s.a.k.i. Δημοσιεύτηκε November 2, 2009 at 04:24 μμ Δημοσιεύτηκε November 2, 2009 at 04:24 μμ Καλησπέρα σε όλους, αναζητώ τρόπο ώστε να φορτίζονται τα ανυψωτικά μηχανήματα (περονοφόροι ανυψωτήρες, γερανοί και γερανογέφυρες) προκειμένου να ελέγχονται και να πιστοποιούνται. Επιθυμώ να αποφύγω τη χρήση μεταλλικών ή από άλλο υλικό μεγάλης πυκνότητας κατασκευής. Έχετε να προτείνετε κάποια-ες λύση-εις η-οι οποία-ες να είναι πρακτικές και οικονομικα δελεαστικές; Ευχαριστώ.
CostasV Δημοσιεύτηκε November 2, 2009 at 04:46 μμ Δημοσιεύτηκε November 2, 2009 at 04:46 μμ Δηλαδή τι είδους βάρη; Είδα ότι χρησιμοποιούν μπετονένια βάρη που ο οπλισμός τους εξέχει και χρησιμοποιέίται σαν άγκιστρο. Τα βάρη αυτά ζυγίζονται σε ζυγιστήρια και συνοδεύονται από το ζυγολόγιο.
lasem Δημοσιεύτηκε November 4, 2009 at 12:48 μμ Δημοσιεύτηκε November 4, 2009 at 12:48 μμ Συμφωνώ με CostaV
sdim Δημοσιεύτηκε November 4, 2009 at 01:07 μμ Δημοσιεύτηκε November 4, 2009 at 01:07 μμ Συμφωνώ γι'αυτό με τα βάρη, αλλά η πιστοποίηση δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να περιορίζεται στο πόσο βάρος σηκώνει αλλά πρέπει να συνοδεύεται και με άλλες μετρήσεις. Πρέπει να γίνεται μέτρηση και κάποιων άλλων μεγεθών τα οποία προκύπτουν από τους θεωρητικούς υπολογισμούς και πρέπει να είναι μέσα σε κάποια όρια, όπως για παράδειγμα το βέλος κάμψης.
michalis_gr Δημοσιεύτηκε December 14, 2009 at 07:20 μμ Δημοσιεύτηκε December 14, 2009 at 07:20 μμ Μιλαμε τωρα για βάρη που μπορει να φτάσουν εως και τους 35 - 40 τόνους σε γερανογεφυρες με ελαχιστο τους 2,5 τονους σε ενα μικρο περονοφόρο ανυψωτικης ικανότητας 2 τόνων. (Υποχρεώση ανυψωσης 1,25 του ονομαστικου σε στατική δοκιμη) Πως θα τα κουβαλας ολα αυτα? Ξανασκεψου το ΥΣ: Το βέλος κάμψης μετράται μόνο σε ελέγχους τύπου ΑΑ και πάντα με βάρος. Οταν λεμε ελέγχος εννούμε πάντα με φορτίο. Ελεγχος χωρις φορτίο μπορει να ειναι μόνο ο ενδίαμεσος ελεγχος τύπου Β και αυτο πάλι είναι στην ευχέρια του επιθεωρητη. Οι τύπου Α έχουν πάντα φορτίο
gliout Δημοσιεύτηκε December 16, 2009 at 05:35 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2009 at 05:35 μμ Σωστά τα λέει ο Μιχάλης.
CostasV Δημοσιεύτηκε December 16, 2009 at 07:33 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2009 at 07:33 μμ Μιλαμε τωρα για βάρη που μπορει να φτάσουν εως και τους 35 - 40 τόνους σε γερανογεφυρες με ελαχιστο τους 2,5 τονους σε ενα μικρο περονοφόρο ανυψωτικης ικανότητας 2 τόνων. (Υποχρεώση ανυψωσης 1,25 του ονομαστικου σε στατική δοκιμη) Πως θα τα κουβαλας ολα αυτα? Ξανασκεψου το ... michalis, διευκρίνησε σε παρακαλώ: αναρωτιέσαι ρητορικά ή έχεις κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα και ρωτάς πραγματικά; Ακόμα και για βάρη της τάξης των 40 τόννων, πάλι η πιο πρακτική και οικονομική λύση που μπορώ να σκεφτώ είναι τα μπετονένια βάρη. Σε συστοιχία βέβαια, π.χ. 8 βάρη των 5 τόννων το κάθε ένα ή καλύτερα 10 βάρη των 4 τόννων. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά κάτι τέτοιο θα πρότεινα.
sdim Δημοσιεύτηκε December 16, 2009 at 10:45 μμ Δημοσιεύτηκε December 16, 2009 at 10:45 μμ Την μέτρηση του βέλους κάμψης δεν την αναφέρω λόγω των κανονισμών αλλά λόγω κοινής λογικής. Έτσι θα μπορέσεις να αντιληφθείς έγκαιρα αν είναι στα όρια η κατασκευή ή αν κάτι δεν πηγαίνει καλά. Την αποδυνάμωση της κατασκευής λόγω κόπωσης δεν την διαπιστώνεις με στατική φόρτιση. Δεν θέλω καν να φανταστώ το ενδεχόμενο να αστοχήσει η κατασκευή λόγω κόπωσης με το ονομαστικό φορτίο στο μέγιστο ύψος. Μπορεί να μην υπάρχουν άνθρωποι κάτω από το ωφέλιμο φορτίο, αλλά μια αστοχία μπορεί να κάνει την ζημιά (π.χ. αν σπάσει κάποια βίδα ή ήλος από υπερφόρτιση θα φύγει σαν σφαίρα). Σχετικά με τον έλεγχο, αν δεν βιάζεσαι μπορείς να κρεμάσεις με ιμάντες πλαστικές δεξαμενές, τις οποίες τις γεμίζεις με όσο νερό θέλεις ανάλογα με την επιθυμητή φόρτιση. Με γνωστή την γεωμετρία της κατασκευής και την στάθμη του νερού ξέρεις και το βάρος. Για σιγουριά κάνεις επαλήθευση σε ζυγιστήριο.
x_user Δημοσιεύτηκε December 17, 2009 at 08:21 πμ Δημοσιεύτηκε December 17, 2009 at 08:21 πμ νομίζω ότι υπάρχει αντίστοιχο πρότυπο (εθνικό & ευρωπαϊκό) σχετικά με τον τρόπο μέτρησης & ελέγχου των ανυψωτικών μηχανημάτων, οπότε και οι όποιες μετρήσεις θα πρέπει να γίνουν με βάση τα οριζόμενα στον κανονισμό.
sdim Δημοσιεύτηκε December 17, 2009 at 09:03 πμ Δημοσιεύτηκε December 17, 2009 at 09:03 πμ Lifting Operations and Lifting Equipment Regulations 1998 (LOLER 98) http://www.loler.org.uk/overview.htm LIFTING EQUIPMENT http://lhc-proj-qawg.web.cern.ch/lhc-proj-qawg/CD-ROM/Safety/D1.pdf Και εδώ έχει πολύ βιβλιογραφία στην τελευταία σελίδα. http://www.hse.gov.uk/pubns/indg290.pdf
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα