Engineering News Δημοσιεύτηκε December 17, 2009 at 05:56 πμ Δημοσιεύτηκε December 17, 2009 at 05:56 πμ Την ακύρωση των διαγωνισμών για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και του αεροδρομίου Καστελλίου Κρήτης ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας. Η ακύρωση του διαγωνισμού για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού ήταν μονόδρομος, με δεδομένο το πλήθος των επιστημονικών ενστάσεων και των τοπικών αντιδράσεων που εκφράστηκαν τόσο για το μέγεθος του έργου, όσο και τον τρόπο με τον οποίο σχεδιαζόταν να υλοποιηθεί. «Είναι ένα έργο- φάντασμα, όπως το συνέλαβαν όσοι το δημοπράτησαν. Ενα «μη-έργο», εκτεθειμένο στην πρώτη προσφυγή στο ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο», είπε ο κ. Ρέππας. Οι επεκτάσεις θα περικοπούν και θα επανασχεδιαστούν σύμφωνα με τις κατευθύνσεις που θα δώσει το νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Αττικής. Οσον αφορά το Καστέλλι, ο διαγωνισμός θα επαναπροκηρυχθεί πριν από το καλοκαίρι, καθώς οι τροποποιήσεις στα αρχικά σχέδια είναι πιο περιορισμένες. Ο υπουργός Υποδομών άσκησε σκληρή κριτική στον προκάτοχό του, κατηγορώντας τον εμμέσως ότι παραπλάνησε τους πολίτες εξαγγέλλοντας έργα ύψους 2,3 δισ. ευρώ χωρίς να υπάρχουν πόροι ή μελέτες για να υλοποιηθούν. Επίσης, αποκάλυψε ότι οι οφειλές του Δημοσίου σε κατασκευαστικές εταιρείες ανέρχονται σε 1,6 δισ. ευρώ. Πηγή:kathimerini.gr
BAS Δημοσιεύτηκε December 17, 2009 at 04:11 μμ Δημοσιεύτηκε December 17, 2009 at 04:11 μμ Είναι γνωστή πρακτική των εκάστοτε κυβερνώντων , η αναδιανομή των έργων και των εργοληπτών . Οι λόγοι μάλλον είναι προφανείς . Τώρα βέβαια 80 δις δανειστήκαμε φέτος και οι Ελληνικές τράπεζες δανείστικαν 40 δις από την ΕΚΤ με euribor + 1 και αγόρασαν με αυτά τα λεφτά ομόλογα του Ελληνικού δημοσίου με euribor +3 και 4 . Αυτές οι 2-3 μονάδες μόνο είναι 800-1200 εκαττομύρια ετησίως . Δηλαδή οι δρόμοι είναι 2-3 χρόνια από τα κέρδη αυτού του deal .
agios Δημοσιεύτηκε December 21, 2009 at 09:49 πμ Δημοσιεύτηκε December 21, 2009 at 09:49 πμ Ε αφού δε δώσαμε με απευθείας ανάθεση την επέκταση στον ........ πέρνουμε πίσω το διαγωνισμό!!!
tech_junky Δημοσιεύτηκε December 26, 2009 at 02:04 μμ Δημοσιεύτηκε December 26, 2009 at 02:04 μμ Πολύ καλά κάναν και σταμάτησαν το έργο. Έχει πήξει η Αττική στο ΙΧ και στη μόλυνση. Αυτό που χρειάζεται είναι αντικίνητρα για χρήση ΙΧ και ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός).
BAS Δημοσιεύτηκε December 26, 2009 at 07:46 μμ Δημοσιεύτηκε December 26, 2009 at 07:46 μμ Συνάδελφε η Αθήνα είναι η μοναδική δυτικοευρωπαική πρωτεύουσα που στερείται περιφερειακού δακτυλίου . Οι δρόμοι πρέπει να γίνουν , να έχουν διόδια και να τους πληρώσουν οι χρήστες τους . Ταυτόχρονα να γίνει ιεράρχηση της χρήσης των ΙΧ και των ορίων ταχύτητας , ώστε στη πόλη να υπάρχει όριο από 30 - 50 χαω και να τηρείται . Οταν δώσεις περιφερειακή διέξοδο στα ΙΧ , τότε μπορείς να πάρεις μέτρα περιορισμού της κίνησης τους μέσα στην πόλη και αποκλεισμού τους σε κάποια σημεία της .
Ρrometheus Δημοσιεύτηκε December 27, 2009 at 07:56 πμ Δημοσιεύτηκε December 27, 2009 at 07:56 πμ Αυτό που πραγματοποιείται συνήθως είναι: να έχουν διόδια και να τους πληρώσουν οι χρήστες τους. Τα υπόλοιπα είναι υπό τη σκέψη των αρμοδίων.
BAS Δημοσιεύτηκε December 27, 2009 at 08:23 πμ Δημοσιεύτηκε December 27, 2009 at 08:23 πμ Εντάξει , δίκιο έχεις , αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αποκτήσουμε όραμα και προοπτική σε αυτή την χώρα . Μακάρι οι μηχανικοί να είναι πρωτοπόροι σε αυτό .
Solum Δημοσιεύτηκε December 28, 2009 at 06:57 πμ Δημοσιεύτηκε December 28, 2009 at 06:57 πμ Μακάρι οι μηχανικοί να είναι πρωτοπόροι σε αυτό .Το κακό είναι ότι κανείς δεν θέλει να είναι πρώτος. Συνέχεια λέμε γιατί εμείς και όχι οι άλλοι. Αν είναι να σταματήσει ο κατήφορος της χώρας και να είμαστε πρωτοπόροι δεν πειράζει. Αλλά οι περισσότεροι δεν σκέφτονται έτσι.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα