EPI Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2008 μιλάω για το παραπάνω σχέδιο ..ευχαριστω πολύ ..(πρώτη φορα κάνω παθητική) Link to comment Share on other sites More sharing options...
anka Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2009 Καλησπέρα! Έχω κι εγώ μια απορία σχετικά με τις οδεύσεις. Έχω διώροφο με εσωτερικό κλιμακοστάσιο (μεζονέτα). Τελική έξοδος υπάρχει μόνο μία στο ισόγειο. 1) Θα σχεδιάσω δύο οδεύσεις διαφυγής; Μια στον α' όροφο από το πιο απομακρυσμένο σημείο ως το κλιμακοστάσιο και άλλη μια στο ισόγειο από το πιο απομακρυσμένο σημείο ως την τελική έξοδο; (Και κάθε μια πρέπει να είναι < 25μ; ) Τότε, το μήκος του κλιμακοστασίου πού μπαίνει στον υπολογισμό (γραμμή ανάβασης * 1,50); ή 2) Θα σχεδιάσω μια όδευση διαφυγής; Θα ξεκινά από το πιο απομακρυσμένο σημείο του α' ορόφου, θα "κατεβαίνει" από το κλιμακοστάσιο (=μήκος γραμμης ανάβασης * 1,5) και θα φτάνει ως την τελική έξοδο στο ισόγειο; (Και πρέπει όλο αυτό να είναι <25μ; ) Ευχαριστώ πολύ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chihor Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2009 Θα πρέπει να σχεδιάσεις δύο οδεύσεις, μία στο ισόγειο και μία στο υπόγειο. Το μήκος της κάθε μίας μετριέται χωριστά και πρέπει να είναι μικρότερο από 25μ, όπως το λες. Τουλάχιστον εγώ έτσι το έχω κάνει μέχρι τώρα και δεν μου έχει γίνει καμμία παρατήρηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deathlok Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2009 το β) Link to comment Share on other sites More sharing options...
anka Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2009 Ευχαριστώ πολύ και τους δύο....αλλά... ο Chihor απ'ότι κατάλαβα συμφωνεί με το (1) και ο deathlok με το (2) τελικά τι να κάνω;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
deathlok Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2009 αν μιλάμε για εσωτερικό μη πυροπροστατευόμενο κλιμακοστάσιο είναι το β) αν μιλάμε για πυροπροστατευόμενο κλιμακοστάσιο είναι το α) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2009 Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει πυροπροστατευόμενο κλιμακοστάσιο οπότε το (β). Ο Chihor αναφέρθηκε σε υπόγειο ενώ εσύ δεν μας είπες τίποτα για υπόγειο. Ουσιαστικά απ' ό,τι κατάλαβα συμφώνησε με το (β). Αν πάντως υπάρχει υπόγειο, θα εφαρμόσεις το (β) και για τον όροφο και για το υπόγειο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chihor Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2009 Δικό μου το λάθος. Πράγματι, το (β). Link to comment Share on other sites More sharing options...
anka Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2009 Ευχαριστώ πολύ πολύ όλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliekater Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2009 GeorgeS : Αφελής ερώτηση : Τις οδεύσεις διαφυγής δεν τις σχεδιάζει ο αρχιτέκτονας ? ή είναι υποχρέωση του μηχανολόγου ?!?! Αρχιτέκτονες , Πολιτικοί και Μηχανολόγοι μηχανικοί . Συνήθως τις "κρατάει" για πάρτη του ο Αρχιτέκτων ή ο Πολιτικός , αν και πολλοί δυσκολεύονται . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα