Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αγανακτισμένος από την αντιμετώπιση που έλαβα για τρίτη φορά στην πολεοδομία από (επιτρέψτε μου την έκφραση) γαϊδούρια υπαλλήλους που σου μιλάνε λες και σου κάνουν χάρη , υποβάλλω εδώ το ερώτημα μου ελπίζοντας σε βοήθεια από συναδέλφους.

Έχω έναν ισόγειο χώρο(στα σχέδια αναφέρετε ως ημιυπόγειο) το οποίο βρίσκεται σε στοά. Στα σχέδια αναφέρονται όλοι οι χώροι σε αυτήν την στοά ως αποθήκες στην πράξη ομως είναι όλοι καταστήματα. Θέλω να μάθω αν μπορώ να βγάλω άδεια για κλειστή θέση στάθμευσης σε μια από αυτές τις αποθήκες. Τι πρέπει να προσέξω? Οι διαστάσεις του χώρου αν έψαξα σωστά μάλλον με καλυπτουν. Πρέπει να ζητήσω αλλαγή χρήσης από αποθήκη σε θέση στάθμευσης? Γίνεται αυτό? Δεν θέλω να υποβάλλω φάκελο και τελικά να μου πουν δεν γίνεται γιαυτό προσπαθώ να εξακριβώσω πρώτα όλες τις παραμέτρους. Οποιαδήποτε βοήθεια ή συμβουλή δεκτη.

Ευχαριστώ!

 

Παρακαλώ μεταβείτε στο Πίνακας Ελέγχου -->Προσωπικό Προφίλ-- >Επεξεργασία προσωπικών στοιχείων και στο πεδίο επάγγελμα συμπληρώστε την ειδικότητά σας. avgoust

Δημοσιεύτηκε

εφόσον από διαστάσεις είσαι οκ υπενθυμίζω 2.60x5.00 είσοδος 2.25μ

 

πρέπει να βεβαιωθείς από την τομή πως εφόσον ο χώρος είναι ημιυπόγειος

μπορείς να βάλεις ράμπα για να κατέβεις στη στάθμη του ημιυπογείου

μέγιστη κλίση ράμπας 25%

 

δηλαδή το θέμα είναι που στο καλό θα δείξεις τη ράμπα που κατεβαίνει

και η ράμπα δεν μπορεί να είναι μέσα στη στοά όπως διαβάζω από τη νομοθεσία

-------

http://www.tee.gr/online/afieromata/2000/2122/index.shtml

Αρθρο 2 Ορισμοί

42. Παρόδια στοά είναι ο προσπελάσιμος από το κοινό στεγασμένος ελεύθερος χώρος του οικοπέδου, που κατασκευάζεται σε επαφή με την οικοδομική γραμμή στη στάθμη του πεζοδρομίου και επιβάλλεται από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο ή από τους όρους δόμησης της περιοχής

Αρθρο 15 Παρόδιες στοές

4. Το δάπεδο της στοάς κατασκευάζεται συνεχόμενο με το δάπεδο του πεζοδρομίου και με εγκάρσια κλίση προς τον κοινόχρηστο χώρο έως δύο στα εκατό (2%).

post-990-131887231525_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

ευχαριστώ για την απάντηση.Δεν θα χρειαστέι να κατασκευασθεί ράμπα διότι ο χώρος ναι μεν είναι ημιυπόγειο αλλά μόνο από την μια πλεύρα. Από την πλεύρα από την οποία θα διέρχεται το αυτοκίνητο η στάθμη είναι ίδια με του δρόμου και του πεζοδρομίου.Γιαυτό και αναφέρομαι σε ισόγεια θέση στάθμευσης.

Δημοσιεύτηκε

το θέμα είναι στα σχέδια τι δείχνει

αν στα σχέδια είναι ισόγειο εκεί που σε ενδιαφέρει

δεν νομίζω να έχεις κάποιο θέμα

Δημοσιεύτηκε

Η αλλαγή χρήσης από αποθήκη σε θέση στάθμευσης δηλαδή είναι εφικτή? Δεν υπάρχει με τον ΓΟΚ κάποιο πρόβλημα έτσι?Αν δεν κάνω λάθος δεν μετράει στο Σ.Δ.

Δημοσιεύτηκε

Σε χτεσινή συνάντηση σε μεγάλη πολεοδομία των Αθηνών μου είπαν ότι αλλαγές χρήσεις από υμιϋπόγειο σε θέση στάθμευσης τώρα δεν γίνεται. Το θέμα όμως θα τακτοποιηθεί με το νέο νόμο γιατί έχουν πρόβλημα πολλές ιδιοκτησίες

Δημοσιεύτηκε

Καταρχήν ο όρος υμιυπόγειο, από το 85 και μετά δεν υπάρχει. Παλαιότερα δεν γνωρίζω.

Γιατί έχουν παγώσει δεν μπορώ να το καταλάβω.

Ο Νόμος του Σουφλιά, λέει πως υπέργειοι κλειστοί στεγασμένοι χώροι στάθμευσης μετράνε στην δόμηση.

Οι υπόγειοι δεν μετράνε.

Άρα αν ο χώρος σου είναι υπόγειος, δηλαδή οροφή μέχρι το +1.50 και καθαρό ύψος τουλάχιστον 1.90μ, (που όπως λες δεν είναι, αφού έχει επίπεδο δαπέδου το +0,00 ή τουλάχιστον ένα τμήμα του δεν είναι) δεν θα μετρήσει στην δόμηση.

Δημοσιεύτηκε

erling συμφωνώ μαζί σου

το θέμα είναι πως για να βγάλει την άδεια πρέπει να το φτάσει στα άκρα

να βρει τον ΓΟΚ βάσει του οποίου κτίστηκε η οικοδομή όπου αποδεικνύει τη νομιομότητα του ημιυπόγειου (υπογείου)

δηλ πως δεν μετρα στη δόμηση και να ζητήσει την αλλαγή χρήσης

 

και όλη την ώρα (στον τίτλο, τις εκθέσεις κλπ) θα κοπανάει τη φράση

Υπόγειο χώρο σύμφωνα με τον ΓΟΚ τάδε

 

ακόμη και το θέμα της οροφής +1,50 κατ'εμέ δε θα έπερεπε να υπάρχει

διότι ο χώρος είναι νόμιμος και δεν τον εξετάζουμε με τον σημερινό ΓΟΚ

 

πάντως οτι θα παιδευτεί είναι σίγουρο

να μιλίσει και με τον προιστάμενο αν δε βρίσκει άκρη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.