Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συνάδερφοι βοήθεια χρειάζομαι τα φώτα σας.

Περίπου το 2002 ασχολήθηκα με ΄την άδεια ίδρυσης ενός φανοποιείου , βαφείου , συνεργείου σε νέο κτίριο. Ή άδεια ίδρυσης εκδόθηκε κανονικά ,πήραμε προέγκριση για απαλλαγή από κυκλοφοριακή σύνδεση από την τεχν.υπηρεσία της Νομαρχίας. Εκδόθηκε και η οικοδομική άδεια ,κτίστηκε τα κτίρια και καταφέραμε και πήραμε και άδεια λειτουργίας για το φανοποιείο (το οποίο είναι και του ιδιοκτήτη ,τα άλλα ήταν για ενοίκιο).

Τελική έγκριση κυκλοφοριακής δεν δόθηκε ποτέ. Αυτοψία έγινε όλα είχαν γίνει καλώς αλλά η υπάλληλος έφυγε μετάθεση και ο επόμενος (απαράδεκτος σε όλα του) δεν μας έδωσε ποτέ την τελική έγκριση. Ο υπάλληλος του τμ. συγκοινωνιών ο οποίος για καλή μας τύχη τότε είχε έρθει μαζί με την υπάλληλο της Νομαρχίας για αυτοψία μας έδωσε την άδεια λειτουργίας χωρίς την τελική έγκριση κυκλ σύνδεσης (με δικιά του ευθύνη).

Τώρα εν έτη πιά 2009 έφτασε η ώρα να νοικιαστούν και το συνεργείο. Οπότε προχωράμε σε άδεια ίδρυσης και λειτουργίας.

Αυτή την στιγμή λοιπόν έχουμε μόνο μία προέγκριση κυκλοφοριακής η οποία δεν έχει ημ. λήξης (τότε δεν ίσχυε το 3 έτη διάρκεια για την προέγκριση).

Και το ερώτημα είναι τώρα ποιος είναι αρμόδιος ;

Ο δήμος (σύμφωνα με τον ΠΔ118/2006)

Η τεχνική υπηρεσία της Νομαρχίας (αφού δεν έχει λήξει η προέγκριση και καλύπτεται πιστεύω από τις μεταβατικές διατάξεις του ΠΔ118/2006)

 

και μία ακόμα ερώτηση

όταν έχουμε μία κυκλοφοριακή σύνδεση ,έχουμε ελάχιστη απόσταση από συμβαλόμενες οδούς και ισχύει :

2. Η παρ. 1β του άρθρου 5 του β.δ. 465/1970, που αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του π.δ. 401/1993, αντικαθίσταται ως εξής:

 

«β. Σε αποστάσεις μικρότερες των οριζομένων στον παρακάτω πίνακα, για τις περιπτώσεις πρατηρίων επί οδών όλων των κατηγοριών, από του σημείου συνάντησης των αξόνων της οδού επί της οποίας ιδρύεται το πρατήριο και άλλης οδού, ή από της συνάντησης της οδού με σιδηροδρομική γραμμή, ή από της αρχής ή του πέρατος της διάταξης κυκλοφοριακής σύνδεσης σταθμών διοδίων και πλατυσμάτων στάθμευσης (parking). Σε περίπτωση διαμόρφωσης ισόπεδων ή ανισόπεδων κόμβων, οι αποστάσεις ισχύουν για τις δυο πλευρές της οδού και υπολογίζονται από το σημείο της οδού που αλλάζει η διατομή της για τη διαμόρφωση του κόμβου. Οι αποστάσεις από συμβολές με οδούς στις οποίες επιτρέπονται μόνον ομόρροπες κινήσεις και απαγορεύονται με διαχωριστική γραμμή ή νησίδα ή κατακόρυφη σήμανση οι αριστερές στροφές, υπολογίζονται μόνον στην κατεύθυνση της οδού που βρίσκεται η συμβάλλουσα οδός.

εδώ υπάρχει πίνακας με αποστάσεις και αμέσως μετά

 

Η στήλη 2 δεν έχει εφαρμογή για την περίπτωση που οι συμβάλλουσα οδός είναι δημοτική ή κοινοτική (πλην των κυρίων) και:

α) Εξυπηρετεί τριάντα (30) το πολύ ιδιοκτησίες μέχρι βάθους 500μ. από του σημείου τομής των αξόνων ή

β) έχει πλάτος μικρότερο ή ίσο των 5,50μ. ανεξαρτήτως του μήκους της ή των ιδιοκτησιών που εξυπηρετεί ή

γ) είναι αδιέξοδος ανεξαρτήτως του μήκους και του πλάτους της ή

δ) ο κυκλοφοριακός της φόρτος, όπως προκύπτει από μετρήσεις της εκάστοτε αρμόδιας Υπηρεσίας δεν υπερβαίνει τα (480) τετρακόσια ογδόντα οχήματα ανά 24ώρο.

Εφ’ όσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις και δεν εφαρμόζονται οι αποστάσεις της στήλης 2, η διαμόρφωση της κυκλοφοριακής σύνδεσης (αρχή λωρίδας επιβράδυνσης ή τέλος λωρίδας επιτάχυνσης) θα πρέπει να απέχει οχτώ (8-) μέτρα από τον άξονα της συμβάλλουσας οδού και πάντως η απόσταση του άξονα της συμβάλλουσας οδού δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 50 μ από το άκρο της κάτω βάσης της κεντρικής νησίδας που βρίσκεται πλησιέστερα στη συμβολή.

 

Και η ερώτηση είναι η εξής : οι παραπάνω εξαιρέσεις έχουν ισχύ για τις απλές εισόδους - εξόδους εγκαταστάσεων ,όπου έχουμε δύο όρους της ορατότητας και της απόστασης από συμβολή με άλλη οδό.

Δημοσιεύτηκε

Εφόσον ο δρόμος είναι αγροτικός, δηλαδή, δημοτικός η κοινοτικός κυκλοφοριακά αρμόδια αρχή για την έγκριση εισόδου εξόδου είναι ο οικείος Δήμος ή αν δεν έχει μεγάλη τεχνική υπηρεσία η Τ.Υ.Δ.Κ (Τεχνική Υπηρεσιά Δήμων και Κοινοτήτων).

  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε

Με ενδιαφέρει να ψάξω ένα ακίνητο που έχει πρόσωπο σε εθνική οδό. Η είσοδος στο γήπεδο αυτό θα γίνεται από την εθνική οδό. Από πού θα πρέπει να αρχίσω για να ελαχιστοποιήσω τους κινδύνους να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα κατά την έκδοση οικοδομικής άδειας στο μέλλον;

Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα στο παρελθόν και θέλω να κάνω μία έρευνα σχετικά με το ποιές είναι οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται για την είσοδο έξοδο ή την κυκλοφοριακή σύνδεση σε κατοικία.

Δημοσιεύτηκε

@Skeptikos

Όλα τα σχετικά με τη δόμηση στο πρωτεύον, δευτερεύον, τριτεύον εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, περιλαμβάνονται στο από 24.6.1998 πδ (ΦΕΚ 169/Α/15.7.1998) "Λήψη μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας κλπ". Μπορείς να το βρεις είτε ως ΦΕΚ είτε στο Google.

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητέ συνάδελφε κατ' αρχήν να σε ευχαριστήσω για την απάντηση σου. Το συγκεκριμένο ΠΔ, το έχω συμβουλευτεί ήδη και είναι πολύ χρήσιμο για την τήρηση των αποστάσεων της οικοδομής από τον άξονα τόυ οδικού δικτύου.

Αυτό που με προβληματίζει κυρίως, είναι η είσοδος - έξοδος που απαιτείται σε εγκαταστάσεις κατηγορίας Β, που υπάγονται και οι κατοικίες που δεν προκαλούν αύξηση στην κυκλοφορία των οδών. Από ότι μου έχει πει η φίλη το πρόσωπο στην εθνική οδό του γηπέδου βρίσκεται ανάμεσα σε δύο στροφές που απέχουν μικρή απόσταση μεταξύ τους. Φοβάμαι λοιπόν μην τη κολλήσουν μελλοντικά, όταν θελήσει να βγάλει οικοδομική άδεια.

 

edit: Οι προβληματισμοί μου ευσταθούν και θα πρέπει να είμαστε προσεχτικοί σε παρόμοιες περιπτώσεις, όπως κατάλαβα από την επικοινωνία μου με υπηρεσία της περιφέρειας. Είναι στο χέρι της πολεοδομίας, αν θα το ζητήσει.

Δημοσιεύτηκε

Για την κυκλοφοριακή σύνδεση για κατοικία, με είσοδο-έξοδο, θα βρεις αρκετές πληροφορίες στο θέμα αυτό.

  • 11 years later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

 

Σε δημοτική οδό θέλω να αιτηθώ έγκριση εισόδου εξόδου για λειτουργία  βιοτεχνίας .

Μπορεί η έισοδος έξοδος να τοποθθετηθεί πάνω σε στροφή από την οποία βέβαια εξασφαλίζεται η ορατότητα των 70m εκατέρωθεν και των 50μ από την συμβάλλουσα οδό. Το ρωτάω καθώς είναι η μόνη θέση που μπορεί και να κατασκευαστεί για την εξασφάλιση των περιορισμών ορατότητας.

Περιμένω τις απόψείς σας 

  • 9 months later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλημέρα . Αντιμετωπίζω το εξης παράδοξο .Έβγαλα πριν 1 μηνα μια οικοδομική αδεια σε αγροτική οδο σε εκτος  σχεδίου περιοχή  για κατοικία . Στον  προέλεγχο της πολεοδομίας δεν έγραψε παρατηρήση  οτι απαιτείται έγκριση εσόδου εξόδου  και σε ερώτηση  στο δημο απάντησε οτι δεν δίνουν έγκριση για κατοικιες

Πως μπορώ να το αντιμετωπίσω το θέμα καθώς  καταλαβαίνω οτι έβγαλα μια αδεια οπου πάσχει!

Ευχαριστώ !

 

Μην ανοίγεις χωρίς ουσιαστικό λόγο νέο θέμα και χωρίς πρώτα να κάνεις αναζήτηση σε ήδη υπάρχον, με ίδιο ή παραπλήσιο περιεχόμενο. Το θέμα σου συγχωνεύτηκε στο παρόν. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ.

Pavlos33

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε (edited)

ειχες ενα γηπεδο που εβλεπε σε "αγροτικο" δρομο, προφανως οχι "αναγνωρισμενο".

Αρα ειχες ενα τυφλο,  αρτιο και οικοδομησιμο, με την προυποθεση  οτι θα εμφανισει καποιο επισημο εγγραφο,  με δικαιωμα να περνάει απο αυτον τον δρομο.

  Αυτοι οι δρομοι συνηθως εχουν δημιουργηθει απο  λωριδες που αφηναν οι εκατερωθεν ιδιοκτητες προς εξυπηρετηση ολων και εφταναν  μεχρι  καποιον  "επισημο" δρομο.

- Εαν αυτος δρομος φαινεται σαν ιδιοκτησια καποιου, μπορεις να ζητησεις την χορηγηση δουλειας διελευσης.

- Εαν ομως, αυτος ο δρομος φαινεται σαν οριο στα συμβολαια των όμορων, απο εκει που ειναι το δικο σου γηπεδο, μεχρι τον "επίσημο" δρομο,

ειναι υπερβολη να σου ζητανε "επισημο συμβολαιο δουλειας", διοτι κανενας δεν δηλωνει σαν ιδιοκτητης στον δρομο αυτο, ουτε υπαρχει ΚΑΕΚ δρομου,  αρα δεν εχεις την δυνατοτητα να ασκησεις καμμια αγωγη "κατ' αγνωστου"....

Επομενως, ερευνας τον τροπο δημιουργιας του δρομου  κι αν "φαινεται" καπου και επανερχεσαι.

υγ

τι εννοεις με αυτο;

"Στον  προέλεγχο της πολεοδομίας δεν έγραψε παρατηρήση  οτι απαιτείτε έγκριση εσόδου εξόδου"

 

Edited by dimitris GM
  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Πέρα από αυτά, που σωστά σου γράφει ο Δημήτρης, εγώ θέλω απλά να κάνω μία παρατήρηση (ανοίγεται συχνά ένα θέμα το οποίο έχει ήδη συζητηθεί).

Για να ανοίξεις λοιπόν ένα ΝΕΟ "κεφάλαιο"  εδώ, για αυτό το θέμα, σημαίνει πως δεν έκανες καν τον κόπο να ψάξεις και να δεις πως το θέμα αυτό είναι πολυσυζητημένο, σε πάν-πολλά σημεία στο φόρουμ. Με τον τρόπο αυτό φορτώνεται, χωρίς λόγο το φόρουμ, με αναφορές για το ίδιο θέμα.

Υπάρχει Π.χ και εδώ (μέσα σε πολλές άλλες) συζήτηση για το ίδιο θέμα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.