sigalas Δημοσιεύτηκε December 4, 2009 at 01:54 μμ Δημοσιεύτηκε December 4, 2009 at 01:54 μμ Οποιος μπορει να με βοηθησει σχετικα με οποιοδηποτε πληροφοριες γυρω απο Η/Ζ. Συγκεκριμενα: Τι τυποι υπαρχουν? Τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα καθε τυπου? Συντηρηση,κοστος, καταναλωση καυσιμου,αποδοση,CO2? Επισης μου εχει ζητηθει να βρω τις καμπυλες καταναλωσης ενος Η/Ζ μηπως γνωριζει καποιος να μου πει τι ακριβως θελω? Ελπιζω να ημουνα συγκεκριμενος...
x_user Δημοσιεύτηκε December 5, 2009 at 04:59 μμ Δημοσιεύτηκε December 5, 2009 at 04:59 μμ Ο κλασικός τύπος ενος Η/Ζ είναι μία ΜΕΚ (Μηχανή Εσωτερικής Καύσης). Βενζινοκινητήρας για τις μικρές ισχείς, πετρελαιοκινητήρας για τις μέσες και μεγάλες. Συνεπώς οι καμπύλες που ζητάς είναι αυτές των ΜΕΚ.
gstat Δημοσιεύτηκε February 2, 2010 at 10:53 μμ Δημοσιεύτηκε February 2, 2010 at 10:53 μμ Η κατανάλωση καυσίμου είναι ανάλογες του φορτίου (πέδησης) που δέχεται ο κινητήρας ΜΕΚ. Οι κατασκευστές δείνουν σχετικές καμπύλες.
sigalas Δημοσιεύτηκε February 18, 2010 at 10:34 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 18, 2010 at 10:34 πμ Παιδες επειδη δεν βρισκω ακρη αν μπορει καποιος ας μου στειλει η ας ποσταρει εδω κατι σχετικο με καμπυλες καταναλωσης καυσιμου ενος Η/Ζ. Επι τη ευκαιρια να ρωτησω και κατι αλλο. Η αποδοση ενος Η/Ζ και το CO2 που εκλυεται στην ατμοσφαιρα απο τι εξαρτωνται? Ευχαριστω προκαταβολικα, αν και ηδη με τα παραπανω με εχετε βοηθησει παρα πολυ.
CostasV Δημοσιεύτηκε February 18, 2010 at 10:46 πμ Δημοσιεύτηκε February 18, 2010 at 10:46 πμ Η απόδοση ενός Η/Ζ είναι το γινόμενο της απόδοσης της ΜΕΚ που κινεί την γεννήτρια και της απόδοσης της γεννήτριας. Η ποσότητα του CO2 που εκλύεται από έναν κινητήρα ΜΕΚ εξαρτάται κυρίως από την ποσότητα καυσίμου που καταναλώνει ο κινητήρας αυτός. Η οποία ποσότητα εξαρτάται από την ισχύ ζήτησης και από την απόδοση της ΜΕΚ. Καμπύλες κατανάλωσης ίσως υπάρχουν στα βιβλία του Ιδρύματος Ευγενίδου, Κινητήριες μηχανές/ Ψάξε με αναζήτηση στο φόρουμ, υπάρχει κάπου το λινκ.
Darth Vader Δημοσιεύτηκε October 6, 2010 at 06:26 μμ Δημοσιεύτηκε October 6, 2010 at 06:26 μμ Οποιος μπορει να με βοηθησει σχετικα με οποιοδηποτε πληροφοριες γυρω απο Η/Ζ. Συγκεκριμενα: Τι τυποι υπαρχουν?Τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα καθε τυπου? Συντηρηση,κοστος, καταναλωση καυσιμου,αποδοση,CO2? Επισης μου εχει ζητηθει να βρω τις καμπυλες καταναλωσης ενος Η/Ζ μηπως γνωριζει καποιος να μου πει τι ακριβως θελω? Ελπιζω να ημουνα συγκεκριμενος... Τα Η/Ζ μπορει να είναι πολύστροφα (3000rpm) ή ολιγόστροφα (1500rpm). Υπάρχουν Η/Ζ υδρόψυκτα και αερόψυκτα, βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα, με αυτόματο ρυθμιστή στροφών και χωρίς. Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του κάθε τύπου έχουν ως εξής: τα πολύστροφα έχουν μικρό όριο ζωής και δεν συνιστώνται για συνεχή λειτουργία. για αυτό και έχουν μικρότερο κόστος. Επίσης έχουν και μεγαλύτερο θόρυβο. Τα υδρόψυκτα προσφέρουν καλύτερη ψυξη του πετρελαιοκινητήρα Τα βενζινοκίνητα είναι για μικρές ισχύς και επίσης φθηνή λύση, μεγαλύτερη κατανάλωση, μεγαλύτερο κόστος συντήρησης. Ο αυτόματος ρυθμιστής στροφών (είναι στανταρ σε μεγάλα Η/Ζ) φροντίζει για την χαμηλή κατανάλωση πετρελαίου αφού καταναλώνει ότι παράγει ασχετα αν είναι το 25%, 50% και 100% του ονομαστικού φορτίου. Τώρα το κόστος συντήρησης εξαρτάται πάντα απο το μέγεθος του Η/Ζ, όπως και να το κάνουμε δεν παίρνουν τα ίδια λάδια μια μηχανή 100KVA (14lt) με μία 135 KVA (18lt) Ελπίζω να σε βοήθησα αρκετά
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα