλώματα αλλα μόνο στο ένα εχω συνδεμένα θερμαντικά σώματα. Τα αλλα δύο κυκλώματα ειναι συνδεμένα με τα κολεκτέρ και οι γραμμές που καταλήγουν στην θέση του μελλοντικού θερμαντικού σώματος ειναι γεφυρομένες ώστε το νερό να κυκλοφορεί. Το φαινόμενο της σπηλαίωσης ειναι γνωστο αλλα αυτο που αναφέρεται ειναι για της προπέλες πλοίων και ονομαζεται vortex effect και εχει καταστρεφικές συνεπειες. Το άρθρο αυτό για τους κυκλοφορητές ειναι αρκετά καλλό αλλα θέλει μελέτη γιατί κρύβει λύσεις στο πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Εξαέρωση κάνω με τον κυκλοφορητή σε λειτουργία στο κύκλωμα που εχω ανοιχτό. Εάν κάνεις εξάερωση με τον κυκλοφορητή σε λειτουργία, τότε καθώς κυκλοφορεί το νερό παίρνει μαζί του τον αέρα με την μορφή διαλυμένου στο νερό αέρα. Αντίθετα αν κάνεις εξαέρωση με κλειστό τον κυκλοφορητή, δηλαδή μόνο με την στατική πίεση, τότε μπορεί να εκδιωχτεί μεγαλύτερο μέρος του αέρα από ό,τι με τον κυκλοφορητή σε λειτουργία. Και επιπλέον, από το βεληνεκές του "κατουρήματος" του εξαεριστικού μπορείς να επιβεβαιώσεις την επάρκεια της στατικής πίεσης στο ύψος του θερμαντικού σώματος ή όχι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα