Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το πρόβλημα έχει ως εξής: Έχουμε ένα βυτιοφόρο με ισοκυάνιο. Κατά την ξεφόρτωση εισάγεται αέρας στο βυτίο και το ισοκυάνιο μεταφέρεται μέσω σωλήνα (2",40 bar) στις κεντρικές δεξαμενές. Υπάρχει τρόπος/μηχανισμός σε περίπτωση αστοχίας του σωλήνα, κακής συνδεσμολογίας κλπ να σταματάει αυτόματα η παροχή?(η μετάγγιση γίνεται υπο πίεση 2 bar)

Ευχαριστώ

post-26570-131887231334_thumb.jpg

post-26570-131887231347_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

Ένας μετρητής πίεσης που θα δίνει σήμα διακοπής μόλις μετρήσει αλλαγή της πίεσης?

Κάτι αντίστοιχο δεν έχει και το δίκτυο Φ.Α. ?

Δημοσιεύτηκε

Ίσως με ένα διαφορικό μανόμετρο με ένδειξη πίεσης στην εισαγωγή και την εξαγωγή. Σε περίπτωση αστοχίας θα δείξει πτώση πίεσης και εντολή σε ένα πιεζοστάτη κατάλληλα ρυθμισμένο. Από εκεί και πέρα θα βρεις και μια βάνα με σερβομηχανισμό (αέρα ή ηλεκτροβάνα) και λύνεις το πρόβλημα σου..

 

Φιλικά

Κώστας

Δημοσιεύτηκε

Για όλα υπάρχει τρόπος.

Το θέμα είναι τι ακριβώς θέλεις να κάνεις.

 

Οταν λες αστοχήσει η σωλήνα, εννοείς να σπάσει η σωλήνα που μεταφέρει το προϊόν; Ή να έχει μικρή διαρροή; Εχει μεγάλη διαφορά το ένα από το άλλο.

Οταν λες κακή συνδεσμολογία, εννοείς να έχει μικρή διαρροή από τις φλάνζες ή εννοείς άλλο πράγμα.

 

Επίσης λάβε υπόψη ότι το να προσθέσεις ένα σύστημα "ασφαλείας" κάπου που δεν χρειάζεται, (διότι λες ότι η σωλήνα έχει προδιαγραφή 40 bar και την δουλεύετε στα 2 bar), ϊσως προκαλέσει περισσότερα προβλήματα, παρά να λύσει.

Εστίασε στο πρόβλημα. Ποιό είναι το πρόβλημα;

 

ΥΓ. Η βάνα με το κόκκινο χερούλι στην εικόνα 13, δεν μου φαίνεται να έχει πιστοποιητικό για λειτουργία στα 40 bar. Ελεγξε αν θέλεις, αν όλα τα εξαρτήματα, είναι κατάλληλα για 40 bar. Ειδάλλως η μέγιστη επιτρεπόμενη πίεση της γρααμής θα ισούται με αυτή που είναι η μικρότερη από τις επιτρεπόμενες πιέσεις των εξαρτημάτων.

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ καταρχήν για τις άμεσες απαντήσεις.

Συμφωνώ οτί κάνοντας την διαδικασία πιο πολύπλοκη μπορεί να έχουμε άλλα θέματα, πόσο μάλιστα όταν γίνεται με τον ίδιο τρόπο τα τελευταία δέκα χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Θεωρητικά κάποιος πρέπει να είναι παρόν όσο κρατάει η μετάγγιση, πρακτικά όμως δεν συμβαίνει (διάρκεια μέχρι και 6 ώρες). Και έτσι από τη μία είναι εργάτες που διαμαρτύρονται ότι σε περίπτωση που συμβεί το οτιδήποτε θα την πληρώσουν αυτοί και απο την άλλη η διεύθυνση της παραγωγής που δεν έχει περιθώριο να λείπει κάποιο άτομο. Γι'αυτό ψάχνω μία λυση να αποφευχθεί διαρροή του φορτίου σε περίπτωση που δεν είναι κάποιος παρόν. Η ιδέα του διαφορικού μανόμετρου ίσως βοηθήσει. (ακόμα όμως και για μικρές διαρροές???)

Δημοσιεύτηκε

Mία κάμερα που θα έστελνε την εικόνα σε κάποιο ελεγκτή/χειριστή/φύλακα, ίσως να είναι μία λύση...

Δημοσιεύτηκε

Δεν το έχω διασταυρώσει σε πολύ μικρές πτώσεις πίεσης.

Εάν ρυθμιστεί σωστά ο πιεζοστάτης θεωρώ ότι δεν θα έχεις πρόβλημα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.