Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα

 

Γνωρίζει κανείς αν είναι απαραίτητη η γραπτη εκτιμηση επαγγελματικο κινδυνου για ολες τις επιχειρησεις και καθε πότε πρεπει να γινεται?

Δηλαδή αν αναλάβει καποιος τεχνικος ασφαλείας σε κάποια επιχειρηση που ειχε αλλον αλλα αλαξε, είναι καλυμενος με την προηγουμενη? καταρχην νομικα και επειτα ουσιαστικα.

Ευχαριστω

Δημοσιεύτηκε

Η γραπτη εκτίμηση επαγγελματικου κινδυνου ειναι απαραιτητη για καθε επιχειρηση κυρίως όμως για τις υψηλου κινδυνου εργοστασια βιομηχανίες κλπ .

Στο τελος της μελέτης υπογραφουν ο ιδιοκτητης της επιχειρησης ο γιατρος εργασίας αν υπάρχει και ο τεχνικός ασφαλειας .

Για την περιπτωση που αλλαξει ο τεχνικός ασφαλείας καλο θα ηταν να γίνει ερώτηση Στο ΚΕΠΕΚ εφόσον εκει θα χρειαστει να αλλαχτουν και τα στοιχεια του τεχνικου ασφαλείας στην επιχείρηση .

Παρ ολα αυτα η Μελέτη Εκτιμησης επαγγ κινδύνου αμοιβεται ξεχωριστα εκτος και αν εχει γινει αλλη συμφωνια με την επιχειρηση .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.