mikepaza Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Γειά σας συνάδελφοι, Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.. Στο σπίτι μου έχει κατασκευαστεί ράμπα η οποία οδηγεί στο υπόγειο γκαράζ μου. Η υψομετρική διαφορά που υπάρχει μεταξύ του υπογείου γκαράζ και του δρόμου είναι περίπου 1.30μ. Την κλίση της ράμπας την υπολόγισα περίπου 30%. Το αποτέλεσμα είναι σε αυτή τη φάση να μην μπορεί να μπεί το αμάξι μου μέσα και συγκεκριμένα να χτυπάμε τα πλαϊνά μαρσπιέ οταν πάω να κατέβω (opel astra gtc). Μπορείτε να μου πείτε ποια μέθοδο να ακολουθήσω για να λυθεί το πρόβλημά μου? Να σημειώσω οτι πάνω απο την ράμπα υπάρχει το μπαλκόνι του ισογείου και η μικρότερη απόσταση μεταξύ τους είναι 2.25μ. Παρακαλώ την βοήθειά σας... Ευχαριστώ!
palex Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Θα πρεπει να γίνει πιο ομαλή η κλίση είτε "τρωγοντας" εκει που βρισκεις και βγαζοντας την κλιση της ραμπας πιο κοντα προς το ρηθρο, ειτέ γεμίζοντας πρός τα μέσα στο υπογειο στο τελέιωμα της ραμπας. Υπαρχει και η λύση του τζιπ αλλα όχι πολυ ψηλό
harristheo Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 θα φανεί πολύ περιεργο αυτό που θα στείλω αλλά το έχω δει σε κατασκευή στην Πολιτεια και δουλευει!!! ο ιδιοκτήτης είχε μια Lotus Elise και προσθεσε αυτεσ τισ κοκκινες ράμπες έτσι ώστε να ανασηκώνει το μπροστινό μερος τησ σαυρας...εεεεμμμ(ουπςςς) αυτοκινήτου του και πριν προλάβουν οι μπροστινοι τροχοί να ακοθμπήσουν την τσιμεντένια ράμπα τοτε πατούσαν οι πίσω τροχοί και ανασηκωνοταν ολο το αυτοκίνητο!!!! απιστευτο..... το σχημα που στελνω ειναι καθαρα σχηματικό για να καταλάβεισ τι περιγράφω. καθε ρ'αμπα και κάθε αυτοκίνητο προφανώς θέλουν και την αντιστοιχη εξτρα ράμπα 2
harristheo Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 συμφωνώ με palex επίσης.... αν και με το γέμισμα λογο περιορισμένου ύψους από ότι μας λεει...ειναι μάλλον σύσκολο
gzin Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2009 πάντως μη σου φαίνεται παράξενο αν μελλοντικά ο δρόμος "κατέβει".στο ηράκλειο δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει..θα μου πείς υπάρχει η οριστικά διαμορφωμένη στάθμη.αμ δε...στο ηράκλειο είσαι..
mikepaza Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Δυστυχώς δεν γίνεται να "φάω" απο τη μεριά του ρείθρου διότι φοβάμαι μην έχω πρόβλημα αργότερα απο τα νερά του δρόμου. Εκεί συγκεκριμένα υπάρχει ενα μικρό σαμαράκι για αυτό το λόγο. Στο κάτω μέρος της ράμπας υπάρχει βέβαια σχάρα αλλά ποτέ δεν ξέρεις... Όπως είπε και ο harristheo είναι δύσκολο να γεμίσω προς τα μέσα διοτι θα είχα πρόβλημα ύψους.. Ενδεικτικά αν απλά μειώσω την κλίση σε 20% θα έχω μικρότερη απόσταση απο το μπαλκόνι 1.76μ.. ούτε εγώ δεν περνάω αν δεν σκύψω. Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα. Αυτό που είχα σκεφεί είναι να μειώσω λίγο την κλίση και να χρησιμοποιήσω μικρά σαμαράκια σε συγκεκριμένα διαστήματα ώστε οταν πάει πχ να βρεί το μαρσπιε να πατάει ο μπροστινός τροχός πάνω και να σηκώνεται το αμάξι ή οταν πάει να βρεί ο πίσω πρόβολος να πατάει ο πίσω τροχός και να σηκώνεται το πίσω μέρος του αμαξιού. Έλεγα μήπως υπάρχει μια μέθος που να υπολογίζει τα διαστήματα και το ύψος του σαμαριού ανάλογα πχ με το μεταξόνιο ή το ύψος των προβόλων ή τελικά χρειάζεται πατέντα όπως με την lotus-σαύρα . Λέω τώρα εγώ...
pggiotas Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Δεν ξέρω αν σε βοηθήσει καθόλου αλλά είναι μια "πατέντα" που είδα απο καλουπατζήδες όταν κατασκεύαζαν μια ράμπα. Κατασκεύασε ένα πατρόν του αυτοκινήτου σου (σε σχήμα Π) με κομάτια ξύλο ως εξής: Το οριζόντιο τμήμα θα έχει το μήκος του αυτοκινήτου σου και τα δύο κάθετα θα είναι σε απόσταση ίση με το μεταξόνιο σου αλλά υπολόγισε και το βύθισμα όταν είσαι μέσα. Μην ξεχάσεις τους προβόλους.... "Κυλώντας" το στην ράμπα θα δεις τα σημεία που πρέπει να διορθώσεις....
mikepaza Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Καλή η ιδέα pggiotas. Και αν μάλιστα τα κάθετα ξύλα έχουν ύψος ακριβώς όσο η μικρότερη απόσταση του αυτοκινήτου απο το δρόμο (συμπεριλαμβανομένου το βύθισμα απο εσωτερικό φορτίο) και τα προσαρμόσω κάτω απο τα οριζόντια ξύλα, τότε θα έχω ενα πιο ρεαλιστικό "ομοίωμα" του αμαξιού μου. Ελπίζω να πετύχει. Ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια..
palex Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Καλο! Δωσε και "αερα" για τις ταλαντωσεις των αναρτησεων στο φρενάρισμα.
harristheo Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2009 το GTC εχει προγραμμα ή ειναι μαμα??? καλη επιτυχια ενημερωσε μας σε παρακαλω..... χάρης
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα