tpanag Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Έτσι έχεις άλλο πρόβλημα. Ο κάγκουρας που παρκάρει το SUV όπου γουστάρει αδιαφορώντας ποιον κλείνει και ποιον εμποδίζει, θα πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας από σένα που κάνεις 200 χλμ τη μέρα με το 1000άρι για τη δουλειά σου στην Ατ. Οδό. Έχουμε πλέον και σοβαρότατο πρόβλημα παρκαρίσματος στις μεγάλες πόλεις. Παρακαλώ μην παραθέτετε ολόκληρο το προηγούμενο μήνυμα για λόγους οικονομίας του χώρου στο Φόρουμ! Ευχαριστώ, ilias
giannikis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 πολύ ωραία η τοποθετηση του thanar. Συμφωνώ απόλυτα.
pggiotas Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Τέλη κυκλοφορίας είναι φόρος που αναφέρεται στην κυκλοφορία του κάθε αυτοκινήτου (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε) ,επομένως από την στιγμή που το 1000άρι κινείται και καταναλώνει οφείλει να πληρώνει ανάλογα με την κατανάλωση του (βλέπε ρύπους). Ο κάγκουρας λογικά πλήρωσε αρκετά στα τέλη κτήσης...... Συμφωνώ απόλυτα με τον "thanar" ... Εγώ μπορεί να έχω ένα αυτοκίνητο 6000cc και να κάνω 10000km τον χρόνο και ο άλλος ένα με 1000cc και να κάνει 100000km, γιατί να πληρώνω τέλη κυκλοφορίας παραπάνω εγώ από την στιγμή που έχω "ρυπάνει" και καταναλώσει λιγότερο....
tpanag Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Όχι δεν είναι ακριβώς έτσι. Η τιμή των καυσίμων περιλαμβάνει ήδη φόρο και μάλιστα υψηλότατο. Αν καταναλώνεις πολλά λίτρα, πληρώνεις πολύ φόρο συνεπώς. Τα τέλη κυκλοφορίας εξάλλου, επιβάλλονται για την αντιμετώπιση της επιβάρυνσης που προκαλεί συνολικά ένα όχημα (μεγάλο τμήμα της οποίας είναι και η στάθμευση αυτού) για αυτό άλλωστε και απαλλαγή από τα τέλη υπάρχει για παράδειγμα στην "προσωρινή ακινησία", μόνο αν το όχημα αποθηκευτεί σε ιδιωτικό χώρο. Δεν είναι το περιβαλλοντικό το μεγαλύτερο πρόβλημα που δημιουργούν τα (μεγάλα) οχήματα σε μια πόλη.
nick.civil Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Να ρωτήσω και εγώ κάτι:... αγαπητό μας υπουργείο. +1! Πολύ σωστή άποψη! Ο διαχωρισμός των ιχ με το ισχύοντα νόμο είναι τουλάχιστον πρόχειρος και μπακαλίστικος.. (χωρίς να θέλω να θίξω τους μπακάληδες )
soc1952 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2009 Γεια σας.Δεν νομιζω οτι πρεπει να εισαι Doctor (σαν τη Μπιρμπιλη) για να παρεις τετοια αποφαση.Καλα ειπε καποιος φιλος,(Μπακαλιστικη ειναι)
gpestrovas Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Συμφωνω με την αποψη για ενσωματωση των τελων κυκλοφοριας στα καυσιμα. Οποιος <<γραφει>> χιλιομετρα, που εχει ως συνεπεια να μολυνει το περιβαλον, αυτος να πληρωνει. Οσο για την αποσυρση των αυτοκινητων δυστηχως δεν εχουμε τη πολυτελεια σαν κρατος να δωσουμε 400 εκατ. € το χρονο για να πεταξουμε τα αυτοκινιτα μας και να παρουμε καινουρια, δηλαδη να δωσει το κρατος λεφτα σε μενα να αγορασω νεο αυτοκινητο και να δωσω πχ 30000 στη VW ή στην AUDI. H χωρα χρειαζεται να ερθουν λεφτα και οχι na φυγουν και αλλα, να κινηθει το χρημα στην ελληνικη αγορα και οχι να κανουμε πλουσιοτερες της ξενες βιομηχανιες
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Καλά τα λές να μην τα δίνουμε στους ξένους , να μην ξεχνάμε βέβαια ότι πριν 25 χρόνια υπήρχαν κάποιες βιομηχανίες αυτοκινήτου στην Ελλάδα , αλλά αντί να προοδεύσουν , άλλες έκλεισαν και άλλες έφυγαν , με ευθύνη άλλων και όχι των ιδίων . Οσο γιά τα 400 εκ , απλά θα πώ ότι το κράτος θα έδινε από 1500 - 3200 € γιά κάθε αποσυρόμενο και αντικαθιστώμενο αυτοκίνητο , αλλά θα έπαιρνε 19 % ΦΠΑ και από 10-50 % ΕΤΤ επί της εργοστασιακής αξίας κάθε αυτοκινήτου , η οποία είναι από 6000 € έως 80000 € και τα έσοδα του κράτους από 1800 € έως 60000 € . Αρα το κράτος δεν θα έχανε λεφτά , απλά δεν έχει συνέχεια και συνέπεια και όλα γίνονται γιά την τηλεόραση .
cna Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Χωρίς να υπολογίζεις BAS τον φόρο εισοδήματος των πωλητών.
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Επειδή θα πάει 1 1/2 χρόνο αργότερα . Επίσης δεν υπολογίζω τα λεφτά που θα πληρώσουμε από το ταμείο ανεργίας στους απολυμένους εργαζόμενους των εμπόρων αυτοκινήτων , μαζί με αυτά που πληρώνουμε στους πρώην εργαζόμενους στο κύκλωμα της οικοδομής , που υποφέρει 2 χρόνια τώρα .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα