ak2 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 Συνάδελφοι , επειδή υπάρχει μια σύγχυση στις πολεοδομίες, θα ήθελα μια διευκρίνιση. Με την αναστολή του νομοσχεδίου Σουφλιά, οι νέες οικοδομικές άδειες εκδίδονται με βάση τα προηγούμενα μέτρα? Δηλαδή ΗΜ/ΧΩ 2,5 μ πλάτος, κλειστά γκαράζ στο ισόγειο κλπ κλπ Στην πολεοδομία λένε ότι πρωτοκολλούν με τα καινούργια και δεν δέχονται τα παλιά. Υπάρχει τελικά έγγραφο που αναστέλλει το νομοσχέδιο Σουφλια σχετικά με τους ΗΜ/ΧΩ και τα ισόγεια κλειστά γκαράζ???
howard_roark Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 η αναστολη εγινε για τα αρθρα περι τακτοποιησης υπαρχοντων ημιυπαιθριων. κατα τα αλλα, δηλαδη 1,80 βαθος, 0,80 υψος τα υπογεια κλπ, ισχυει ο νομος σουφλια και ετσι θα πας για καινουργια αδεια. ψαξε λιγο στο φορουμ γιατι υπαρχουν 5 θεματα για το θεμα αυτο και πληρη αναλυση.
Elpinor Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 και όμως η Πολεοδομία Καπανδριτίου, ελέγχει και εγκρίνει με τον παλιό νόμο.
pk10gr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 Εχω ακουσει κατι αντιστοιχο και για αλλη πολεοδομια.. Ωστοσο εδω πιστευω πως υπαρχει και ενας κινδυνος προσωπικης μας ευθυνης σε οτι εχει να κανει με την γνωση των νομων.. Ο νομος αναφερει σαφως οτι καταργουνται μονο οι διαταξεις που εχουν να κανουν με την τακτοποιηση.. Αρα υπαρχει ο κινδυνος αδειες που εχουν εκδοθει με τις παλιες διαταξεις να κριθουν ακυρες..
erling Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 Και να συμπληρώσω στα παραπάνω γραφόμενα, πως οι κατασκευές θα κριθούν αυθαίρετες.
howard_roark Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2009 ειναι γεγονος πως εχουν προκυψει προβληματα με την βιαστικη αναστολη μερους του νομου απο την Μπιρμπιλη - προχθες εμαθα πως εχει γινει σχετικο ερωτημα προς τα πανω, απο 2 πολεοδομιες, για το τι ακριβως ισχυει - απο τη στιγμη που οι συγκεκριμενες πολεοδομιες (εγω ξερω για αλλες εκτος καπανδριτιου) θεωρουν πως δεν ειναι ενημερωμενες για την σαφή αλλαγη του ποσοστου ημιυπαιθριων (για παραδειγμα) μπορουν καλιστα να δεχονται και να εγκρινουν μελετες με το παλιο ή το νεο καθεστως - ο καθενας οπως το ερμηνευει. ουτε ειναι σιγουρο πως θα επικρατησει η λογικη. αρα ή λεμε στους πελατες περιμενετε αλλα με κινδυνο να αλλαξουν τελειως ολα και να χασει αξια το οικοπεδο, ή παμε με 15% ή παμε με 20% επειδη το να γυρισουμε σε 20% το θεωρω απιθανο, η λιγοτερο επικινδυνη λυση ειναι να παμε με 15% κλπ.
ak2 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2009 δηλαδη γενικοτερα επικρατει ακομια μια φορα το χαος....
MAVRO Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2009 ως προς τις πολεοδομικες διατάξεις ισχύουν τα μέτρα σουφλιά η/χ ποσοστο 15%, βάθος 1,80 , ισοκατανομή υπόγεια υπαρύψωση παντού 0,80 μ, κλειστά γκαράζ μετράνε στη δόμηση
ak2 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2009 Ευχαριστω παιδια για την αμεση απαντηση.
ak2 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 8 , 2009 Να ρωτήσω κάτι τελευταίο ,πέραν τον υπέργειων χώρων στάθμευσης, στον συντελεστή δόμησης προσμετρούνται και οι υπόγειοι χώροι στάθμευσης?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα