Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τέλος στην διαμάχη ΠΜ-ΑΜ-ΑΤΜ-ΑΕΙ-ΤΕΙ


parist43

Recommended Posts

Τις ΕΠΑΕ μην τις στήνετε στον τοίχο τόσο εύκολα. Δεν κάνουν πάντα σωστά τη δουλειά τους, αυξάνουν υπερβολικά το χρόνο έγκρισης, συχνότατα σου κάνουν αλλαγή (ενώ η πρόταση είναι άψογη) απλά και μόνο για να δικαιολογήσουν τα μισθά τους. Αλλά τί έχουν δει τα ματάκια τους δεν μπορείτε να φανταστείτε (ή μάλλον μπορείτε). Αφήστε, περισσότερο καλό κάνουν παρά ζημιά!

 

Με την αρχική πρόταση διαφωνώ κι εγώ. Δεν έχει καμιά δουλειά η Νεοελλάδα να επαναπροσδιορίσει τίποτα! Όποια πατέντα και ''καινοτομία'' να βρήκε στα τάρταρα την κατέβασαν. Εκεί που πρέπει να ''αντιγράψουμε'' τους ''ξένους'' κάνουμε του κεφαλιού μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 26
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

επειδή εχει "αναψει" παλι η αντιπαραθεση στο "περι επαγγελματικών δικαιωμάτων "

επαναφέρω την αρχική προταση με την οποία ειχα ανοιξει το θεμα ,ελαφρα τροποποιημενη

1.Μελετη Πανελαδικής εμβέλειας απο Επιτροπή ,που να απαντα στο ερώτημα ποσους μηχανικους ανα κατηγορια χρειαζόμαστε στην Ελλαδα ,την επομενη 30ετια.

2.Καταργηση Πολυτεχνιων και ΤΕΙ,και αντικατασταση τους απο ανωτατες σχολες που θα διδασκουν μαθηματα ανα τομεα.

3.Θα δινει καποιος εισαγωγικες και θα περνα σε εναν τομεα.

Ας πουμε τομεας τοπογραφιας. η τομεας στατικων. η τομεας υδραυλικων.η οδοποιιας.

4.Ανα τομεα θα ειναι γνωστό ποσα μαθήματα θα χρειαζοντε να φοιτα ο φοιτητης μεχρι να παρει την πιστοποιηση.Ο χρονος δεν θα εχει σημασια.αλλα τα μαθήματα.

Για την οδοποιια πχ θα χρειαζοντε πχ 6 μαθηματα.Αν εχει κοτσια και τα τελειωσει σε ενα χρονο ,θα πιστοποιειται μετα απο εξετασεις ,και θα μπορει σε 1 χρονο να εξασκει το επαγγελμα του οδοποιου.Μονο αυτο και μονον αυτος.

Αν εχει ορεξη ,συνεχίζει με τομεα πχ Τοπογραφίας.τον οποιο 2ο τομεα να μπορει να τον τελειώσει οποτε θελει.διότι τωρα θα εργαζετε και χρειαστεί 5 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

θα γραψω.και θα ζητώ να μου λενε ποσα παιρνει ο Προεδρος του Κτηματολογιου και ποσα τα μελη του ΔΣ.οπότε θα προτείνω για να μπορεσουν να πληρωθούν αυτοί οι αναξιοπαθουντες να μας φορολογησουν με 70%.

ΖΑΧΟΥς εχεις δικηο,μια ζωή off topic.

Link to comment
Share on other sites

διαφωνω. πρωτα απο ολα, αλλο πραμα ειναι τα ΑΕΙ και αλλο τα ΤΕΙ. επισης το θεμα με την εκπαιδευση ειναι ΚΑΙ η μορφωση. οχι απλα η δημιουργεια υπαλληλων. αυτο που πρεπει να γινει ειναι να μην παιρνεις αδεια εξασκησεως αν εισαι "τουριστας". το οτι καταφερες να βγαλεις μια σχολη δεν συμαινει οτι ξερεις και να δουλευεις.

αλλα με το ανοιγμα των επαγγελματων πολλα απο αυτα τα προβληματα απλα θα παψουν να υπαρχουν.

το οτι χριαζομαστε 100 ΠΜ και κανουμε εισαγωγη στην σχολη 100 φοιτητες δεν σημαινει οτι θα εχουμε και 100 ΠΜ σε μερικα χρονια. θα εχουμε 100 πτυχια αλλα οι ΠΜ θα ειναι το πολυ 20-30. βλεπετε και ξερετε ολοι τι μπαινει και τι βγαινει απο τις σχολες.

Link to comment
Share on other sites

συναδελφε aginor δεκτη η διαφωνία σου,αν θες όμως με βοηθας να καταλαβω τι ενοεις οταν λες

αλλο πραμα ειναι τα ΑΕΙ και αλλο τα ΤΕΙ.
.ειλικρινα δεν εχω καταλαβει σε τι εξυπηρετει η υπαρξη δύο ειδων μηχανικών.
Link to comment
Share on other sites

στο ΤΕΙ Σερρων τουλαχιστον, δεν εχουμε αγγιξει ανωτερα μαθηματικα, δεν ξερουμε ουτε οτι υπαρχει η φορτραν, δεν εχουμε ασχολιθει ποτε με φολφρομ, δεν προκειτε ποτε να μας ζητησουν να φτιαξουμε σαν εργασια ενα προγραμμα σαν το ANSYS. Αυτα τα κανει το πολυτεχνειο.

Στο Πολυτεχνειο δεν ξερουν να ξεχωριζουν τον γρασαδορο απο το γρασαδορακι, δεν ξερουν τι συμαινει να δεσω το κοματι στην φρεζα, δεν ξερουν αν αυτο που σχεδιασαν μπορει να κατασκευαστει και σε πια μηχανη. δεν εχουν λερωσει τα χερια τους με γρασσα ποτε.

Δουλεψα σε μια ομαδα ρομποτικης με μηχανολογους και απο τα 2 τμηματα. απο εκει βγαινουν τα παραπανω.

Πιο πρακτηκα, το Πολυτεχνειο εχει τοση πολυ θεωρια που τελικα πολλες φορες μενει στο ακαδημαικο και ειναι ανεφαρμοστη. Το ΤΕΙ εχει τοση θεωρια οση χρειαζετε για να γινει μια πρακτικη δουλεια. ουτε μια παραγραφο παραπανω. δεν περιμενω απο εναν του πολυτεχνειου να σχεδιαζει μηχανηματα, ουτε και απο εναν του ΤΕΙ να ασχοληθει με την διμιουργεια των γραμμων λουντερς στον εφεκλισμο.

αυτα βεβαια ολα ειναι λιγο θεωριτικα γιατι το 80% των αποφοιτων καθε σχολης δεν εχουν ιδεα του τι επρεπε να μαθουν και τι τελικα εμαθαν......

μπορει να είμαστε ισοι (μπορει και οχι) αλλα σιγουρα ΔΕΝ ειμαστε ΙΔΙΟΙ.

 

Με τους τόνους έχεις "τσακωθεί"??

Σε παρακαλώ φρόντισε τα κείμενά σου από πλευράς ορθογραφίας και τονισμού.

Ευχαριστώ, GRTOPO

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.