Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εκκίνηση κινητήρα και συμμετρία ρευμάτων


GeorgeS

Recommended Posts

nvel, στο #23 αναφέρθηκες στη στιγμή της εκκίνησης. Το πρόβλημα με τις χωρητικότητες εστιάζεται εκεί, ή σε όλη τη διάρκεια λειτουργίας του κινητήρα?

 

Οι χωρητικότητες εμφανίζονται μεταξύ τυλιγμάτων και γης, ή μεταξύ τυλιγμάτων και γειωμένου κελύφους?

 

η κατανεμημένες χωρητικότητες του καλωδίου και του κινητήρα υπάρχουν διαρκώς και μεταβάλλονται αργά στον χρόνο, απλώς την στιγμή της εκκίνησης λόγω του υψηλού αρμονικού περιεχομένου της τροφοδοσίας τα ρεύματα διαρροής είναι μεγαλύτερα όπως εξηγεί ο alexispap.

Η χωρητικότητα εμφανίζεται και ως προς τη γη, το κέλυφος, τον δρομέα. Σε οποιοδήποτε αγωγό βρίσκεται σε διαφορά δυναμικού με έναν άλλο και παρεμβάλλεται ένα διηλεκτρικό υλικό (βερνίκι, μονωτικό καλωδίων και αέρας). Επειδή τα διηλεκτρικά δεν έχουν σταθερές ιδιότητες γιαυτό έγραψα ότι οι χωρητικότητες δεν είναι σταθερές.

 

μια λύση αν η ασυμμετρία στην διαρροή είναι μόνο στην εκκίνηση είναι να μπει ένα ρελε bypass με χρονικό στο rcd.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Την στιγμή που κλείνει το ρελέ, το πλάτος των υψίσυχνων αρμονικών είναι τεράστιο, πολύ κοντά στα 230V.

 

Αναφέρεσαι στο αποτέλεσμα των αναπηδήσεων των επαφών του ρελέ, όταν αυτό οπλίζει? Λογικά οι αναπηδήσεις αυτές συνοδεύονται από τόξο, δηλαδή η ένταση και η τάση δεν μηδενίζονται όταν απομακρύνονται οι επαφές μεταξύ τους.

 

Από την άλλη, έχουμε να κάνουμε με τυλίγματα (πηνία), που προκαλούν υπερτάσεις κατά την απομάκρυνση των επαφών. Αν είχαμε να κάνουμε με ωμικά φορτία με ίδεις χωρητικότητες με αυτές των τυλιγμάτων, τα αποτελέσματα θα ήταν καλύτερα όσο αφορά την διαρροή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω περί αναπηδήσεων... Αλλά ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι το ρελέ μεταβαίνει ακαριαία στην πλήρη αγωγιμότητα, οι αρμονικές είναι εκεί:

 

Ο αγωγός μετά το ρελέ, ενώ δεν διαρρεόταν από ρεύμα, ξαφνικά αρχίζει να διαρρέεται με μία τάση μεταξύ -230V και 230V. Για την δημιουργία αυτού του άλματος στο διάγραμμα της τάσης ευθύνονται αναρίθμητες αρμονικές... (όσο πιο απότομο το άλμα τόσο περισσότερες αρμονικές)

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τις αναπηδήσεις, δες το παρακάτω pdf, σελίδα 10 --> bounce time.

 

http://www.findernet.com/comuni/pdf/TecEN.pdf

 

Έχει και άλλα ενδιαφέροντα πράγματα στην ίδια σελίδα.

 

Βέβαια το παραπάνω έγγραφο αναφέρεται σε ρελέ λυχνίας. Δεν είμαι βέβαιος αν το φαινόμενο των αναπηδήσεων συμβαίνει και στα ρελέ ισχύος.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.