JOHNYMAL Δημοσιεύτηκε November 20, 2009 at 05:03 πμ Δημοσιεύτηκε November 20, 2009 at 05:03 πμ Ψαχνω εδω και καιρο ένα προγραμμα ή μια βαση δεδομένων για να έχω οργανομένο το γραφείο μου. Δηλαδή η αναζήτηση στα τοπογραφικά στις μελέτες και στα έγραφα γίνεται πολυ ευκολα. Καπιοα πρόταση??
x_user Δημοσιεύτηκε November 21, 2009 at 05:49 μμ Δημοσιεύτηκε November 21, 2009 at 05:49 μμ τι budget έχεις? multiuser? how many users/clients? OS? πόσο secure? remote access? κλπ ───────────────────────────────────────────────────── Παράβαση Κανόνα 8 περί άσκοπης παράθεσης. Τηρούμε τους Κανόνες Συμμετοχής. Συμπληρώστε την ειδικότητά σας, μέσω της επεξεργασίας προσωπικών στοιχείων (πίνακας ελέγχου). Chilon
JOHNYMAL Δημοσιεύτηκε November 22, 2009 at 12:45 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 22, 2009 at 12:45 μμ το budget ειναι σχετικο μεχρι 2500 ευρω διαθετω ενας client το remote access,os xp δεν μου ειναι απαραιτητο ..Eχετε κατι να μου προτεινεται??
CostasV Δημοσιεύτηκε November 22, 2009 at 02:24 μμ Δημοσιεύτηκε November 22, 2009 at 02:24 μμ [χιούμορ] Αστο το πρόγραμμα οργάνωσης. Βάλε πρόγραμμα ορθογραφίας [/χιούμορ]
Sdimis Δημοσιεύτηκε November 23, 2009 at 08:07 πμ Δημοσιεύτηκε November 23, 2009 at 08:07 πμ Φτιάξε πίνακα στο excel με του κωδικούς και τα είδη που θέλεις, ότι πιο απλό και λειτουργικό
JTB Δημοσιεύτηκε November 23, 2009 at 10:58 πμ Δημοσιεύτηκε November 23, 2009 at 10:58 πμ FILEMAKER...Γενική βάση δεδομένων... Οτι καλύτερο για μέσο χρήστη με μέσες εφαρμογές και φτηνό... Φτιάξτο μόνος σου, έτσι έκανα κι εγώ και έχω οργανώσει τα πάντα... Ευκολο, γρήγορο και με μεγάλες δυνατότητες...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα