erling Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Πραγματικά, η λογική του "να μην δώσουμε 400Μ που δεν έχουμε" δεν κολλάει.
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2009 Κολλάει στο ότι κρατάμε τα αυξημένα τέλη και δεν δίνουμε εναλλακτική δυνατότητα στους ταλαίπωρους ιδιοκτήτες παλιών αυτοκινήτων ιδιαίτερα μεγάλου κυβισμού . Ετσι κάποιος που έχει ένα αμάξι πάνω από 1929 και ηλικίας 5 ετών και άνω και αξίας κάτω από 20000 € , ακόμα και κάτω από 10000 € αν είναι 10ετίας , πρέπει να πληρώνει τέλη από 800 € και άνω . Οπότε θα αναγκαστεί να το αποσύρει μόνος του και το κουτοπόνηρο κράτος θα γλυτώσει τα 3000 € της απόσυρσης . Επίσης ελπίζει ότι μέχρι τις εκλογές θα το έχει ξεχάσει και έτσι θα γλυτώσει την μαύρη ψήφο του . Βέβαια η συμπεριφορά του λαού από το 2007 και το + 5 που έγινε -11 , δείχνει ότι ευτυχώς κάτι αλλάζει και οι μαγκιές θα πληρώνονται . Ελπίζουμε ...
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Απόσυρση ΙΧ: Τα χρήματα θα κατατεθούν στον λογαριασμό σας... Αλλάζει ριζικά η διαδικασία εξόφλησης των δικαιούχων. Υπεύθυνες δηλώσεις, βεβαιώσεις και άλλα δικαιολογητικά «φρενάρουν» την άμεση είσπραξη των κινήτρων Του Γιώργου Ανδρή andris at pegasus.gr Την ριζική αλλαγή του τρόπου καταβολής των οικονομικών κινήτρων της απόσυρσης αλλά και αντικατάστασης κάποιου παλιού οχήματος με καινούριο ή μεταχειρισμένο αποφάσισε η κυβέρνηση με την τροποποιημένη Κοινή Υπουργική Απόφαση η οποία αναμένεται να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης αυτή την εβδομάδα και παρουσιάσει αποκλειστικά η «Η». Μάλιστα όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην Κοινή Υπουργική Απόφαση τα χρήματα θα κατατεθούν στους προσωπικούς τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων ωστόσο για να τα εισπράξουν θα πρέπει να ξεπεράσουν το «σκόπελο» που ονομάζεται γραφειοκρατία συμπληρώνοντας υπεύθυνες δηλώνεις και να παραλάβουν βεβαιώσεις και άλλα δικαιολογητικά που ορίζει η Κοινή Υπουργική Απόφαση! Παράλληλα επιβεβαιώνεται πλήρως το δημοσίευμα της «Η» στις 16 Οκτωβρίου που ανέφερε χαρακτηριστικά πως έχει αποσταλεί στις Δ.Ο.Υ. της χώρας ο Κωδικός Αριθμός Εξόδων 5195. Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς οι διαδικασίες παραλαβής των πιστοποιητικών κυρίως για τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων που αντικατέστησαν τα παλιά είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα ενώ μπορεί να δημιουργηθούν και πάρα πολλές παρεξηγήσεις καθώς οι Διευθύνσεις Μεταφορών δεν έχουν μηχανογραφήσει ακόμη το σύνολο των οχημάτων με 1η άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005. Όπως μάλιστα υποστηρίζουν ο χρόνος αναμονής εξαιτίας και των χιλιάδων αιτήσεων μπορεί να ξεπεράσει τους 4 μήνες! Ουσιαστικά λοιπόν από τη στιγμή που θα δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η Κοινή Υπουργική Απόφαση θα μπορούν να πληρώνουν οι Δ.Ο.Υ, πρακτικά ωστόσο τα χρήματα θα κατατεθούν όταν μπορέσουν οι 75.000 δικαιούχοι να ολοκληρώσουν τις νέες διαδικασίες που ορίζει η απόφαση. Πάντως ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο έγγραφο πως η απόφαση ελήφθη λαμβάνοντας υπόψιν το γεγονός πως από τις διατάξεις δεν προκαλείται πρόσθετη δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού! Το έγγραφο... Σύμφωνα το έγγραφο το οποίο φέρει τον αριθμό πρωτοκόλλου 2/81302/0026 το οποίο απεστάλη από το υπουργείο Οικονομικών στα υπουργεία Περιβάλλοντος και Υποδομών αναφέρεται χαρακτηριστικά η τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθ. Οικ. 125494/25-9-2009 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Εργων και Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 2028 Β) για τον καθορισμό διαδικασιών και λεπτομερειών για την εφαρμογή του άρθρου 3 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Μέτρα Αντιμετώπισης της Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΦΕΚ 181 Α). Οι αποφάσεις Οι υπουργοί Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Εργων και Μεταφορών και Επικοινωνιών αποφάσισαν πως οι διατάξεις του άρθρου 5 της αριθ. Οικ. 125494/25-9-2009 (ΦΕΚ 2082 Β) κοινής απόφασης αντικαθίστανται τα εξής: -- Η καταβολή των οικονομικών κινήτρων της απόσυρσης και αγοράς αυτοκινήτου διενεργείται με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2362/1995 (ΦΕΚ 247 Α) από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΥΔΕ) του υπουργείου Οικονομικών, που λειτουργούν στους νομούς, νομαρχίες και νομαρχιακούς τομείς της κατοικίας ή έδρας του δικαιούχου και εξοφλούνται από τις οικίες Δ.Ο.Υ. Οι πιστώσεις για την πληρωμή των οικονομικών κινήτρων μεταφέρονται στις περιφερειακές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών στους νομούς, νομαρχίες και νομαρχιακούς τομείς και βαρύνουν τον Ειδικό Φορέα 23/200 και Κωδικό Εξόδων 5195 «Οικονομικά Κίνητρα Απόσυρσης Οχημάτων για την Αντιμετώπιση της Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης». ---Για την καταβολή του οικονομικού κινήτρου της απόσυρσης απαιτούνται: Α. Αίτηση ? υπεύθυνη δήλωση του δικαιούχου προς την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, στην οποία αναγράφονται, εκτός των άλλων, το πιστωτικό ίδρυμα και ο αριθμός λογαριασμού που τηρεί σε αυτό, καθώς και ότι η απόσυρση δεν εμπίπτει στις εξαιρέσεις των διατάξεων του άρθρου 3 της αρθμ. 125494/25-9-2009 Κοινής Υπουργικής Απόφασης. Β. Απόφαση του αρμοδίου οργάνου για την ανάληψη της σχετικής υποχρέωσης. Γ. Ονομαστική κατάσταση πληρωμής δαπάνης εις τετραπλούν, που περιλαμβάνει χωριστά για το κάθε δικαιούχο τη διεύθυνση, το επάγγελμα, τον αριθμό φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ), τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού και το δικαιούμενο ποσό. Η κατάσταση συντάσσεται με ευθύνη της Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Δ. Η βεβαίωση παραλαβής του προς απόσυρση οχήματος από την εγκατάσταση επεξεργασίας ή το σημείο συλλογής Ο.Τ.Κ.Ζ. η οποία πρέπει να έχει εκδοθεί την 2/11/2009 ή και σε προγενέστερη ημερομηνία και η Πράξη Οριστικής Διαγραφής του αποσυρθέντος οχήματος. Για την καταβολή του οικονομικού κινήτρου αγοράς οχήματος και εφόσον έχει καταβληθεί στο δικαιούχο το κίνητρο απόσυρσης, απαιτούνται τα ακόλουθα δικαιολογητικά: Α. Αίτηση ? υπεύθυνη δήλωση του δικαιούχου προς την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, στην οποία αναγράφονται εκτός των άλλων, το πιστωτικό ίδρυμα και ο αριθμός λογαριασμού που τηρεί σε αυτό, ότι έχει λάβει το οικονομικό κίνητρο της απόσυρσης για το αποσυρθέν όχημα, καθώς ότι δεν έλαβε δύο ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Β. Απόφαση του αρμόδιου οργάνου για την ανάληψη της σχετικής υποχρέωσης. Γ. Ονομαστική κατάσταση πληρωμής δαπάνης εις τετραπλούν, που περιλαμβάνει χωριστά για τον κάθε δικαιούχο, τη διεύθυνση, το επάγγελμα, τον αριθμό φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ), τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού και το δικαιούμενο ποσό. Η κατάσταση συντάσσεται με ευθύνη της Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και εγκρίνεται από το αρμόδιο όργανο. Δ. Επικυρωμένο αντίγραφο της Αδειας Κυκλοφορίας του νέου οχήματος, στην οποία αναγράφεται και η ένδειξη «Από Απόσυρση του αριθ. Κυκλοφορίας? ΕΙΧ, ΦΙΧ ή ΦΔΧ». Ε. Φωτοτυπία του τιμολογίου αγοράς νέου οχήματος. Στ. Βεβαίωση της Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ότι το νέο όχημα ανήκει στην κατηγορία Euro 4 και άνω. <Οι ονομαστικές καταστάσεις των παραγράφων 2 και 3 της απόφασης αυτής αποστέλλονται στις αρμόδιες ΥΔΕ σε φυσική και ηλεκτρονική μορφή. Κατά τα λοιπά ισχύει η αριθ. 125494/25-9-2009 κοινή απόφαση. Νέα χαράτσια στα παλιά ΙΧ Σε απόγνωση έχουν βρεθεί χιλιάδες ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων οι οποίοι δεν γνωρίζουν τι να κάνουν τα οχήματά τους και προβληματίζονται αν θα πρέπει να πληρώσουν τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2010 ή να τα θέσουν σε «ακινησία» καταθέτοντας τις πινακίδες. Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες η επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης θα συνοδευτεί και από ισχυρά αντικίνητρα που σημαίνει πρακτικά πως θα είναι ασύμφορη η κατοχή ενός παλαιού ΙΧ καθώς ο ιδιοκτήτης του θα πρέπει να πληρώνει περισσότερα χρήματα για να το διατηρεί στην κυκλοφορία. Αλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου ακύρωσης της απόσυρσης προαναγγέλεται η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας για το 2011 με βάση τον κυβισμό αλλά και τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων! Πηγή : http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=16295&subid=2&pubid=22071139
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα