[email protected] Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2009 Ξαναλύσε το κτίριο με τα δεδομένα της πραγματικότητας.Αν αστοχεί,θέλει καθαίρεση. Συμβουλεύσου δικηγόρο που ασχολείται με ακίνητα.Στείλε με εξώδικο τα αποτελέσματα των καρότων.Στη συνέχεια αγωγή.Είναι υποχρέωση της προμηθεύτριας εταιρείας σκυροδέματος να σε αποζημιώσει,τόσο για την καθαίρεση,όσο κ για την επανασκυροδέτηση. Μην κάνεις ακόμα την καθαίρεση.Για να την κάνεις,πρέπει να έχει προηγηθεί η αγωγή κ ένα νέο εξώδικο ακριβώς την προηγούμενη της καθαίρεσης.Το δικαστήριο θα σου πάρει 5-8 χρόνια για να αποζημιωθεί ο ιδιοκτήτης.Να καταγράψεις νομικά την αλληλογραφία με την εταιρεία κ να φυλάξεις τα δελτία αποστολής της κακής παρτίδας. Δοκίμια είχες πάρει?Αν δεν είχες,τα κλαις από τώρα τα λεφτά σου.......η εταιρεία προφανώς θα μαγειρέψει στο δευτερόλεπτο τα δικά της...........Εγώ πάντα παίρνω σε ΟΛΕΣ τις σκυροδετήσεις κ προβλεπόμενα,διότι,όπως λέω πιό κάτω,μου έχει ξανατύχει...... Μιλάμε για φέσι 8-10.000 ευρώ.Μαζί με τις οδύνες,θα σου κάνουν δώρο το μισό κτίριο.Μου έχει ξανατύχει. Zulu Alpha Victor India OUT! Για περεταίρω βοήθεια χρεώνω το 10% της τελικής αποζημίωσης!
ay8airetos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2009 Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ενίσχυση την απορρίπτω, διότι μπαλώματα σε καινούργια οικοδομή? (κρίμα). Θα πάω σιγά-σιγά με αδιατάρακτη και κομπρεσαράκι....
ilias Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2009 zavi πολύ χρήσιμες οι παρατηρήσεις σου!
ay8airetos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2009 Να προσθέσω και κάτι σε ότι αφορά το εάν αστοχεί ή όχι. Έχει σημασία? Έστω ότι δεν αστοχεί, πως εξηγείς στον <<πελάτη>> ότι οκ όλα καλά δεν έγινε και τίποτα απλά αντί για τάδε μπετό μελέτης, μας έφεραν 2 κατηγορίες κάτω. Και ποιός μου εξασφαλίζει ότι σε περίπτωση προσθήκης ή επανελέγχου (π.χ. για αλλαγή χρήσης) θα γίνει δεκτό από την πολεοδομία ότι τελικά χρησιμοποιήθηκε μπετό κατηγορίας καθαριότητας?
acnt Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Συμβουλεύσου δικηγόρο που ασχολείται με ακίνητα.Στείλε με εξώδικο τα αποτελέσματα των καρότων.Στη συνέχεια αγωγή.Είναι υποχρέωση της προμηθεύτριας εταιρείας σκυροδέματος να σε αποζημιώσει,τόσο για την καθαίρεση,όσο κ για την επανασκυροδέτηση. Μην κάνεις ακόμα την καθαίρεση.Για να την κάνεις,πρέπει να έχει προηγηθεί η αγωγή κ ένα νέο εξώδικο ακριβώς την προηγούμενη της καθαίρεσης.Το δικαστήριο θα σου πάρει 5-8 χρόνια για να αποζημιωθεί ο ιδιοκτήτης.Να καταγράψεις νομικά την αλληλογραφία με την εταιρεία κ να φυλάξεις τα δελτία αποστολής της κακής παρτίδας. Συνάδελφε, του μιλάς σε 1ο ενικό. Όλα αυτά που αναφέρεις είναι υποχρέωση ποιανού να τα κάνει; α) Του επιβλέποντα μηχανικού β) Του κατασκευαστή ή γ) του ιδιοκτήτη; Να προσθέσω και κάτι σε ότι αφορά το εάν αστοχεί ή όχι. Έχει σημασία?Καμία... Έστω κι αν δείξει υπεραντοχή 350%... Το δικαστήριο -θέλω να πιστεύω- σε αυτά που λέει ο guru παραπάνω, θα επικεντρωθεί όχι στην στατικότητα αλλά στην "νοθεία" του προϊόντος το οποίο παραδόθηκε τελικά... Εξετάζουν δηλ τα statutory rights του αγοραστή και πολύ λιγότερο τις στατικές επιπτώσεις -τις οποίες μάλλον θα τις λάβουν ως δεδομένες. Ούτως ή άλλως, η άδεια προβλέπει -ξερω εγω- C20/25 οπότε για να είσαι καλυμένος πρέπει να γίνει αναθεώρηση της με κατηγορία ... Cαρίμπα/κουκουρούκου. Zulu Alpha Victor India Aρε αυτά τα ασύρματα τί κανουν...
GeorgeC Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Να προσθέσω και κάτι σε ότι αφορά το εάν αστοχεί ή όχι. Έχει σημασία? Έστω ότι δεν αστοχεί, πως εξηγείς στον <<πελάτη>> ότι οκ όλα καλά δεν έγινε και τίποτα απλά αντί για τάδε μπετό μελέτης, μας έφεραν 2 κατηγορίες κάτω. Και ποιός μου εξασφαλίζει ότι σε περίπτωση προσθήκης ή επανελέγχου (π.χ. για αλλαγή χρήσης) θα γίνει δεκτό από την πολεοδομία ότι τελικά χρησιμοποιήθηκε μπετό κατηγορίας καθαριότητας? Καλημερα, Εδω θιγεις 2 θεματα το 1ο ειναι μηχανικης και το αλλο νομικης.Για το 2ο δεν ξερω ακριβως να σου πω αλλα δεν χρειαζεται να εισαι δικηγορος να πεις οτι αν το τσιμεντο δεν ειναι αυτο που πρεπει τοτε μπορει και πρεπει να υπαρξουν μινισεις.Για το 1ο μπορω να σου πω σιγουρα οτι το τσιμεντο θα αστοχισει.Λυσε ολο το πλαισιο να βρεις τα εντατικα μεγεθει και μετα σχεδιασε της διατομες με C12 με εκως και εακ και θα δεις για ποσο μεγαλη αστοχια μιλαμε.
pk10gr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Βασικη παρατηρηση (οπως ειπε και ο zavi παραπανω) ωστε να εχει νοημα η κουβεντα για δικαστηρια και αποζημιωσεις.. Δοκιμια εχεις παρει??? ΑΝ ναι τοτε εχεις πολλες ελπιδες.. ΑΝ οχι τοτε ξεκινα τις διαδικασιες αποκαταστασης.. Φανταζομαι οτι με την εταιρια εχεις μιλησει.. Τι σου λενε???
astegos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Δεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι θα αστοχησει. Τελικα τι αντοχη δοσανε τα καροτα?
panos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Επιμένω στην πιο πάνω άποψη μου. Αν δεν έχεις πάρει δοκίμια του έργου θα τα ρίξουν στην πλημμελή συντήρηση. Ελπίζω πως όχι.
kostassid Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Χαιρετώ τα μέλη του forum ύστερα από μεγάλο χρόνο αποχής (ίσως ανοίξω κάποιο topic για τους λόγους) και εύχομαι καλές γιορτές. Για το πρόβλημα του ay8airetos έχω να πω ότι θα προτιμούσα την ενίσχυση με μία νέα πλάκα πάχους 8~10cm πάνω από την υφιστάμενη χαμηλής αντοχής και fpr από κάτω. Βέβαια το πρόβλημα εστιάζεται στο γιατί η σκυροδέτηση έγινε με αυτή τη ποιότητα σκυροδέματος και ποιος έχει την ευθύνη. Επίσης εκτός του στατικού προβλήματος θα υπάρχει και πρόβλημα υγρασίας επειδη το C12 έχει αυξημένη υδατοπερατότητα. Πάντως, ανάλογα το φορέα, τις παραδοχές φορτίων και το As,eff ίσως να μην έχει πρόβλημα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα