Dimitris_Mech Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Το πρόβλημα έχει ως εξής: Έχουμε ένα βυτιοφόρο με ισοκυάνιο. Κατά την ξεφόρτωση εισάγεται αέρας στο βυτίο και το ισοκυάνιο μεταφέρεται μέσω σωλήνα (2",40 bar) στις κεντρικές δεξαμενές. Υπάρχει τρόπος/μηχανισμός σε περίπτωση αστοχίας του σωλήνα, κακής συνδεσμολογίας κλπ να σταματάει αυτόματα η παροχή?(η μετάγγιση γίνεται υπο πίεση 2 bar) Ευχαριστώ
erling Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Ένας μετρητής πίεσης που θα δίνει σήμα διακοπής μόλις μετρήσει αλλαγή της πίεσης? Κάτι αντίστοιχο δεν έχει και το δίκτυο Φ.Α. ?
daedal Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Ίσως με ένα διαφορικό μανόμετρο με ένδειξη πίεσης στην εισαγωγή και την εξαγωγή. Σε περίπτωση αστοχίας θα δείξει πτώση πίεσης και εντολή σε ένα πιεζοστάτη κατάλληλα ρυθμισμένο. Από εκεί και πέρα θα βρεις και μια βάνα με σερβομηχανισμό (αέρα ή ηλεκτροβάνα) και λύνεις το πρόβλημα σου.. Φιλικά Κώστας
CostasV Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Για όλα υπάρχει τρόπος. Το θέμα είναι τι ακριβώς θέλεις να κάνεις. Οταν λες αστοχήσει η σωλήνα, εννοείς να σπάσει η σωλήνα που μεταφέρει το προϊόν; Ή να έχει μικρή διαρροή; Εχει μεγάλη διαφορά το ένα από το άλλο. Οταν λες κακή συνδεσμολογία, εννοείς να έχει μικρή διαρροή από τις φλάνζες ή εννοείς άλλο πράγμα. Επίσης λάβε υπόψη ότι το να προσθέσεις ένα σύστημα "ασφαλείας" κάπου που δεν χρειάζεται, (διότι λες ότι η σωλήνα έχει προδιαγραφή 40 bar και την δουλεύετε στα 2 bar), ϊσως προκαλέσει περισσότερα προβλήματα, παρά να λύσει. Εστίασε στο πρόβλημα. Ποιό είναι το πρόβλημα; ΥΓ. Η βάνα με το κόκκινο χερούλι στην εικόνα 13, δεν μου φαίνεται να έχει πιστοποιητικό για λειτουργία στα 40 bar. Ελεγξε αν θέλεις, αν όλα τα εξαρτήματα, είναι κατάλληλα για 40 bar. Ειδάλλως η μέγιστη επιτρεπόμενη πίεση της γρααμής θα ισούται με αυτή που είναι η μικρότερη από τις επιτρεπόμενες πιέσεις των εξαρτημάτων.
Dimitris_Mech Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Ευχαριστώ καταρχήν για τις άμεσες απαντήσεις. Συμφωνώ οτί κάνοντας την διαδικασία πιο πολύπλοκη μπορεί να έχουμε άλλα θέματα, πόσο μάλιστα όταν γίνεται με τον ίδιο τρόπο τα τελευταία δέκα χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Θεωρητικά κάποιος πρέπει να είναι παρόν όσο κρατάει η μετάγγιση, πρακτικά όμως δεν συμβαίνει (διάρκεια μέχρι και 6 ώρες). Και έτσι από τη μία είναι εργάτες που διαμαρτύρονται ότι σε περίπτωση που συμβεί το οτιδήποτε θα την πληρώσουν αυτοί και απο την άλλη η διεύθυνση της παραγωγής που δεν έχει περιθώριο να λείπει κάποιο άτομο. Γι'αυτό ψάχνω μία λυση να αποφευχθεί διαρροή του φορτίου σε περίπτωση που δεν είναι κάποιος παρόν. Η ιδέα του διαφορικού μανόμετρου ίσως βοηθήσει. (ακόμα όμως και για μικρές διαρροές???)
CostasV Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Mία κάμερα που θα έστελνε την εικόνα σε κάποιο ελεγκτή/χειριστή/φύλακα, ίσως να είναι μία λύση...
daedal Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2009 Δεν το έχω διασταυρώσει σε πολύ μικρές πτώσεις πίεσης. Εάν ρυθμιστεί σωστά ο πιεζοστάτης θεωρώ ότι δεν θα έχεις πρόβλημα..
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα