JOHNYMAL Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2009 Ψαχνω εδω και καιρο ένα προγραμμα ή μια βαση δεδομένων για να έχω οργανομένο το γραφείο μου. Δηλαδή η αναζήτηση στα τοπογραφικά στις μελέτες και στα έγραφα γίνεται πολυ ευκολα. Καπιοα πρόταση??
x_user Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 τι budget έχεις? multiuser? how many users/clients? OS? πόσο secure? remote access? κλπ ───────────────────────────────────────────────────── Παράβαση Κανόνα 8 περί άσκοπης παράθεσης. Τηρούμε τους Κανόνες Συμμετοχής. Συμπληρώστε την ειδικότητά σας, μέσω της επεξεργασίας προσωπικών στοιχείων (πίνακας ελέγχου). Chilon
JOHNYMAL Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 το budget ειναι σχετικο μεχρι 2500 ευρω διαθετω ενας client το remote access,os xp δεν μου ειναι απαραιτητο ..Eχετε κατι να μου προτεινεται??
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 [χιούμορ] Αστο το πρόγραμμα οργάνωσης. Βάλε πρόγραμμα ορθογραφίας [/χιούμορ]
Sdimis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2009 Φτιάξε πίνακα στο excel με του κωδικούς και τα είδη που θέλεις, ότι πιο απλό και λειτουργικό
JTB Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2009 FILEMAKER...Γενική βάση δεδομένων... Οτι καλύτερο για μέσο χρήστη με μέσες εφαρμογές και φτηνό... Φτιάξτο μόνος σου, έτσι έκανα κι εγώ και έχω οργανώσει τα πάντα... Ευκολο, γρήγορο και με μεγάλες δυνατότητες...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα